Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2006, 10:59
jersey007
jersey007 is offline
Hallo!

Ik ga van de zomer 8 dagen naar Tunesië. Wie is er al een keer geweest? We gaan naar het plaatsje Port el Kantoui. Iemand nog leuke tips?

Groetjes Jersey
Advertentie
Oud 16-07-2006, 22:42
__
__ is offline
ik ben vorig jaar naar Monastir geweest. maargoed ik was toen pas net 17 en mn broer ook niet veel ouder dus we hebben niet echt veel zelfstandig ondernomen. ben dus bang dat ik je er niet veel over kan vertellen mooi land wel iig.
Oud 19-07-2006, 21:22
jersey007
jersey007 is offline
Hallo!

Nou, toch bedankt voor je reactie. Ook ik ga lekker relaxen! Door het jaar heen, maak ik wel excursies!
Oud 24-07-2006, 20:12
Verwijderd
Ik ben vorig jaar ook 8 dagen naar Monastir geweest, naar zo'n cheap-ass all-in hotelletje aan zee waar je continu een blauw bandje moest dragen om aan te tonen dat je all-in bent. Zo'n heerlijk blauw bandje dat tegen de verkopers in de stad roept van "zet mij af, ik ben toerist!"

We zijn een keer naar Monastir geweest, wat wel een aardige stad was om een middagje in rond te lopen. Je lekker laten lastig vallen door verkopers in de winkelstraatjes die "kopen godverdomme" en "Juliana Beatrix" naar je hoeft roepen is toch wel erg grappig.

Tunis is ook wel oke, maar de winkelstraatjes zijn er net wat smaller en drukker, wel leuk voor eventjes. Verder vond ik het daar niet zo geweldig.

Ook zijn we nog naar Carthago geweest, op zich best leuk en interessant, maar echt veel wijzer word je er niet van qua uitleg enzo. Daarnaast staat het verblijf van de president, waarvan je niet eens foto's mag maken, anders ga je de bak in. Dat was een stuk spannender. Het beste vond ik nog het achter de mooie vrouwen aanlopen daar.

Een ander plaatsje waar we nog zijn geweest ben ik de naam van kwijt, maar dat was vrij bekend vanwege de typische wit-blauwe bouwstijl en was een gaaf uitzicht van bovenaf.
[Edit]Sidi Bou Said heet dit stadje.[/]

En we zijn een keer op kamelen wezen rijden (eigenlijk waren het dromedarissen) wat ook wel grappig was. Stel je er niet teveel van voor, ze zijn allemaal kort achterelkaar aan elkaar vast gebonden in een lange karavaan. Toch was dat erg leuk, eigenaardig karakter hebben die beesten.

Verder moet je gewoon lekker in je hotelletje blijven, in het zwembad liggen, drinken, dansen in de disco en nachtzwemmen en vodka drinken met mooie Russische vrouwen.

En laat je vooral niet afzetten, meteen en duidelijk nee zeggen.

Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 20:17.
Advertentie

Regels voor berichten