Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je geeft de tips nu alleen door.. huhu
||
Citaat:
Tijd voor ontopic-reacties! ![]()
||
Citaat:
de neus van die tijger is veel te lang. dat onderste schilderij erg vlekkerig, stoort as hell. edit; bijna alles is vlekkerig. dat stoort ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ze doet nu alsof zei een van de beste is.. @TS: Koop een goed boek over portret tekenen en je leert een hoop
||
Citaat:
Wat een kut-reactie van jou, echt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat laatste is denk ik gewoon nog weinig ervaring. Misschien begint TS er nu echt pas serieus mee?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik geloof er steeds minder in, als je nu al zegt dat je het in goed nederlands hebt getypt, terwijl er nog steeds behoorlijke fouten in staan en overmatig caps-lock gebruik nog té verleidelijk voor je is... Goed, daar ging dit topic natuurlijk niet over, ik wil niet gaan flamen.
||
Citaat:
![]() En ik heb ook genoeg achttienjarigen slechter zien tekenen.
||
Citaat:
Gelukkig doe jij dat ook niet ![]() edit: Ben jij die Tess van het junior songfestival?! Of moet ik wat meer slapen? ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2006 om 12:33. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder: Werk Het Goed Uit. Het zal je niet vriendelijk in de oren klinken, maar ik vind dat je veel te snel tevreden bent met je werk (ook al zeg je van niet) Besteed eens minimaal twee uur aan een tekening (van a4 formaat) of probeer een tekening net zo perfect te krijgen als een foto. Hier heb ik ook nog een opdrachtje voor je: Zoek een zwart wit foto die je leuk vindt en teken die zo goed mogelijk na. Het is geen schande om een geodriehoek of lineaal te gebruiken om een rechte lijn of een symmetrisch gezicht te krijgen. Oefenen is leuk en je zult zien dat de kwaliteit van je tekeningen er van vooruit gaat. Of je talent hebt kan ik nog niet echt zeggen, maar ik denk dat je het voordeel van de twijfel mag hebben. Het hoofd van de jongen buigt echt in de richting van de toeschouwer en de meest linkse tijger is best leuk. Aan het bloesje van het meisje op de olifant heb je extra aandacht besteed en dat is te zien. Probeer dat in je volgende tekeningen door te voeren en te verbeteren. En ik ga tegen jou zeggen wat ze ook al honderdduizend keer tegen mij gezegd hebben: "Oefen oefen oefen! "
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyhow, ja, hier zou ik dus ongeveer hetzelfde soort commentaar op geven als ik op Letteren heb gedaan, behalve dat ik de ART-dingen zou bespreken. Lady of the Dark spreekt veel wijze woorden, ik zou naar haar luisteren ![]() Geldt ook voor je computerdingen, trouwens, al zul je daar helemaal veel werk in moeten leggen om het niet simpel of goedkoop eruit te laten zien. Als je nog wil dat ik per tekening commentaar geef, moet je het zeggen, nu heb ik er weinig trek in. Grimm Laatst gewijzigd op 13-07-2006 om 08:02. |
![]() |
||
Citaat:
niet bijdehand gaan doen, dat ben je niet ![]()
||
Citaat:
![]() Overigens zijn je tekeningen niet echt mijn smaak, maar die schoolopdracht, en dan de meest linker tekening, die tijger, die vind ik best aardig gedaan hoor! Ik ben geen kenner, maar blijf gewoon lekker oefenen! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Mijn tekeningetjes Mirruh | 6 | 19-11-2004 17:21 | |
ARTistiek |
Mijn Tekeningen Mearive | 7 | 11-11-2004 20:15 | |
ARTistiek |
[tekening] ........ dat ja ......... artnael | 9 | 18-10-2004 10:21 | |