Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou zeggen blijf NG doen met economie 1(,2) + eventueel Frans
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ze had dus ook een half jaar wiskunde b scheikunde en natuurkunde gemist ?> |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vond trouwens zelf wiskunde in de 5e het moeilijkst, want toen begonnen we met meetkunde.. ![]()
||
Citaat:
WTF! Nee, voor jou misschien omdat het jou meer ligt. Maar het is niet makkelijker in het algemeen, want het is evengoed een havo/vwo-diploma die je aan het einde van de rit krijgt. Anders hadden ze het wel moeilijker gemaakt. Ik doe dus nu ook een Beta-studie en ben er zeer blij mee. Ik vind het heel belangrijk dat mensen C&M hebben gedaan, want dit sluit veel beter aan! Voor CMV (studie die ik dus doe) zijn er geen profieleisen, maar dit betekend niet dat iedereen het kan. De exacte mensen zijn dus wel gestopt, en niet voor niks. Je moet dus een profiel kiezen die bij je past en die waarschijnlijk bij je vervolgstudie past. 'hoger', meer of breder is niet altijd beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op mijn school: wiB1 -> word in 5de iets moeilijker na1 -> blijft in 5de zelfde sche1 -> blijft ook zelfde Wat de 5de wat zwaarder maakt tov de 4de is de vele po's die je in de de 5de heb. Wij hebben namelijk in 5de: maatschappijleer po 20 slu wiskunde po 20 slu na po 20 slu bio po 10 slu ec po 20 slu schei po (tijdens lessen) pw voorbereiding 10 slu aantal slu is het aantal uur wat je er aan moet besteden
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik doelde op de exacte vakken. Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde etc. Dat is niet aan mij besteed, doe mij maar iets artyfarties.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Welk profiel is het beste? gaminganimal | 61 | 23-10-2015 09:32 | |
Studeren |
What to do? santorini | 10 | 23-09-2011 05:50 | |
Studeren |