Advertentie | |
|
![]() |
|
Eerst moet ik zeggen dat LAB 4 ontiegelijk vet was, niet normaal, ze speelden de sterren van de hemel (en dat klopte vrijwel ook, want het werd net licht). BK was op t einde ook errug goed bezig, hij deed goed zijn eigen ding alleen het volume stond wat te hoog.. Wat ik weer jammer vond was dat JP en Tom Harding erg 'ver-hardstyliseerd' zijn.. Ze draaien niet echt meer UK HardHouse.
Marcello, Lucien Foort en Roog waren ook erg goed bezig ![]() ![]() De aankledingen in alle tenten vond ik over het algemeen ook erg goed, de sfeer was ook behoorlijk relaxed overal. Het weer zat ook wel mee, niet te koud en niet te warm.. Het fijne van zo'n outdoorfeest is dat je bijna overal kan chillen buiten (zolang het niet regent.). Wat ik wel weer zonde vond is dat je je kaartje niet mocht houden ![]() Maar goed, al met al was het een top feest... Vooral dankzij Lab 4!! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Btw. Ik had van konflict gehoord dat ie een persoon van scholieren.com was tegengekomen genaamd, 'de nare man' dat ben jij dus, i presume..
Laatst gewijzigd op 30-06-2002 om 09:43. |
![]() |
|
![]() |
Tiesto was weer op nivo... Alleen jammer van dat laatste half uurtje , op universal nation na,wastie daar een beetje zijn set aan het verneuken met die harde kutnummers (sorry gewoon nie mijn smaak..)... Het geluid was echt belachelijk en die mensen die met het licht bezig waren, kunnen ook maar beter meteen stoppen... Toch vond ik de sfeer goed en heb ik me verder niet echt geergerd aan het minpuntje van geluid en licht.... De gehele lokatie vond ik wel zeer stoer! Het was een geslaagd feestje, heb genoten....
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, er zijn meer mensen die Lab 4 geweldig vinden...ik vond ze dus zelf niks, maarja, ik ben natuurlijk ook niet iemand die van hardstyle/hardhouse houdt. Ik ben echt een technofreak in hart en nieren, en écht experimentele ontoegankelijke techno draaien ze vrijwel nooit op populaire feesten als dit... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nare man, had jij toevallig n rood shirt aan??
Volgens mij ken ik jou wel.. (je zat bij m'n zus Ellen in de klas vroeger lang geleden..) anyway, Yoji was lekker, wel beetje veel van hetzelfde. JP draait geweldige platen maar mixt zeg maar matig. Tiesto ben ik heel evne geweest, was me veel te druk (geloof me, naast een neger van 2bij 2 bij 2 die met z'n ellebogen staat te zwaaien is het niet echt comfortabel..) maar is ook niet echt mijn stijl.. LAB4 ging er gigantisch op, maar voor mij NET iets te.. Ook wel eentonig. BK eerste stuk gehoord, viel me mee... kende hem niet en om na Yoji te draaien is niet easy... Ook nog even bij jean, emjay en jose geweest. Smaken verschillen..... idd perfect weer, lekker sfeertje, totaal niet hoeven w88 bij munten halen enzo.. heerlijk (alleen een ***** eind fietsen... ![]()
|
ben weer wakker, na ff de wkfinale gekeken te hebben hier ook een verslagje van mij...
Aangekomen op 't terrein was 't nog vrij leeg en heb ik een stukje van marcello gezien; degelijke en redelijk toegankelijke club, niet echt iets speciaals. Daarna zijn we doorgegaan naar Lucien Foort die behoorlijk underground techhouse aan het draaien was; laag tempo maar vette basslines en beats. Ook niet echt toegankelijk, maar dat maakte 't voor mij alleen maar beter. Zeker toen ik Cosmos - Take me with you hoorde aankomen kon 't niet meer stuk. Na Lucien Foort zijn we een half uurtje in de discofunksoulgrooves tent geweest waar Erick E draaide. Relaxte funky house waar je goed op kon dansen. Hierna zijn we heel eventjes bij Roog geweest, die voor mijn gevoel te rustig draaide. Ok, z'n stijl mag dan wel de diepe funky house zijn maar het was me echt te spacey en rustig om fatsoenlijk op te kunnen dansen, zeker in voor in de house-tent. Nog ff ge'chilled' in het ambient forest, een zeer relaxte plek tussen de bomen waar echt goed en underground werd gedraaid, volgens mij hoorde ik zelfs boards of canada voorbijkomen... nog wat rondjes gelopen, waar ik Nare Man tegen 't lijf liep in de buurt van de hardhouse-tent. Toen was 't tijd voor Michel de Hey die het publiek goed meekreeg in de techno-tent met z'n funky techno en goede opbouw. Ondertussen zijn we, om eventjes af te koelen, nog even naar Quinten de Rozario geweest in de discofunketc. tent. Voor mij was hij ook de beste dj daar, vooral toen hij een remix draaide van bob sinclar - save our soul en minimal funk IV - definition of house. Na Michel de Hey een ontzettende strakke beukset van de helft van Technasia, Charles Seigling. Ik waande me weer helemaal op Shockers ![]() Toen begon de drum 'n bass in de breaks tent gedraaid te worden. Voor mij was dit echt het hoogtepunt van de avond. Vooral een voor mij onbekende dubplate die mickey finn draaide; iedereen ging er compleet uit z'n dak. Ook de set van Simon Bassline Smith was hard, maar toch dansbaar. Erg goede mc's ook, zie je niet vaak. Ook nog een stukje lab4 meegepikt, maar ook ik vond het nogal tegenvallen omdat Whaxx er vantevoren zo enthousiast over was. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het leuk vinden, maar mijn stijl is het niet (zoals het hele hardhouse idee; ben er +/- alleen tijdens lab4 geweest). Dit was 't wel een beetje; op het einde nog wat rondjes gelopen maar iedereen was kapot om 6 uur dus toen zijn we weer gegaan om de trein van 7 uur te kunnen halen. En om 9.30u was ik weer thuis... heel verhaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Michel de Hey:
Was erg goed, alleen viel zn set me wat tegen met hoe die draaide op het vrijheidsfestival.. Dave Angel: Heerlijke harde techno.. Joji biomehanika: Zag hem voor het eerst, hoewel ik zn stijl al wel kende wist ie me toch te verrassen met zn melodieuze hardhouse.. Maar misschien idd iets teveel opbouwen.. Montana: Was heerlijk bezig totdat rond 6.15 hij zijn set stopte.. Vraag me af of dit moest of dat dit zijn keuze was.. Geen goeie keuze iig.. Tiesto: Tja.. Tiesto.. Persoonlijk vind ik dat die man teveel op zn naam teerd.. Zn draaikunsten stellen niet veel voor en hoewel langzamen en makkelijke mixen bij deze stijl passen, ben ik er totaal geen fan van.. Wel lekkere platen in het begin van zn set.. Niet dansbaar, maar wel mooi.. *denkt wie die nog meer heeft gezien* Hmm, ik heb nog wel wat meer gezien, maar ben nog te gaar om te denken.. |
![]() |
|
![]() |
yoji draaide top vond ik! lekkere uptempo platen met een keiharde bass, en hij gedraagt zich gewoon als een artiest ..eg geweldig!
techno is normaal niet mn ding maar ik heb me de 2,5 uurtjes dat ik totaal in de techno tent ben geweest best wel vermaakt ![]() lab 4 vond ik wel rielext maar niet super ofzo. tiesto aan het begin te druk, maar daarna een half uurtje lekker staan dansen op o.a. southern sun & fancy fair de rest vd nacht een beetje lopen ronddwalen..hehe ![]() |
![]() |
|
ik omschrijf het even kort:
eerst bij Dave randell geweest; viel tegen, t pakte me totaal niet; toen heel even naar Euro Grooves, omat de vrowen dat wilde en ik weet niet wie er draaide; maar t sloeg nergens op. Toen naar Michel de Hey, die zoals altijd een strakke set neerzette, waarbij La La Land natuurlijk niet mocht ontbreken ![]() Na michel hebben we even rondgelopen en zijn daarna naar Tiësto gegaan, waar we snel weer weg waren; De muziek was veel te zacht en ik kon er totaal niet op dansen. Dus maar naar hardhouse gegaan. Daar draaide Tom Harding; en van de laatste 3x dat ik m gehoord heb was dit de beste, o.a. door deze keer wel goed scratchwerk. Minpuntje was het zien van een meisje die helemaal in stortte en het leek alsof ze dood was. De beveiliging pakte dr meteen op en bracht haar naar achteren, ze was totaal verstijfd en spierwit, was behoorlijk eng om te zien ![]() Toen Lab 4; heerlijke set ![]() Dan maar even eten, 4 muntjes voor een bakje vers fruit is TE ASOCIAAL voor woorden, net als die 5 euro voor de busreis, ik betaal niet om als varkens tegen elkaar te worden gepropt in een bus! Na het eten naar de techno tent, waar Gaetano de boel flink op zijn kop aan het zetten was! Lekkere set ![]() ![]() ![]() En toen het begin van Montana gehoord en het klonk in mijn ogen subliem ![]() Pluspunten: goede sfeer, mooi terrein, goede aankleding, niet te druk, genoeg beveiliging Minpunten: veel te zacht geluid, geen wegwijzering naar tenten toe en geen nummers op de tenten. betalen voor de busreis(ze hadden mij verteld dat de busreis gratis zou zijn) , betalen voor de wcs, eten te duur Maar ik heb het wel onwijs naar mn zin gehad, en daar gaat t om! |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Even een korte opsomming van mijn Impulz.
Eerst een rondje gemaakt, tenten uitchecken e.d. . ~Roog in de house: saai publiek, het liep niet hoewel Roog lekker zijn ding deed. Snel weer weg. ~FC Kahuna in de techno: funky, melodieus en slappe iets te langzame beats. Tent beviel me wel, beetje stomme indeling van de tribune, spandoeken met kreten aan de zijkant waren erg leuk. Kostte even tijd om erin te komen bij deze engelsman, na een tijdje ging het wel maar gingen verder op de ronde. ~Guy Ornadel in het zwarte gat: trance zoals het ooit uitgevonden is. best grappig, kwamen er alleen niet voor. vond blackhole de mooiste tent, als je halverwege goed ging staan had je mooi uitzicht naar buiten met vidwall en lasers over het water. boxen en geluid waren uitermate slecht opgesteld, kom ik later op terug. ~Sol Ray, Dave Randall op main: solray te langzaam en meer trance dan iets wat ook maar op hardhouse leek. Dave Randall: as exspected, dus zeer slecht. Zeer matige dj, slappe hap muziek zonder enige interactie met publiek, geen enkele vibe, monotoon, niet spannend enz enz. Snel weer weg. ~Graham gold in Eurogrooves: troep. nog sneller weg. ~Jefferson in funkysouldiscoogroovymotherfuckershit: lekker, erg lekker. alle ruimte, intiem maar jammer dat je tegen de wc's aankeek. lekker groovy en was goed om even de heupen los te gooien. hij stond echter nauwelijks achter de decks, of hij had diaree of zijn platen stonden 20 meter verderop. ~JP op main: goed laatste plaat van randall, jp stond gaten inde locuht te springen en had er zin in. gelukkig geen applaus voor dave, jp begon explosief en het werd alleen maar lekkerder en lekkerder. weet me altijd positief te verbazen. heb alleen maar stilgestaan maar er sloeg wat in. mooie lichtshow (ook voordat er iets inslooeg), konden helaas niet te lang blijven ivm met het volgende: ~Technasia in de techno: op shockers compleet nuchter bij hun gigantisch staan rammen, dus verwachtingen waren zeer hoog. werd meer dan weer gemaakt. een strakke set in een perfect tempo die met bloed zweet en tranen in elkaar werd gezet. het kon iets minder toegankelijker, dan het had het een tien geweest. maar ja, nu had je tenminste nog vrouwen met lang haar binnen ![]() ~Tiesto in blackhole: maakten de overgang in zijn set mee. niks spannends aan, veel mooie platen in zijn koffer en na een fantastische vocal-trance plaat om 03.00h (wie kent het nummer, ik wil het zo graag weten want wij stonden er arm in arm op te huilen. ![]() ~lab4 en yoji in main: paranoia, stonden te ver weg om de langharigen goed te zien. naar voren gelopen voor yoji. prima opvoering, show en zeer, zeer energieke mzuiek. moeilijk in een hokje te plaatsen, echt een uniek geluid. zeer goed vermaakt. ~afluiter montana in techno: lekker platen, peanut power, het stonk naar zweet en wat al niet meer. nog een gast ongelofelijk strak zien staan met hamer, cowboyhoed en ontbloot bovenlichaam bij de bar. na een kwartier op huis aan. ik miste: wegwijzers, warme dranken ( om 6 uur had ik erge behoeft aan de bak thee), drank munten verkoop aan begin, volume bij enkele tenten, mensen die verstaanbaar nederlands spraken. lekker weer, lekkere lokatie, tenten dicht bij elkaar (op plattegrnd leek het veel groter voor mijn gevoel), goede ondergrond (je stond niet te modderen, mede daarom hebben mijn allstars het overleefd), juiste hoeveelheid mensen, strak georganiseerd, rielekste toiletten, technasia en yoji ik heb me heerlijk vermaakt. 4 elements september ben ik erbij! opsomming is toch niet echt kort ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-06-2002 om 21:50. |
|
|