Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / WK Voetbal 2006

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2006, 16:15
Verwijderd
3-1

Hiddink kan weer een land toevoegen aan het lijstje van mogelijke presidentschappen.
Advertentie
Oud 12-06-2006, 16:20
kalinho
kalinho is offline
ik hoop niet op een 2e zuid korea
Oud 12-06-2006, 16:25
Alkyone
Alkyone is offline
maar de laatste 10 min waren wel prachtig om te zien
Oud 12-06-2006, 16:34
Verwijderd
Ik dacht rond de 80ste minuut dat het 1-0 zou blijven.
3-1 is wel wat geflateerd, zeker aangezien Japan eigenlijk een strafschop had moeten krijgen net na de gelijkmaker.
Ach ja, ik stond voor Australië dus het maakt me niet zo heel veel uit. Ben wel blij dat het Nederland gisteren niet overkomen is, dan was ik nou nog steeds in een moordstemming geweest.
Oud 12-06-2006, 16:52
Fides
Fides is offline
Bah bah. De hele wedstrijd lang Japanners schoppen. Technisch weggespeeld worden. En dan scoren nota bene die arrogante Cahill en Aloisi.
Oud 12-06-2006, 16:59
Verwijderd
Wat is er arrogant aan Cahill en Aloisi? En ik vond Japan echt zwak, dat "technisch weggespeeld worden" heb ik niet gezien.

En als we dan toch gaan zeiken, het doelpunt van de Jappen had gewoon afgekeurd moeten worden, binnen de 5yard box de keeper in de weg lopen zonder de bal proberen te spelen.
Oud 12-06-2006, 17:07
Fides
Fides is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-06-2006 @ 17:59 :
Wat is er arrogant aan Cahill en Aloisi? En ik vond Japan echt zwak, dat "technisch weggespeeld worden" heb ik niet gezien.

En als we dan toch gaan zeiken, het doelpunt van de Jappen had gewoon afgekeurd moeten worden, binnen de 5yard box de keeper in de weg lopen zonder de bal proberen te spelen.
Arrogante zelfingenomen koppen. Wanneer de bal op de grond was won, afgezien van de laatste 15 minuten, Australië geen duel en begonnen ze maar met schoppen.

Whaha, Schwarzer liep tegen Yanagisawa op en niet andersom. Schwarzer had enkel oog voor de bal en zag niet dat hij een Japanner omver kegelde.
Oud 12-06-2006, 18:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Balen dat ik toen nog op school zat. Ik had graag de Aussies zien spelen. Snap overigens niet dat eerst die 2 wedstrijden van poule E komen en dan vanavond eentje van poule F en morgenmiddag de andere wedstrijd van poule F? Volgens mij was dat toch oorspronkelijk zo in het WK-schema?

Maar jammer genoeg (nog) niets gezien van de wedstrijd, maar het zal genoeg herhaald worden. Hoorde wel dat het een superleuke wedstrijd was en dat Schwarzer geblunderd had bij de Japanse treffer.
Oud 12-06-2006, 18:23
Fides
Fides is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-06-2006 @ 19:14 :
Balen dat ik toen nog op school zat. Ik had graag de Aussies zien spelen. Snap overigens niet dat eerst die 2 wedstrijden van poule E komen en dan vanavond eentje van poule F en morgenmiddag de andere wedstrijd van poule F? Volgens mij was dat toch oorspronkelijk zo in het WK-schema?
In Azie is het om 1500 hier al 2300 daar. Dus zo hebben de Aziaten ook nog de kans het WK te kijken.
Oud 12-06-2006, 19:34
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Hiddink gedroeg zich ronduit belachelijk in deze wedstrijd, en zeker rond die goal van Japan...
En laat hem aljeblieft niet nog eens ontkennen dat Australie een schopploeg is.
Oud 12-06-2006, 20:11
PV
PV is offline
ik heb er niet veel van gezien (zat in de trein 1 helft), maar ik vind 't wel leuk voor Hiddink
Oud 13-06-2006, 08:33
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 12-06-2006 @ 17:25 :
maar de laatste 10 min waren wel prachtig om te zien
Oud 13-06-2006, 09:40
Moustache
Moustache is offline
Ik vond het pas vanaf de gelijkmaker van Australië leuk om te zien.

Regels voor berichten