Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmm, westen schijnt prachtig te zijn! Wil ik ook graag nog eens heen
![]() ![]() Altijd handig: http://www.irelandwest.ie/ edit: ik wil van artemis nog wel wat uitgaanstips hebben als ze ze weet ![]()
|
Verwijderd
|
Renvyle is heel erg mooi..
Dat is een super klein plaatsje in het Westen, in Connemara (http://www.irelandwest.ie/content.asp?id=103). Sowieso prachtige kust daar. Het appartement/hotel daar (www.renvyle.com) was ook super mooi, maar dat terzijde. ![]() Verder was de Temple Bar in Dublin erg leuk (soort 'uitgaanscentrum' met allemaal pubs) en voor de rest weet ik het even niet, ben namelijk de afgelopen keer bijna het hele land doorgeweest en kan me niet meer echt herinneren wat op de kust van het Westen na verder nog heel mooi was. Maar veel plezier! Zou ook wel weer terug willen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar niet verdwalen in de bogs ![]() Ik moet mijn reisdagboek maar eens gaan overtypen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@ArtemisQ: Ik blijf bij lopen. Dan kun je de hele tijd afdwalen, naar dat kasteel gaan, en dat beeld voor de stichter van het dorp, of een overwoekerde boerderijruïne <3. Of daar bij het uiteinde van het schiereiland bij de vuurtoren ben ik van het klif omlaag geklommen enzo. Dat is toch allemaal maar lastig met fiets ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aanslag Ierland opgeëist door de Real IRA Gatara | 9 | 12-03-2009 10:26 | |
Ierland wijst verdrag van Lissabon af Verwijderd | 33 | 22-06-2008 17:03 | |
Liefde & Relatie |
Ik ga op stage naar Ierland voor 10 maanden. Wat te doen met mijn vriendje? alanis | 54 | 24-05-2005 23:02 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kwantiteit en Kwaliteit Productiefactoren Ierland Jay 22 | 1 | 05-05-2004 14:39 | |
Radicale partijen aan kop in Noord-Ierland Gatara | 8 | 04-12-2003 20:10 | |
Software & Hardware |
[XP] 'Ierland' achtergrond gezocht phrase | 10 | 10-07-2002 17:11 |