Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij heb ik ze, vorig jaar ofzo, gezien bij het Caberestafette. Ik was er toen niet echt van onder de indruk (vond Klaas veel leuker!) en dat liedje ben je na een paar keer luisteren ook wel zat. Beetje te groot acda& de munnik gehalte.
Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk!
|
cool, alleen dat stukje van jim is NIET leuk... Jim zingt NIET vals zoals ze duidelijk willen maken, anders zat hij niet in de finale van Idols.. (die bereik je echt niet alleen dmv je uiterlijk, er zijn ook zat knappe mensen die het niet haalden omdat ze vals zongen)
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ik kan er heel erg op lachen hoor!! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: veldhuis en kemper zijn inderdaad een soort acda en de munnik - dat zie je ook al aan de naam - maar ik vind dat nummer niet zo heel briljant. Acda en de Munnik is in ieder geval leuker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb ook 'n ander liedje gehoord van ze en vond dat ook wel goed, maar ik vind ze zoveel op Acda en de Munnik lijken... |
![]() |
|
Het nummer "ik wou dat ik jou was" heeft idd een groot Acda & de Munnik gehalte...
Maar de rest van de CD is wel heeeel mooi, en veel minder Acda & de Munnik... Vooral de nummers Wie was je, Dit was't dan en oudgeboren zijn zeeer mooi! en ook Cabaret doen ze zeer goed! K heb een stukje van ze gedownload.. en waanzinnig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Veldhuis en Kemper! Vanavond op de buis! Verwijderd | 16 | 28-11-2005 14:36 | |
Psychologie |
Muziek #2 Verwijderd | 497 | 19-04-2005 07:59 | |
Muziek |