Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2006, 19:08
Verwijderd
Goedendag,

ik heb iets vreemds.

Ik ben de laatste dagen op vakantie geweest met de bromfiets, naar Luxemburg. Heb daar op maandag twee maal getankt met de pinpas, omdat alles dicht was vanwege de feestdag. Heb 1 keer in Luxemburg en 1 keer in België getankt, beide keren voor ommenabij 3 a 4 euro (waarom zo weinig denk je misschien, nou, ik heb een benzinetank van slechts 3 liter, vandaar). Maar als ik nu thuis op internet mn saldo bekijk is er respectievelijk 75 en 80 euro afgeschreven. Hier staat dan bij: Reservering betaling buitenlandse betaalautomaat.

Vraag me af of iemand weet of dit zo hoort, of dat het foute boel is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2006, 19:13
Tiño
Tiño is offline
foute boel lijkt mij.
reservering voor buitenland is opzich wel standaard omdat het ff duurt voordat het daadwerkelijk wordt afgeschreven,vandaar voorlopige reservering.

Maar dat 75 en 80euro lijkt mij dan niet te kloppen he.
Oud 06-06-2006, 21:05
200E
200E is offline
Dat lijkt me een beetje vreemd inderdaad. Ik zou als ik jou was de infolijn van je bank eens bellen.

Ikzelf kan trouwens helemaal niet betalen met pinpas in het buitenland. Alleen pinnen met pinautomaat...
Oud 06-06-2006, 21:57
Martin
Martin is offline
Heb je na het pinnen jouw pasje wel weer in de betaalterminal gestopt en heb je het tanken wel goed "afgesloten"? Want als je dat niet doet, pakken ze idd gewoon een standaardbedrag.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 22:30
Verwijderd
Inmiddels zijn de bedragen veranderd in het juiste bedrag gelukkig maar.

Ik had voor de zekerheid bij het eerste tankstation nog wel even gecontroleerd of je er nog benzine uit kreeg nadat ik de slang eventjes had teruggehangen. Maar dat ging niet.

Volgende keer stop ik wel mn pasje terug voor een bonnetje, is het tenminste zwart op wit...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 22:34
Verwijderd
Dat hoort. Ze schrijven het bedrag af voor ze weten voor hoeveel je daadwerkelijk getankt hebt, de correctie krijg je later terug.

Ze zijn aan het onderzoeken hoe ze dit beter kunnen regelen, geloof ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten