Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Naja, ik zie wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Succes he! Wie weet doe ik ook nog wel mee. (kheb ook een dramalerares op school ![]() |
![]() |
|
![]() |
jah koel ik zag de poster al bij ons op school hangen
![]() op de site www.kunstbende.nl kan je er alles over lezen, en hou dan vooral de regionale voorrondes in de gaten! ![]() Ik ben 2x gweest naar de regionale voorronde in flevoland en dat was onwijs leuk! Er deden ook vrienden van mij meej, dus dat was errug gezellig. 2 kwamen nog tot de finale! Ik zou best meej willen doen..maar et komt er nie echt van..kzou wel met een groepje willen dansen ofzow ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind de kunstbende heeeeeeeeeel leuk,
ik heb vorig jaar meegedaan met dans. Maar ik was een soort hulpje voor de mensen. ik was er dus ook helemaal aan het begin! Dat was leuk er stond een circustent en het was zooooooooooooo leuk. Ik heb zelf met allemaal kinderen de voorkant van de foldertjes ontworpen, je weet wel met die superman. Nou hartstikke leuk dat je mee gaat doen! P.s.: het is nog eens leuk omdat ik er ook heel veel vrienden aan heb overgehouden! Het is duz ook leuk voor mensuh die niet snel vrienden maken! Nou ik ga kuzzzzzz viswijfie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de kunstbende is zeker vet... heb ooit één keer meegedaan met de voorrondes, maar niet gewonnen hoor... Ik wil ook wel meedoen met de kunstbende, maar ik zie het niet helemaal zitten om te gaan dansen ![]() misschien kunnen we wel een film maken? maar dan met de hele klas erbij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maarre met welke dingetje deed je mee eigelijk? ik bedoel toneel,fotow of wat? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik geloof dat het thema toen passie was... ik weet alleen niet meer waar het stukje over ging... |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Kunstbende Solemn sunday | 7 | 09-06-2002 15:44 |