Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit me trouwens wat rond te kijken op de samsing site, en zie veel verschillende typen van die slide-phones. Geen idee welke het beste is qua prijs/kwaliteit. Dus als iemand daar nog wat over te zeggen heeft hoor ik het graag. ![]() Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 22:23. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou een nieuwe E800 krijgen, maar die hadden ze niet meer. Die is uit de handel genomen, omdat er véél problemen mee waren. Mensen die ik er ook over sprak, hadden er ook allemaal wel iets mee meegemaakt. En nu mijn E720 wéér hetzelfde heeft (telkens opnieuw opstarten, vastlopen, geen netwerk kunnen vinden), is mijn vertrouwen in Samsung een beetje weg en ben ik weer over op de Nokia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 23:23. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja inderdaad. Goedkoper. Wat raar, je zou zeggen dat het nieuwste model het duurst zou zijn. Verklaring? Mwa. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mooi, is dat ook weer opgelost. LG maakt echt niet alleen maar gare prepaiddingen, dat alleen die dingen hier tot voor kort verkrijgbaar waren wil niet zeggen dat dat alles is wat het bedrijf maakt/heeft gemaakt. Persoonlijk zou ik voor de SGH-E900 gaan, die heeft een veel fijner menu en is ook gewoon goed. Mijn broertje heeft er al een tijdje een en ik heb hem nog niet horen klagen over problemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb hem al een aantal keer uit m'n handen laten vallen... Ik ben er wel aardig over te spreken ![]() Maargoed, hij moet het nog iets langer dan een jaar volhouden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En na aanleiding van onder andere deze review haak ik dan toch af van de KG800. Hij is mooi, ja, maar dat is dan ook het enige 'voordeel'. ![]() http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/2527 Mijn zoektocht gaat door... ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2006 om 19:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alhoewel ik het niet zo op heb met die Samsung looks. ![]() En wat is er volgens jou mis met de... 7380!? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke... Nú is het tussen deze twee:
Nokia 6280 http://www.nokia.nl/nl/telefoons/mod...280/index.html Samsung E900 http://www.samsung.com/nl/products/m...s/sgh_E900.asp Er is een goeie aanbieding van op t-mobile, voor de 6280. Dus tenzij er nog goeie argumenten komen tegen de nokia dan wil ik het nog gaarne horen. ![]() ![]() En ja, ik ben een lastige consument. Ik doe namelijk graag huiswerk. Huhu. En discuseer er stiekem graag over ook he. ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2006 om 22:18. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft die speling, dat heb ik ook gelezen.. Maar het ligt aan het toestel (de een heeft het wel en de ander niet) en de meesten hebben niet zo'n last van die speling.. Nouja, uiteindelijk komt het er op neer dat ik niet van Samsung houd.. Niet van het uiterlijk en zeker niet van de menu structuur.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ff offtopic:
Ik vind beide telefoons niet mooi, als ik een nieuwe telefoon nodig had zou ik voor een SE k800i cybershot of een w810 gaan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|