Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2002, 22:10
Gup
Gup is offline
hey,

ik heb ff een vraagje...
Ik heb nuh bijna een jaar verkering, het gaat supergoed, en ik ben helemaal dol op mn vriend...
Maar...sinds kort sms ik met een jongen van internet, hij woont in de buurt en laatst kwam ik hem toevallig tegen, zonder dat we van elkaar wisten dat wij het waren.. Maar allebei voelden we iets op het moment dat we elkaar in een flits aankeken...
s Avonds kreeg ik dan ook een sms'je met de vraag of ik door de stad fietste, en t bleek inderdaad dat we elkaar aankeke...
Nu sms ik nog elke nacht met die jongen en tot mijn schrik kijk ik echt uit naar zijn sms'jes...in de tijd dat ik verkering heb, heb ik nog nooit zo'n gevoel gehad voor iemand anders...
Ik zeg ook niet dat het echt errug is...maar toch, zelf schrik ik er al van dat ik uitkijk naar zijn sms'jes...
Moet ik nou gewoon kappuh met sms'e om zelfs het risico niet te gaan lopen om hem echt leuk te gaan vinden, of gewoon doorgaan en afstand blijven houden?

Kusje Gup
Oud 29-06-2002, 22:24
Paperz
Paperz is offline
Nokken... dat is de beste oplossing...
maar als je er iets meer tijd (en geld) in wil steken kan je gewoon ook langzaam aan doen alsof je interesse vervaagd...

Dan houdt hij na een tijdje wel op... en dan kan jij 't ook rustig afbouwen... want een relatie van ene jaar ziet je niet zomaar op 't spel lijkt me...
Oud 29-06-2002, 22:28
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als je meer voor die jongen voelt en haast nix meer voor je vriendje, zou ik hem als liefde vergeten, maar als je hem leuker vind dan je vriendjuh, moet je het wel uitmaken, want so is het best sneu voor je vriendjuh. Maar je kunt ook proberen het gevoel te laten verdwijnen, maar dat zal moeilijk zijn en je kunt tuurlijk ook nog goeie vrienden worden!!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 10:36
Gup
Gup is offline
[QUOTE]Paperz schreef:
[B]Nokken...

Ik denk dat je wel gelijk hebt.
Ik had gister een beetje gezeur met mn vriend en juist toen besefte ik hoeveel ik om hem geef. Ik wil hem echt niet kwijt! Helemaal niet om een jongen die ik ken via de sms...
Ik zal gewoon stoppen met sms'en...mn vriend is me veel meer waard!

Kusje Gup
Oud 30-06-2002, 10:42
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Waarom ben je er mee begonnen met een jongen van Internet te SMSen, als je al een jaar verkering hebt? Dat zegt toch ook iets over je relatie?
Oud 30-06-2002, 10:44
Gup
Gup is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Waarom ben je er mee begonnen met een jongen van Internet te SMSen, als je al een jaar verkering hebt? Dat zegt toch ook iets over je relatie?

Neeh!!!!
Zo niet waar......het gaat echt supergoed tussen mijn vriend en mij..
Ik was gewoon met die jongen aan t chatten al een poosje en hij vroeg om mijn telefoonnummer....t was allemaal onschuldig. Totdat hij me 'andere' sms'jes begon te sturen en ik even niet meer wist wat ik er mee aan moest...
Maar ik heb nu echt wel heel erg goed door dat ik eventjes fout zat. Mijn vriend betekent alles voor me!

Kusje Gup
Oud 30-06-2002, 10:51
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Gup schreef:

Neeh!!!!
Zo niet waar......het gaat echt supergoed tussen mijn vriend en mij..
Ik was gewoon met die jongen aan t chatten al een poosje en hij vroeg om mijn telefoonnummer....t was allemaal onschuldig. Totdat hij me 'andere' sms'jes begon te sturen en ik even niet meer wist wat ik er mee aan moest...
Maar ik heb nu echt wel heel erg goed door dat ik eventjes fout zat. Mijn vriend betekent alles voor me!

Kusje Gup
Sorry hoor, maar waarom wissel je in Godsnaam GSMnummers uit -hoe onschuldig ook- als je vriend 'alles voor je betekent'?
Oud 30-06-2002, 11:34
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Sorry hoor, maar waarom wissel je in Godsnaam GSMnummers uit -hoe onschuldig ook- als je vriend 'alles voor je betekent'?
Dus ze masg niet bellen of sms-en met andere jongens?
Ok 't werd later een beetje 'te' maar ik zie niet in waarom ze niet haar nummer aan andere jongens mag geven...
Oud 30-06-2002, 11:58
lake bodom
lake bodom is offline
sjongejonge wat zeikt iedereen..
je mag toch wel gewoon met iemand anders bellen smsen..
als je t leuk vind smsen met die jongen zouk t gewoon doen, alleen niet tegen je vriend zeggen, want misschien vindie t niet zo leuk...
hmm, naja, je moet je er niks van aantrekken, jij kan er toch ook niks aan doen wat je voelt, als je maar niet te ver gaat....
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 12:00
lake bodom
lake bodom is offline
maarja aan de andere kant, ik zou t ook niet leuk vinden als me vriend met andere meisjes zulke sms, en ernaar uitkijkt, die sms
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 12:22
stout!
stout! is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Dit vind ik een beetje overdreven. Het gaat natuurlijk om de manier waarop het allemaal gaat, maar omdat je zegt -hoe onschuldig ook- begrijp ik dat dat jou niks uitmaakt? Waarom zou ze niet mogen bellen of smsen met een andere jongen als het gewoon vriendschappelijk is? Dat doet toch helemaal niks af aan haar gevoel voor haar vriend, die blijft toch veel voor haar betekenen? Nu gaat het inderdaad iets te ver maar nu grijpt ze ook in.
Oud 30-06-2002, 18:42
kirsten
kirsten is offline
Wel, als jij je vriendje het belangrijkste vindt, dan veronderstel ik toch dat je jewelf onder controle kan houden... Of niet?
Oud 30-06-2002, 19:29
bracelance
bracelance is offline
als je erna uitkijkt is het niet goed. Ik zou als ik jou was er een streep onder zetten.
Oud 30-06-2002, 19:50
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
stout! schreef:

Dit vind ik een beetje overdreven. Het gaat natuurlijk om de manier waarop het allemaal gaat, maar omdat je zegt -hoe onschuldig ook- begrijp ik dat dat jou niks uitmaakt? Waarom zou ze niet mogen bellen of smsen met een andere jongen als het gewoon vriendschappelijk is? Dat doet toch helemaal niks af aan haar gevoel voor haar vriend, die blijft toch veel voor haar betekenen? Nu gaat het inderdaad iets te ver maar nu grijpt ze ook in.
Ik hou er niet van dat mensen het zichzelf onnodig moeilijk maken. Als je de film unfaithful hebt gezien, snap je me misschien beter. Vriendschap, mooi en aardig, maar het is gewoon een feit dat SMScontact vaak ietsjes meer word dan vriendschap. Waarom het jezelf zo moeilijk maken als je een 'goede' relatie hebt?

Begrijp me goed, vriendschap, ook met het andere geslacht tijdens een relatie vind ik een goede zaak. Mits je een grens kunt trekken.
Oud 01-07-2002, 19:26
Gup
Gup is offline
Niet alleen ik vind dat het nu beter is dat we stoppen met sms'en...de jongen waarmee ik sms'te heeft me verteld dat hij inderdaad meer voor me begon te voelen, en dat hij het zelf beter vond om niet meer zoveel te sms'en. Vooral dan, omdat hij wist dat hij teleurgesteld ging worden omdat ik al heel erg lang een vriend heb. Ik vind dit echt heel erg goed van hem! Dat hij zelf die beslissing heeft genomen...hij had net zo goed door kunnen gaan..en kijken of hij tussen mij en mn vriend kon komen.

En k ben het absoluut niet met Sister Bliz eens! Omdat ik het leuk vond om met een andere jongen te sms'en, ga ik nog niet direct vreemd! Ik ben het met je eens dat ik moet stoppen als ik het gevoel heb dat het té ver gaat, maar wij hebben samen, ver voordat we bij die grens waren, dit al besloten!

Kusje Gup
Oud 01-07-2002, 19:34
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Gup schreef:

En k ben het absoluut niet met Sister Bliz eens! Omdat ik het leuk vond om met een andere jongen te sms'en, ga ik nog niet direct vreemd! Ik ben het met je eens dat ik moet stoppen als ik het gevoel heb dat het té ver gaat, maar wij hebben samen, ver voordat we bij die grens waren, dit al besloten!

Op zich mooi. Maar ik zou er gewoon niet aan beginnen. Spaart jezelf en je vriend onnodige stress.
Oud 01-07-2002, 21:16
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Op zich mooi. Maar ik zou er gewoon niet aan beginnen. Spaart jezelf en je vriend onnodige stress.
er zijn ook mensen met een relatie die ook gewoon normaal kan smsen met een persoon van het ander geslacht hoor zonder dat er meer bij komt kijken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 21:25
never mind
never mind is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

blabla-alle berichtjes-
whaaa ik heb nooit echt een vriend gehad, naja 1 keertje maar dat was zo weer uit, maar je mag toch wel met andere jongens vriendschappelijk omgaan als je een vriend hebt?! Of zijn jongens zo fckn jaloers...

Ik bedoel ik moet er niet aan denken dat mijn toekomstige vriendje zegt dat ik mijn beste vriend (die ik elke dag bel en waar ik iedere dag kom) niet meer mag zien
Reageren

Regels voor berichten