Advertentie | |
|
![]() |
|
[QUOTE]Ingemar schreef:
[B]Bij ons begint er volgend jaar een toneelklas. Dat betekent dat je 4 dagen in de week naar school gaat en de vijfde dag ga je naar toneel. He tis geregeld via Jeugdtheater Hofplein. Tja als het Hofplein theater er niet was.... [Dit bericht is aangepast door lisa (24-08-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Hebben wij wel gehad, was erg leuk...
Had het niet willen missen, maar wij hadden ook wel zwaar roelerende docenten. Dat scheelt een hoop. ![]()
|
![]() |
echt acteren leer je niet, alleen als je het al een beetje kunt kunnen je vaardigheden beter worden gemaakt... je moet je namelijk ook echt in een karakter kunnen in leven anders word het oppervlakkig geacteerd en kijken mensen er niet al te graag naar... maar ja zo zie ik het... ik vind het leuk om te doen maar wil geen les volgen, vind het mooier om zelf dingen uit te vinden en die komen nog heel vaak langs
![]()
|
![]() |
Wij hebben voor KCV in de vijfde toneel gehad. Workshops enzo en we moesten zelf een stukje opvoeren uit een toneelstuk uit de oudheid. Ik vind het jammer dat er bij ons op school niet standaard drama wordt gegeven, maar ja daar is nu niets meer aan te doen. We gaan als eindexamenstunt onderdeel waarschijnlijke een toneelstuk/musical doen...
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Films die we gezien hebben: nu in IMAX 3D Alpha_Omega | 500 | 05-02-2012 15:07 | |
Algemene schoolzaken |
Welke bekende mensen zaten op jouw school? Sasbeest | 300 | 08-02-2005 17:44 |