Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed - OT maar weer. Ge-wel-dig. Kort en veelzeggend, diepe betekenis of nietszeggend, kies als lezer zelf maar. Enige punt van kritiek is je hoofdlettergebruik (dat ga ik niet uitleggen, dat snap je zelf wel). Verder - hulde Ts - hulde.
||
Citaat:
Want ik zie het niet zo. Vind het inderdaad erg nietszeggend, of juist alleszeggend, en in geval van optie a vind ik het gewoon te kort om duidelijk een gevoel/emotie/situatie op te roepen en in geval van optie b vind ik het te gemakszuchtig (zo van: "vind er zelf maar een betekenis achter, dat is mijn taak niet") En PrinCeSs Aarbei (in hemelsnaam, wat een afgrijselijke naam ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De kettingzaag en de bejaardenflat; een episch drama. Verwijderd | 18 | 13-10-2002 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |