Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2006, 23:16
QT
QT is offline
Hallo,

K heb ooit eens vernomen dat er voor cunnilingus (beffen) ook beschermende voorbehoedsmiddelen bestaan. Daar ik deze tak van sport best vermakelijk vind, maar toch graag voorzichtig aan doe, zou ik graag horen waar ik zoiets kan krijgen...

Ik ga er eigenlijk vanuit dat je gewoon bij de drogist terecht kunt?
Oud 21-06-2006, 23:19
Verwijderd
Je kunt gewoon een condoom in de lengte openknippen zodat je een rechthoekig lapje latex overhoudt. Dat leg je vervolgens over de vulva. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 23:20
Verwijderd
Je kan voor bij het pijpen een condoom gebruiken, evt met smaakje.

Voor het beffen zijn er speciale beflapjes te koop, al weet ik niet of die bij de drogisterij te krijgen zijn, maar zeker bij de Christine le Duc of dergelijke. Ook een optie (als je dan toch al die condooms hebt) is om de condoom open te knippen en die dan als een lapje over de vagina te leggen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 23:34
QT
QT is offline
Dat trucje met de condoom kende ik idd. Wil het minder heugelijke feit dat die dingen voorzien zijn van een laagje zaaddodend glijmiddel, dat super ranzig smaakt. Moet ik maar even andere halen. Vraag me echter wel af of het zo verkregen lapje voldoende groot is om adequate bescherming te bieden...

Hele stomme vraag/suggestie, maar een boterhammen zakje... (nee, niet zo'n kraakend exemplaar ) Hoe safe zou dat zijn?
Oud 22-06-2006, 00:42
Myuki
Myuki is offline
gebeft worden met een boterhamzakje niet geil.
Oud 22-06-2006, 00:48
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Myuki schreef op 22-06-2006 @ 01:42 :
gebeft worden met een boterhamzakje niet geil.
Als dat een goed voorbehoedsmiddel was kocht iedereen ook wel massaal boterhamzakjes ipv condooms.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 22-06-2006 @ 01:48 :
Als dat een goed voorbehoedsmiddel was kocht iedereen ook wel massaal boterhamzakjes ipv condooms.
Geen goed voorbehoedsmiddel (een boterhamzakje om je pik binden?), maar huishoudfolie werkt bij normaal gebruik wel redelijk als beflapje.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 01:32
Verwijderd
Citaat:
QT schreef op 22-06-2006 @ 00:34 :
Dat trucje met de condoom kende ik idd. Wil het minder heugelijke feit dat die dingen voorzien zijn van een laagje zaaddodend glijmiddel, dat super ranzig smaakt. Moet ik maar even andere halen. Vraag me echter wel af of het zo verkregen lapje voldoende groot is om adequate bescherming te bieden...

Hele stomme vraag/suggestie, maar een boterhammen zakje... (nee, niet zo'n kraakend exemplaar ) Hoe safe zou dat zijn?
De beflapjes zullen niet voorzien zijn van zaaddodend middel, dus dat kan best.

En misschien is het ook een idee om samen (of apart, wat je maar wil) naar de GGD te stappen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 22-06-2006 @ 02:32 :

En misschien is het ook een idee om samen (of apart, wat je maar wil) naar de GGD te stappen?
Dat ja, want beffen met een beflapje is als het eten van een magnetronmaaltijd die nog verpakt is
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 08:18
EggeD
EggeD is offline
Dan kan je toch niet tegelijk met de vinger ? Lijkt me chaos
Oud 22-06-2006, 08:52
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 22-06-2006 @ 09:17 :
Dat ja, want beffen met een beflapje is als het eten van een magnetronmaaltijd die nog verpakt is
Oud 22-06-2006, 09:22
Baas-J
Baas-J is offline
Citaat:
Precies dat ja!

Ik zou me vriendin denk ik niet willen beffen met een condoom o.i.d er tussen.... Als ik het dan niet zo vertrouwen dan maar samen langs de GGD ofzo, maar liever gewoon zonder iets ertussenin!
Oud 22-06-2006, 09:34
Verwijderd
Citaat:
lol, helemaal waar

Het is ook zeker een van de, zo niet het, allerleukste om te doen qua seks.. vind ik dan.
Maar met een beflaptje of opengeknipt condoom neemt het toch alle lol en plezier weg, zou ik denken. Ik wil wel graag dat ze er alles van voelt wat ik doe. En met zo'n beflapje over haar vulva ben je ook wat beperkt(lijkt me) in je beweging, je kan niet even je handen weg halen om een ander gedeelte van het lichaam te verwennen of met je tong naar binnen gaan. Wordt een redelijk saaie boel zo.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 09:58
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat trucje met de condoom kende ik idd. Wil het minder heugelijke feit dat die dingen voorzien zijn van een laagje zaaddodend glijmiddel, dat super ranzig smaakt.
Weet je ook s wat vrouwen moeten doorstaan
Oud 22-06-2006, 11:04
Verwijderd
Citaat:

Waarom denk je dat er condooms met smaakje zijn
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 15:22
Stefanie
Stefanie is offline
Moet je geen Durex Performa perongeluk gebruiken Dan is je hele mond verdoofd.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 15:51
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 22-06-2006 @ 10:34 :
En met zo'n beflapje over haar vulva ben je ook wat beperkt(lijkt me) in je beweging, je kan niet even je handen weg halen om een ander gedeelte van het lichaam te verwennen of met je tong naar binnen gaan. Wordt een redelijk saaie boel zo.
Duct-tape !

Maar inderdaad, GGD, als t wat langdurigs gaat worden ben je nog goedkoper uit op den duur ook.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 08:51
Verwijderd
Citaat:
QFT
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 17:43
loeserr
loeserr is offline
verstandig dat je het belangrijk vind om het veilig te doen, ook als het om orale seks gaat.

Citaat:
Nala schreef op 22-06-2006 @ 02:32 :
Inderdaad, als je denkt dat dit weleens langer zou kunnen duren is het fijn om een testje te doen, dan weet je zeker of je safe zit en dit zal zoals ook al genoemd wordt geld besparen en is ook voor je bewegingsvrijheid etc. fijner
Oud 24-06-2006, 18:49
QT
QT is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 22-06-2006 @ 16:22 :
Moet je geen Durex Performa perongeluk gebruiken Dan is je hele mond verdoofd.
lol... nee die waren het niet
Oud 24-06-2006, 18:52
QT
QT is offline
Citaat:
Ja dat was ook een zwaar nadeel in mijn ogen (naja mond)

Op zich vertrouw ik t ook wel, ik ben gewoon veel te paranoia... Ik lees te veel enge boeken...
Oud 24-06-2006, 21:34
teenager
teenager is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 22-06-2006 @ 01:48 :
Je kunt toch niet bevrucht worden door een vagina?

En aan de topicstarter: ik zou gewoon in de eerste plaats geen meiden beffen waar je niet zeker van weet dat ze soa/herpesvrij zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten