Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga waarschijnlijk niet op vakantie, maar dat neemt niet weg dat ik ga lezen. Volgens mij raak ik nog eens verslaafd aan de boeken van Ian Rankin. En iemand raadde me laatst aan iets van Renate Dorrestein te lezen, dus dat zal er ook nog wel van komen. Verder wil ik 1984 nog een keer lezen, de stravaganza boeken, iets van F. Celine en beginnen in het bureau van voskuil. (En nu maar zien hoe ver ik kom...)
Laatst gewijzigd op 04-07-2006 om 14:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik lees op vakantie eigenlijk nooit andere boeken dan de rest van het jaar, dus het kan vanalles zijn. Bovendien ben ik al op vakantie gewéést, dus heb ik eigenlijk niks in de topic te zoeken. In Spanje heb ik Woede van Salman Rushdie gelezen en ik heb het overal al duizend keer verkondigd, maar ik doe het gewoon nog een keer, het is écht een aanrader. ![]() @ Ieke, idd alvast proficiat. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een dik(ke) boek(en), bv. Het Messiasmysterie van Andreas Esbach ofzo, ik lees snel een boek uit + je hebt alle tijd voor je boek op vakantie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb mijn vriendin gisteren wel 1984 aangesmeerd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() -Als- ik iets meeneem zal het wel iets van Stephen King zijn, of net n boek wat ik nog niet gelezen heb. Ben niet zo heel kieskeurig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees jij nu? Deel XX Lilium | 500 | 27-01-2009 10:45 | |
De Kantine |
Donald Ducks sexylexy | 372 | 23-08-2005 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekenaanwinsten. Ieke | 500 | 22-12-2004 19:30 | |
Lifestyle |
roken shiningstars | 225 | 05-07-2004 13:06 | |
Muziek |
louie louie *verandert topic titel niet in "wat luister je nu?" Verwijderd | 271 | 20-08-2002 18:13 | |
Games |
Stronghold+plattegronden m1lamb3r | 2 | 23-10-2001 12:19 |