![]() |
|
Verwijderd
|
Dus zoals de titel al zegt, problemen met mijn wireles.
ik snap er niet veel meer van. Met mijn pc kom ik niet boven de 50 kb/s uit, terwijl ik een 8mbit lijn heb. ik heb diverse antennes gebruikt zie hier ik heb mijn pc op verschillende plaatsen gezet (op mijn bureau en op de grond). vreemd genoeg doet hij het op 1 of andere manier gewoon niet. ik heb met mijn laptop wel gewoon een perfecte verbinding. nou weet ik wel dat mijn videokaart niet helemaal perfect meer is(geen s-vhs meer, dus slecht beeld), zou dit dan een oorzaak kunnen zijn? Maar, zou het ook aan Windows kunnen liggen. Ik heb de encryptie er al afgehaald, verschillende kanalen geprobeerd, maar krijg gewoon geen goede verbinding. Router = een WRT54G Linksys kreng PCI wireless = een D-link AirPlus ExtremeG+ DWL-G520+ Greet*z LuLLoW Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 11:55. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
om het beeld een beetje te schetsen. ik zit op de zelfde etage als waar de router zich bevind, de router staat boven op een kast (ong. op 1.85 hoog). en ik zit in een kamer er naast, ong 4 meter van de router af. ik heb mijn pc dus van mijn bureau afgehaald omdat deze tegen een muur aanstond (dus dacht ivm met gewapend beton o.i.d.) maar dicht mocht ook al niet baten. en 8 mbit is niet te hale idd, snelste wat ik ooit gehaald heb met wireless is 730kb/s EDIT: Ik probeer het nu ook met een andere kaart, de oude mini pci kaart uit de router (waar ik overigens wel goed mee KON internetten/netwerken.) maar ook nu maakt hij geen verbinding Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 13:14. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
PS Goed om te horen dat hij het weer doet, wat was het probleem? Laatst gewijzigd op 17-08-2006 om 19:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
samsung galaxy s 3 wifi probleem. Verwijderd | 4 | 29-05-2014 17:58 | |
Software & Hardware |
Draadloze netwerkverbinding valt steeds uit Prospect | 8 | 01-07-2012 10:46 | |
Software & Hardware |
Problemen met connecten naar een draadloos netwerk Verwijderd | 7 | 08-05-2008 22:38 | |
Software & Hardware |
Welk cijfer geef jij Windows Vista? Verwijderd | 90 | 09-10-2007 13:21 | |
Software & Hardware |
[LAN] down/upload port problemen Trouble$on | 3 | 01-06-2005 10:29 |