Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2006, 11:47
Mr.N.
Mr.N. is offline
Hallo allemaal,

ik had voor mezelf en mijn vriend een reis naar Praag geboekt van 3 juli t/m 7 juli.

Gezien omstandigheden kan ik niet op vakantie gaan. Omdat ik geen annuleringsverzekering had afgesloten, krijg ik dus geen geld meer terug. Wel heeft het reisbureau mij gezegd dat ik 2 andere personen mag laten inschrijven voor deze reis.

Nu dacht ik dat er misschien mensen op dit forum zijn die wel interesse hebben in de reis.

De reis kost per persoon €199,- daarbij is inbegrepen:

* 4 overnachtingen in het middenklasse Hotel Sport in een comfortabele kamer met bad of douche, toilet, telefoon, televisie, lift.
• Dagelijks goed verzorgd ontbijtbuffet en een 3-gangen diner
• Alle omschreven excursies met de bus (entreegelden niet inbegrepen)
• Luxe touringcar met chauffeur/reisleider (U reist Tourist Class)
• Nederlandstalige gids in Praag
• Inclusief toeristenbelasting
• Goed verzorgd afscheidsbuffet

Als jullie interesse hebben, stuur me dan maar een PM met je telefoonnummer, dan kan ik je altijd opbellen voor meer inlichtingen en voor evt. te 'onderhandelen' over de prijs.

Daarnaast kunnen jullie ook zelf bellen met het reisbureau, dan weten jullie zelf ook zeker dat ik de boel niet oplicht ofzo..

Willen jullie met meerdere personen deze reis maken, dan kan dit ook, want er is ook nog plaats in de bus voor meerdere personen. Dan kunnen in ieder geval 2 personen via mij de reis goedkoper boeken.

Ik hoop echt dat er geïnteresseerden zijn, want het is een hele mooie reis in een hele mooie, maar vooral ook goedkope, stad!

Groetjes!

Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 12:00.
Advertentie
Oud 23-06-2006, 12:34
Roxy
Roxy is offline
dit lijkt me niet iets voor R&V, maar er blijft een verwijzing staan.
Oud 23-06-2006, 12:35
Roxy
Roxy is offline
oh excuus voor de fbs hier, ik zie pas na het doorsturen dat ie hier al stond. hang er maar een mooie aan.

Regels voor berichten