Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bovendien kan je Gary beter wel verslaan. Dan leg je je gameboy daarna even weg zodat je ook je welverdiende rust kan nemen en als het eindfilmpje dan is afgelopen kun je weer opnieuw beginnen. Ook is het verstandig om de Pokemon die je wilt trainen in te zetten en hem metteen te wisselen met een veel sterkere die de Pokemon van je tegenstander in een keer kan verslaan. Ik heb ook nog wel voor de lol de complete pokemonleage alleen met Mewto doorgespeeld maar dat was in Yellow. Niet dat het veel uitmaakt maar toch.
||
Citaat:
![]() tss pokemon triest ![]() vandaar die verkopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb vroeger meer dan genoeg Pokemon gespeeld dan dat de TS hoogstwaarschijnlijk ooit gaat doen. Ik ben er alleen van overtuigd dat de hele rage nu toch echt wel over is en vandaar dat ik denk dat er niet echt veel mensen het ook nog daadwerkelijk spelen. Het was idd alleen mogelijk om Rare candy's in Red en Blue te laten droppen. Het maakte niet uit welke versie je had. Je moest daarvoor als ik me niet vergis tegen die gast praten die koffie wou en dan naar dat eiland waar je je 7e badge haalde (ik ben de naam kwijt) en dan aan de rechterkant heen en weer surfen. Je kreeg dan de misingnumber en als je die versloeg had je een oneindige vooraad van het item wat op de 6e plaats in je inventory stond. Zoiets was het maar zeker weten doe ik het niet. Ik had zoals gezegd de gele versie. Er zijn 2 dingen die me nooit gelukt zijn. Het doorlopen van die cave waar je Articuno kan vangen en het uitvinden wat de fuck je met dat extra huisje moest... Verder mis ik alleen nog een Kabuto in m'n verzameling en dan heb ik ze allemaal. Damn best ernstig dat ik dit allemaal nog weet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weedle heeft trouwens een zeer goede aanval, met wat geluk ook poison. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|