![]() |
xineof schreef op 11-08-2006 @ 23:06 :
Oh wat ongelofelijk goed. Je gedicht is metaforisch zo goed, ik heb daar eigenlijk niet eens veel over te zeggen. Je gebruikt herhaling op een hele interessante manier in dit gedicht, heel mooi. De toon en het ritme van het gedicht is heerlijk sereen, de slotzin sluit het geheel prachtig af. Mja, echt heel goed, een gedicht om meerdere keren te lezen. ![]() Maar ik struikel over die vanilla. Of zoek ik er gewoon teveel achter?
Reynaert schreef op 13-08-2006 @ 18:17 :
Bedankt voor de reacties en de complimenten! LvH, welke rijm bedoel je precies? vandaan/staan of wat anders? G., bedoel je de eerste 2 regels of echt de eerste 2 zinnen? En CSN, ik heb voor stil zal gekozen omdat het naar mijn mening het ritme wat vertraagd, anders draaf je erg snel door het gedicht heen. Maar ik twijfel er wel over.
Reynaert schreef op 13-08-2006 @ 18:17 :
Bedankt voor de reacties en de complimenten! LvH, welke rijm bedoel je precies? vandaan/staan of wat anders? G., bedoel je de eerste 2 regels of echt de eerste 2 zinnen? En CSN, ik heb voor stil zal gekozen omdat het naar mijn mening het ritme wat vertraagd, anders draaf je erg snel door het gedicht heen. Maar ik twijfel er wel over. -Vergeet die maar, zeg je dan, en verzinzamel een nieuwe wil die wel de wereld plukken kan. en ooit stil zal staan. Waar we heen gaan? Ik vind het vooral stored dat je steeds met "aan" rijmt. |
![]() |
Reynaert schreef op 15-08-2006 @ 13:04 :
LvH, het stoort mij eigenlijk niet, en ik kan het ook niet echt 'veel' rijmen noemen. Wel eindrijm, maar zo vreselijk vind ik dat niet. ![]() |