Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2006, 12:56
Codaz
Codaz is offline
Aangezien mijn vrienden niet op vakantie gaan wil ik zelf met een groepsreis mee. Nu ben ik 19 en misschien wel de oudste van de groep, maar ik moet toch wat. Dus ik kies voor Vinea of Simbo.nl

Nu heb ik gekeken naar de Estartit reis en de Quiberon Windsurf vankanties.

Is de Estartit reis echt een zuipreis ? Want dan valt het voor mij af.
Estartit heeft wel als verblijf een appartement en dat bevalt me beter dan een tentje.

Tja de reizen naar Barcelona zitten al vol en de reizen naar Blanes lijken me niet geschikt. Daarnaast ben ik zeer slecht in Frans dus de taalreis naar Frankrijk doe ik maar niet.

Rondtrekken door Italië lijkt me erg zwaar, daar is ook een reis van.

En ja ik kies mss voor de Quiberon Windsurf Reis omdat ik bij de andere reizen Canyoning heb zien staan en dat lijkt me helemaal nix.

Kan iemand me helpen of nog een ander alternatief aanbieden ?
Prijs is max 750 euro.
Advertentie
Oud 24-06-2006, 16:36
mikk
mikk is offline
Ik ga zelf golfsurfen in zuidfrankrijk, Vieux Boucau met labyrinth. Het is een groepsreis met leeftijd tussen 17 en 28 jaar. Je gaat wel in een tent... maarja anders moet je zelf maar even op de website van labyrinth kijken onder 'brunotti beachcamp' .
Oud 24-06-2006, 22:28
Verwijderd
Die kampen heb ik geen verstand van, maar canyoning heb ik wel gedaan afgelopen jaar en ik kan je zeggen dat dat wél leuk is (en dat vond iedereen die meedeed ook). Blijft feit dat niet iedereen dat zal vinden (en daarom ook niet meegedaan hebben). Maar ik vond het toch zeker de moeite waard. Voor vragen mag je PMen.
Oud 25-06-2006, 10:45
knijtert!
knijtert! is offline
Als ik alleen zou gaan zou ik juist in tentjes willen... ik denk dat je dan veel makkelijker contact maakt...
Oud 25-06-2006, 15:49
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 25-06-2006 @ 11:45 :
Als ik alleen zou gaan zou ik juist in tentjes willen... ik denk dat je dan veel makkelijker contact maakt...
Ja da's ook wel weer zo, maar toch, als ik in een tent niet goed kan slapen ben ik de volgende dagen niet te genieten (daghumeur)
Oud 27-06-2006, 12:39
Fleurop
Fleurop is offline
Kijk eens op www.ymca.nl De leeftijden liggen hier hoger dan bijvoorbeeld Vinea. (en toevallig is er nog 1 plaats vrij naar Portugal.. waar ik zelf heen ga ).. alleen is die reis te duur zie ik nu net

Maar goed, er staan nog meer leuke reizen tussen!
Advertentie

Regels voor berichten