Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga gewoon elke avond een stapje verder.
Iedere avond ga ik verder waar ik de vorige avond was opgehouden, in bed. Bijwerking is dat ik tot 3:00 wakker lig en pas om 11:00 m'n bed uit kom. Lijkt me dus echt geweldig om mijn film echt te kunnen regisseren, ik heb er al verschillende acteurs voor in gedachten. De hele film moet op locatie worden gemaakt. Nee, dit wordt echt een bijzondere film. Waarschijnlijk moet het een mini-serie worden. Dat hele verhaal is denk ik zo 6 uur, het zijn gewoon verschillende films die allemaal door elkaar lopen. Erg gecompliceerd, dat zeker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het idee is juist dat het verschillende films in een zijn. Er is het deel waarin ze met de DVD weg moet komen uit de EU, er is het deel op de schepen in de Middellandse Zee, en daarna nog heel wat meer. De beelden komen bij de President, in Washington DC, en die besluit uiteraard actie te ondernemen: Nederland en Engeland zijn de grootste bondgenoten van Amerika in Europa! Dus hij moet wel besluiten in te grijpen. Laten we er nog wat romantiek aan toevoegen. Een ramp (orkaan in Middellandse Zee) erbij, en je hebt de langste en meest veelzijdige film ooit gemaakt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eerst maar in het Engels het hele script maken en dan aanpassen aan de individuele talen. Dan nog een producent benaderen; Fox Films ofzo. Maar zover is het nog niet... nog niet... |
![]() |
|
![]() |
Misschien vind je hier nog wel iets.
http://film.pagina.nl/
|
gewoon doen man! eehm... tjs met wie zou je dan contact op moeten nemen? (ik zou sowieso eerst het script beschermen met auteursrechten). Misschien een uitgever? of een groot regisseur? of een klein regisseur? Of een producer? (ik draaf door!)
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Welkom & Voorstellen is veranderd in Wegwijzen & Voorstellen! Axel11 | 1 | 01-01-2013 22:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voorstellen voor bezuinigingen uitgelekt T_ID | 59 | 04-03-2009 12:55 | |
De Kantine |
Heb jij een visuele voorstelling bij het jaar? Little Dutchess | 51 | 01-02-2006 09:39 | |
Beleidszaken |
Voorstel tot hervormingen, mbt vooral F&L en Mystiek en ook A&N en Lifestyle Beryll | 33 | 27-10-2003 22:04 | |
Psychologie |
Wat moet ik me hiervan voorstellen? Severus | 2 | 18-07-2003 01:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opslaan dataverkeergegevens (EU-voorstel) Rerisen Phoenix | 11 | 22-08-2002 21:51 |