![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Voor mannen maakt het niet uit of er rondom de schaamlippen nog een beetje haar staat, dat wordt toch geen meters lang. Mannen vinden het gewoon fijner als er aan de voorkant gewoon niets/weinig/kort staat, anders zit je ook in een hele rimboe te graaien en dat is niet echt een pleziertje. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jammergenoeg is het niet zo zwart wit. TS: Ja, die jeuk zul je maar moeten accepteren. Als haar weer gaat groeien en door de huid heen komt om vervolgens klem te zitten en in een broeierige omgeving te komen gaat het jeuken, dat is altijd zo bij scheren. Epilady is pijn en bijna niet te doen daar, handmatig epileren ben je een week mee bezig ![]() Ontharingscreme iets minder, waxen helemaal niet gezien het weken weg blijft. Of gewoon niet en netjes bijknippen, het is een zwaar leven een vrouw te zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het 'schaamheuvelhaar' dat wordt veel langer dan het haar rondom de schaamlippen, dus dat is niet fijn, bovendien nodigt een aanzienlijke begroeiing niet echt uit tot beffen ![]() En als je bij beffen veel last hebt van het korte haar rondom de schaamlippen, dan ben je ook niet helemaal op de juiste plaats bezig. Tenzij je erop doelt dat het in je oog kan steken? ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik scheer meestal alles gewoon weg, ook tussen mn benen, en waar ik mn scheermesje niet langsdurf te halen, knip ik een hoop weg met een nagelschaartje met een botte punt ![]() ![]() Hij scheert zn bakkes ook niet altijd even glad. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het met professioneel hars gedaan omdat ik in een parfumerie werkte met schoonheidssalon. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan dus beter in het midden niet te veel weghalen, want dat doet zeer? Das altijd fijn om te weten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En OT: om bultjes tegen te gaan, gebruik ik vaak talkpoeder / babypoeder naderhand, en dan zeker toch nog een dag of 3 na het scheren (scheer gewoon met een mesje) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2) Spreek alsjeblieft voor jezelf. Mannen hebben het niet over iemands "rimboe". Ook zonder een dagelijkse of wekelijkse martelbeurt kan het even plezierig/netjes blijven.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou ja, ik zou het niet eens laten doen maar mocht je willen waxen: doe dat alsjebliiieeft niet zelf. ![]()
||
Citaat:
![]() ik doe het altijd met dat scheergedeelte van zo'n epilady ding (ik heb zo eentje waar je zo'n epileerding op kan zetten, maar ook een scheerding)
||
Citaat:
![]() ontopic: ik gebruik soms ontharingscreme maar meestal scheer ik het. In tegenstelling tot wat ik hierboven van veel mensen lees, vind ik het juist fijner/ sneller al het haar weg te halen. Daarbij voelt dat voor mij op de een of andere manier ook hygienischer als ik ongesteld ben.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder zou ik daar beneden ook niet echt iets smeren denk ik ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 13-06-2012 15:49 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 10-06-2012 15:54 | |
Lifestyle |
Schaamhaar Scheren & cultuur supergirl#1 | 1 | 25-09-2009 09:06 | |
Seksualiteit |
Creatief met schaamhaar tjeu | 46 | 02-11-2003 17:33 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar - vrouwen; wat vinden mannen ervan? Nasha/Nasja | 54 | 12-06-2003 19:43 | |
Seksualiteit |
lolita-schaamhaar Verwijderd | 87 | 10-04-2003 16:24 |