Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2006, 23:21
Atje85
Atje85 is offline
Hallo, als ik op een site een .wmv link wil openen door erop te klikken krijg ik een scehrmpje dat de PC het linkje niet kan openen, omdat het een .wvx bestand is...dan krijg ik dus de keuze om een programam uit de lijst te selecteren en normaal zou Windows MediaPlayer dit bestandssoort moeten afspelen...maar dat doet ie dus niet, geeft een foutmelding...
Heb er pas sinds een paar dagen last van...raar dat ie .wmv aangeeft als .wvx als ik op de link klik (bij alle sites)....

Rarara, hoe los ik dit op?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2006, 08:38
dafelix
dafelix is offline
het is een bestandje wat de locatie van een WMV opgeeft, je kan het dus wss met notepad (kladblok) openen om vervolgens die link die daarin staat met WMP af te spelen
Oud 22-06-2006, 10:12
Atje85
Atje85 is offline
Hm, oke...maar hoor ie dat nit automatisch te doen? Want bij andere mensen opent ie wel meteen gewoon de link..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 10:30
dafelix
dafelix is offline
mss dat die wvx-functie ondersteuning pas vanaf >WMP9 word ondersteund, oid, ik weet 't niet exact, mss dat iemand hier met winOS dat kan testen
Oud 22-06-2006, 10:32
Atje85
Atje85 is offline
Hmm, trouwens de oplossig die jij gaf werkt niet....dan zegt klablok : kan het bestsand www.balbalblabal niet vinden... enige wat werkt is de directe link van de site kopieren en plakken in mediaplayer... maar dat hoort eigenlijk niet zo te gaan

edit: heb wmp10
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten