Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Blub heeft het leuker met gezelschap en Blub heeft het sowieso zwaar kut in die kom. Dus ik raad je aan niet nog een goudvis te kopen, tot je weet hoe je ermee om moet gaan.
||
Citaat:
En ik blijf mijn vissen gewoon in een kom houden. Aanstellers. Die kom is groter dan de grootste bak die ik kan betalen. Liever een grote kom dan een kleine bak. Maar in ieder geval bedankt voor de reacties (alweer) en ik hou jullie op de hoogte van de perikelen van mijn vissen. PS.: Ik heb nu alleen nog maar 1 vis. Mn 5 jaar oude dwerghamster is pas ook doodgegaan (eindelijk, het werd gewoon zielig), het konijn had kanker en mn oma's hond die ik elke dag zag is ook na 13 jaar overleden. Dus ik mis het nu wel om veel dieren om me heen te hebben ![]() ![]()
|
ghehe...
zet jij maar leuk 2 goudhamsters bij elkaar Juice, zul je zien dat je na een aantal uur toch weer 1 hamster hebt, en die ander in stukjes in de kooi terug vindt... en een ronde kom.. ach, het vergroot een beetje voor de vissen, maar verder is er nix mee aan de hand hoor! ![]() hoe ga je blub's nieuwe maatje noemen?
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Meerdere hamsters bij elkaar houden is niet echt heel slim idd.. en dan heb ik het voornamelijk over twee mannetjes. Mannetje en vrouwtje kan geloof wel, maar dan moet je weer niet zorgen dat ze jongen krijgen.. dan gaat het fout. Vader bijt dan jongen dood. Maar het ligt ook wel per hamstersoort welke wel en niet solitair liever leven.
De syberische hamster is een socialer dier dan goudhamsters bv. En Poeperd... neem gewoon geen dieren en ook geen kinderen later graag...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars Niet Slaan | 500 | 13-10-2006 18:40 | |
Muziek |
tattoo van je favoriete band? on the moon | 153 | 21-03-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |