|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
. Zover ik weet niet schadelijk maar het moet niet veel lager worden.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
[QUOTE]spinneman schreef op 22-07-2006 @ 13:49 :
[B]ik begrijp nog steeds niet waarom mensen voor hun buikspieren 100 of 300 herhalingen doen, terwijl voor bijv. biceps 3 sets van 10 herhalingen. [QUOTE] D de buikspieren worden niet 100 keer ofzo herhaald maar er zijn gewoon zoveel verschillende buikspieren die moeten worden getraind voor een goed resultaat dat je al rap aan 100 komt: - lage buikspieren - midden - hoge - schuine - diepen - ... Als je voor elke buikspiergroep 30 herhalingen doet kom je ook al snel aan 180 (schuine aan twee kanten) vandaar dus
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
), dit is slecht voor je nek en je voert je oefeningen niet goed uit waardoor je er niks/weinig mee zult bereiken behalve een verneukte nek...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
(en wat helpt dan wel? )
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() om de dag en je bent goed bezig |
||
|
|
||
|
Citaat:
probeer dat eens zou ik zeggen!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
regel: 220- je leeftijd is je maximale hartslag (dit kan 10 slagen verschillen) 65/70% daarvan is je omslagpunt om vet te verbranden. Ga na je training met gewichten nog een half uur op een cardio apparaat. Maakt niet uit welke, als je hartslag maar een bepaald aantal slagen per minuut maakt. Spinning is ook meer om je uithoudingsvermogen te verbeteren. Sommige mensen vallen wel af van spinning, maar dat komt omdat ze minder calorieen consumeren dan dat ze verbranden.
|
|
||
|
Citaat:
Ik snap je verhaaltje niet. Dus als je bij cardio oefeningen 65/70% van je hartslag bereikt, ga je vet verbranden. Voor zover ik weet valt de fiets ook onder cardio, dus waarom zou dit bij spinnen niet het geval zijn?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
bij een percentage van 65/70% heb je een optimale vetverbranding.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
)Zolang je hartslag maar in het vetverbrandingspercentage ligt!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik dacht met omslagpunt: vanaf die hartslag en hoger
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
bovendien heb je (als het goed is ) flink gezweet dus moet je het verloren vocht ook weer aanvullen!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Bedankt voor de tips! |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Arm- en buikspieren trainen Verwijderd | 9 | 06-01-2012 08:36 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Buikspieren Sportlife1 | 11 | 07-05-2007 11:25 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Onderste buikspieren trainen. x-spekkie-x | 25 | 06-03-2005 12:25 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Buikspieren zorgt voor klein geslachtsdeel? DG | 20 | 31-01-2005 00:12 | |
| Lichaam & Gezondheid |
de onderste buikspieren. twirley | 7 | 19-09-2004 01:39 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Buikspieren zijn groter dan borstspieren, buikspieren steken uit! Peace | 4 | 03-07-2003 21:01 | |