![]() |
|
![]() |
Ik overweeg een graphic tablet aan te schaffen, alleen heb ik hier niet echt veel verstand van over specificaties e.d.
ik ben vooral Wacom en Trust tegengekomen als merken, waarbij de Wacom duurder lijkt, maar meer kwaliteit is dan? Ik ga er niet echt professioneel mee bezig zijn (dus geen Intuos ofzo), en twijfel tussen de Graphire Classic en de Wireless Scroll Tablet TB-4200 de Trust is A4, en de Wacom is A6? verder zie ik niet echt verschillen, beide pennen 512 drukpunten, even groot (hoewel gewicht bij ene niet bij staat). De Wacom heeft Coordinate resolution: 2000 dpi, terwijl bij Trust alleen iets te vinden is over lines per inch (3048).. is dit ook belangrijk? veel verder dan de prijs en formaat vergelijken kom ik dus niet echt, dus vroeg me af of jullie mij konden helpen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Serieus zet elk ander merk uit je hoofd en ga voor wacom..nu en in de toekomst...de rest is junk.
Heb zelf lang met een graphire A6 gewerkt en daar heb je meer dan genoeg aan als je er een beetje casual mee omgaat, wil je er echt veel werk mee verzetten dan zou ik op zn minst aan een Intuos A5 denken. Maar nogmaals schaf geen medion/trust/whatever aan, want daar ga je spijt van krijgen ![]() Trouwens als je voor de wacom kiest zou ik die hier bestellen. http://www.wacomshop.nl/ Haal ik ook mn spulletjes vandaag, zeer betrouwbaar en wordt snel geleverd enzo ![]()
Laatst gewijzigd op 25-07-2006 om 11:19. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat: