![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En misschien is het ook een idee om samen (of apart, wat je maar wil) naar de GGD te stappen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zou me vriendin denk ik niet willen beffen met een condoom o.i.d er tussen.... Als ik het dan niet zo vertrouwen dan maar samen langs de GGD ofzo, maar liever gewoon zonder iets ertussenin! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is ook zeker een van de, zo niet het, allerleukste om te doen qua seks.. vind ik dan. Maar met een beflaptje of opengeknipt condoom neemt het toch alle lol en plezier weg, zou ik denken. Ik wil wel graag dat ze er alles van voelt wat ik doe. En met zo'n beflapje over haar vulva ben je ook wat beperkt(lijkt me) in je beweging, je kan niet even je handen weg halen om een ander gedeelte van het lichaam te verwennen of met je tong naar binnen gaan. Wordt een redelijk saaie boel zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar inderdaad, GGD, als t wat langdurigs gaat worden ben je nog goedkoper uit op den duur ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Op zich vertrouw ik t ook wel, ik ben gewoon veel te paranoia... Ik lees te veel enge boeken...
||
![]() |
Citaat:
![]() En aan de topicstarter: ik zou gewoon in de eerste plaats geen meiden beffen waar je niet zeker van weet dat ze soa/herpesvrij zijn. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
klaarkomen in condoom LizardKing | 4 | 02-03-2014 21:40 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Seksualiteit |
seksualiteit enquete whizzygirl | 8 | 15-01-2005 18:04 |