Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geeft gelijk aan waarom elke links aanhanger voor rutte is. Alleen hoort rutte gewoon niet bij de vvd thuis aan zn verhalen te horen. Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 18:43. |
![]() |
||
Tja, Rutte staat qua denkbeelden dichter bij mij dan Verdonk, toch vind ik hem als een watje over komen en weet ik niet of hij stemmer kan trekken. Van Verdonk weet ik dat ze over andere lijsttrekkers heen zou walsen in verkiezingstijd, zeker in het geval van Wilders of Pastors, dus wat dat betreft.
Nu ja, ik kon zelf niet besluiten en daarom ben ik maar voor Veenendaal gegaan. Citaat:
||
Citaat:
Ik vind Rutte een zeer geschikte man, al houdt hij er gedachtes op na ik eerder libertijns dan liberaal zou noemen. Op het eerste gezicht is hij tamelijk suf. De manier waarop hij zich uitdrukt is vaak onderdanig en gemaakt, alsof hij bang is ongenuanceerd over te komen. Ik vermoed dat dit is om zich scherper af te tekenen tegen Verdonk. Desalniettemin denk ik dat Rutte wel z'n mannetje weet te staan bij de komende verkiezingen.
Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 19:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat verdonk 45% van de stemmen heeft gekregen toont natuurlijk ook alleen maar de intellectuele degeneratie van het VVD gros aan. *Poor Jelle voor spek en bonen meedoen. Ik heb vandaag weer heel wat afgelachen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En een enorme Lul bovendien. Maar wel beter dan Verdonk ja, dat spreekt voor zich. Het liefst had ik echter onze Jelleke deze positie zien krijgen.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De VVD staat op dit moment op 34 zetels in de peiling, dus over de 25 heen komen zal niet zo'n probleem zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Overigens meende ik me te herinneren dat sommigen vonden dat de strijd om het lijsttrekkersschap een splitsing zou veroorzaken, nou, kennelijk niet dus. Was ook eigenlijk in de eerste plaats al niet te verwachten.
Verdonk steunt Rutte na nederlaag Rita Verdonk staat achter Mark Rutte nu ze geen lijsttrekker is geworden. Ze wil samen met Rutte optrekken om van de VVD de grootste partij te maken."Op mij kun je rekenen." Verdonk constateerde dat peilingen niet altijd betrouwbaar zijn."Daar was ik liever op een andere manier achter gekomen", zei ze. Rutte reageerde blij op zijn verkiezing tot VVD-leider. Hij zal blijven strijden tegen het beeld dat de VVD er alleen is voor de mensen die het al goed hebben. "De interne strijd is het begin geweest en de VVD zal ook de externe strijd winnen", kondigde hij aan. http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...99D6526F2.html
Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 21:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn stem heeft ook niet mogen baten, had ik nu toch maar cu gestemd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2007 14:07 | |
ze privacy nooitgedacht | 72 | 04-06-2007 22:48 | |
Dubbele nationaliteit II Gatara | 500 | 25-03-2007 00:28 | |
Het regeerakkoord T_ID | 244 | 03-03-2007 00:21 | |
Op wie ga je stemmen? #4 Mark Almighty | 411 | 23-11-2006 14:56 | |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 |