Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2006, 17:25
Saarah
Saarah is offline
Hoi,
Heeft iemand hier ervaring met een stijltang?

Ik ben nl. donderdag naar de kapper geweest en m'n haar is echt heel goed nu . Ik heb heel dik haar, en nu heeft m'n kapster het uitgedund + 'bewerkt' met een stijltang. Een vriendin van me had m'n haar eerder ook al es gedaan met een stijltang, en vooral met dit kapsel is het echt mooi.
Die vriendin heeft me een stijltang van Babyliss aangeraden, met keramische plaat. Die zou rond de 40€ kosten.

Ik ga dan ook een product halen dat ik op m'n haar kan sprayen/smeren, zodat het niet uitdroogt. Maar moet je zo'n product bij de kapper halen, of kan je het ook gewoon in een supermarkt halen?

Oh en, als ik m'n haar gewassen heb, föhn ik het meestal niet (dat is echt superveel werk aangezien ik zo'n dik haar heb, hoewel het nu (voorlopig?) wel een stuk dunner is ), maar maak ik het handdoekdroog en laat het gewoon drogen. Kan ik gewoon m'n haar doen met m'n stijltang als het droog is, of moet ik het föhnen?

En ja, hier is al een topic over geweest, maar dat is al oud, dus heeft het geen zin om dat te uppen.
En ik twijfelde of dit topic hier moest, of op L&G. Als het niet goed staat, moet een FB het maar verplaatsen, ajb.
Advertentie
Oud 12-08-2006, 21:56
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
volgens mij hoef je dat spul echt niet bij een kapperszaak te halen, van de drogist is goed genoeg lijkt me (ik gebruik zelf trouwens helemaal geen spul daarvoor).
ik zou wel wachten tot je haar helemaal droog is. ik doe het zelf ook wel eens als mn haar nog een beetje nat is, maar dan hoor je zo 'tssss' en komt er stoom vanaf dus lijkt me toch beter als t droog is en t werkt niet echt als t nog een beetje nat is...
Oud 12-08-2006, 22:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat spray spul heb je volgens mij ook gewoon in de supermarkt hoor, van l'oreal. In zo'n roze flesje.
Het is wel beter voor je haar, maar niet echt nodig denk ik.
En droog haar is idd beter, vanwege wat poetic tragedy al zei.

Trouwens, voor dit soort vragen hebben we een heel mooi centraal haar topic .

Regels voor berichten