Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tjah...op amateurniveau doe ik wel eens dingen. Ik heb drama als examenvak op school. Blijkbaar doen ze dat alleen op vwo en gymnasium, erg vreemd. Ik heb mn eigen monologen in elkaar gezet en gespeeld, een stuk geregisseerd en op locatie gespeeld. Is allemaal erg leerzaam en bovenal fantastisch om te doen!
Nog een leuke opdracht was om twee keer een stuk te spelen, volgens de 'regels' van Brecht en volgens de wijze van Stanislavski. Was soms moeilijk, maar zeker leuk.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
k zou heel graag wat van mn eigen liedjes op cd ofzoow wille zetten ofzoow. K heb nu 6 eigen liedjes en k heb dr 1 van opgevoerd op een soort talentenjacht maar dan zonder prijzen enzoow. K kreeg wel veel comlpimenten... Haha, en k had t liedje pas een paar daagjes daarvoor geschreven...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb vorig jaar zelf een script geschreven en een 45 min duurdende film opgenomen. we waren met zn 4en dus was wel eens inprofiseren met camera (lang leve het statief
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil zelf het script schrijven! Ik zit al helemaal vol plannen om ook echt een script te gaan schrijven, met liedjes en dergelijke!
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
maar ik had voor iedereen soort beetje bijpassende rol geschreven en voor mezelf beetje een uitdaging ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Hangt er bij jou (eigen) kunst aan de muur Verwijderd | 13 | 22-04-2010 20:28 | |
ARTistiek |
Eigen topic uppen Cherry Springs | 0 | 03-05-2009 22:44 | |
ARTistiek |
Nieuw subforum voor eigen muziek. Ieke | 0 | 15-02-2005 21:27 | |
Algemene schoolzaken |
stage + eigen werk Afwezig | 9 | 08-02-2005 15:41 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 |