Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
eila!!!da's nie waar,ik zit op een toneelschool,en da's massa's sjiek.en er zijn nie veel regels.da ze"gt ge gewoon omda je zelf nie op zo'n school ebt gezeten dus eigenlijk KAN je daar gewoon nie over oordelen,elke dramales lig ik in een deuk van het lachen omda er ZO goed en ZO grappig geacteerd word.en WKD mensen zijn spontaner omda ze nie op zo'n strenge kutscholen zitten waar de mensen worden opgefokt als varkens.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat is 'goed'?
Een technisch zeer goede acteur uit Maastricht die de sterren van de hemel speelt? Een grappenmaker uit Amsterdam die iedereen aan het lachen krijgt? Of een persoon zonder opleiding die vanzelf in de business rolt (en daarom niet minder goed hoeft te zijn) ? Dat bedoel ik maar. Zelfs in Maastricht, waar het vak nog als een echte ambacht wordt gezien, heb je heus wel een eigen mening hoor. En een daaruit voortkomende stijl. Ben jij het niet eens met een speelstijl en heb je een goed argument daarvoor? Dan krijg je heus wel een kans. En zo verschilt het op elke school weer. Ik zie vaak dat mensen maar dingen roepen terwijl ze niet eens weten of het nu waar is of niet. Hiermee doel ik niet op iemand in het bijzonder ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Natuurlijk kan je talent hebben, echt zeer veel aanleg, maar dat betekent niet altijd dat je niet te verbeteren bent.
Een opleiding zou je dan wel kunnen 'vormen' op zo'n manier dat je nog meer profijt haalt uit je talent en daaruit voortvloeiend werk. Ik heb gesproken! freak ![]()
|
![]() |
Woei daar kom ik weer aan met mijn commentaar.
Robert de Niro vind ik persoonlijk een van de betere acteurs. Juist omdat hij zo natuurlijk mogelijk speelt. Dat waardeer ik. Andere mensen houden daar juist niet van en zien liever een groteske speelstijl. Ik bedoel daarmee, dat het ook een beetje aan je eigen mening ligt, wat jij goed spelen vindt, en dat toneelopleidingen ook zo van elkaar verschillen, dus tja... Robert de Niro en Al Pacino hebben toch volgens de wijze van Stanislavski gewerkt? Het is een keuze die je maakt. FreakOUt
|