![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik merk sowieso dat ik van die tweede generatie antihistaminica (Reactine, Zyrtec, Allerfre - dus eigenlijk: cetrerizine/loratadine) ERRUG geďrriteerd raak. Bovendien wordt ik moe en af en toe uit balans. Ik lees hier dat er een aantal onder jullie de derde generatie antihistaminica aangemeten heeft gekregen, zoals Aerius en Xyzal (dus eigenlijk: desloratadine/levoceterizine). Bevalt dat beter? En in het algemeen: doen hier nog mensen aan alternatieve geneeswijzen? |
![]() |
|
Ik gebruik vanaf februari (dit jaar later, de zomer was laat) Aerius, tot na de zomervakantie. (Altijd handig die tabletjes, voor allerlei allergische reacties.
![]() Bij mij is de ergste hooikoorts alweer over, ik ben enorm allergisch voor berken namelijk. Volgens mijn huisarts ben ik ook allergisch voor grassen, maar dat is niet meer dan een paar niesbuien. Daar heb ik dus eigenlijk geen last van. Ik heb al veel neussprays en oogdruppels geprobeerd, maar die helpen bij mij totaal niet. Het enige wat helpt is een extra tabletje Aerius, maar ik weet niet of dat goed is. ![]() Dit jaar heb ik ook voor het eerst een voedingssupplement gebruikt. Dat werkte best redelijk, maar is vreselijk duur. http://www.solgar.nl/groep/2/Solgar+...roduct=1000363 Als je erg wanhopig bent, kun je het altijd proberen. ![]()
||
Citaat:
Ik ben ooit onder behandeling geweest van een homeopaat, maar dat werkte bij mij ook niet. Die voedingssupplementen van Solgar zijn ook een soort van alternatieve geneeswijzen, maar niet homeopatisch ofzoiets. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ervaring met alternatieve geneeswijzen heb ik niet, al overweeg ik het wel voor volgend jaar. Ik heb wel homeopathische oogdruppels. Die mag je vaak gebruiken en geven direct verlichting. Ik gebruik die vaak als 's avonds m'n lenzen uitdoe.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd