Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind acteren leuk om te doen, vooral cabaret is mooi, ik ben namelijk niet zo gemakkelijk in het uiten van mezelf, mijn emoties en agressie raak ik dus kwijt in het maken van teksten of stukjes die ik ook speel... het is een mooie manier om te laten zien wie je bent....
||
![]() |
Citaat:
![]() (kijk ff op je eigen site ik heb wat geschreven!!!) |
![]() |
|
![]() |
het is leuk om iemand anders te spelen...je doet je anders voor dan je bent en het maakt niet uit ook
![]() Soms is het grappig, omdat je ook nog eens mensen vermaakt. Soms weer interessant, omdat je je verdiept in een bepaald karakter. En dat is weer het leuke, omdat je zoveel verschillende soorten rollen kan spelen! En de reactie van het publiek is helemaal fantastisch natuurlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als er een wedstrijd was met 3 onderdelen voor elk jaar een onderdeel zou je dan voor het 1ste 2de of 3de jaar gaan
1ste jaar = Trafestiet 2de jaar = Bezopen 3de jaar = Superhero (ook voor meisjes allemaal) ? Ik zou voor het 2de jaar kiezen bezopen duz vind ik altijd erg grappig om te spelen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kuzjez viswijfie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar nog leuker is het om alles te combineren, je bent een superhero maar men denkt dat je een vrouw bent terwijl je eigenlijk een man bent zodat niemand je ware indentiteit kan achterhalen.... en omdat je zoveel mensen moet redden ben je bij je werkgever ontslagen want je bent nooit op je werk en dan nadat dat gebeurd ga je aan de drank en ja zelfs een superhero kan te diep in het glaasje kijken dus je gaat bezopen mensen redden... kan nog aardig hilarisch worden ![]() Kuzjes terug ![]()
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Viswijfie schreef:
[B]kheb een stukje van een toneelstukje gemaakt, jaja kweet het het is nie helemaal fantastisch maarja khad er gewoon zin in om te schrijven. Pietje Smit = * Simone = > Tycho = - (pietje ligt jammerend op het toneel, opeens gaat er een rood hel licht aan.) * Ow waarom altijd z`on verdriet, z`on verdriet, z`on verdriet, (mompeld een beetje verder, opeens komt simone opgerend ook huilend, zij gaat naast pietje zitten) > Ow pietje, heb jij ook z`on verdriet? * ja maar waarom? ik heb geen idee! > Wat! Ik ook niet ik snap ook niet hoe het komt dat ik zo verdrietig ben. * Ow wat een elende! Maar wat moeten we er tegen doen als we niet weten waar het door komt? (onlangs zit pietje al op zijn hurken, Tycho komt vrolijk aangelopen met een kerstkrans op zijn hoofd, Pieter en simone barsten opeens in snikken uit.) *> Boehoehoe (tegelijk) - wat is er met jullie aan de hand? Moet dat nou op z`on mooie zomerdag!? (schouderophalend) * Ow Tycho help ons van onze elende af, wij weten alletwee niet waarom we verdrietig zijn! - Hoe kan ik jullie dan helpen?! (simone en pietje kijken treurig naar de grond nog zittend.) ![]() - Nou jullie kan ik niet helpen de groeten! (en Tycho loopt huppelend van het toneel af). * Stomme gozer (Boos gezicht trekkend) ![]() > Ja volgens mij kan het hem niks schelen! (verdrietig gezicht) ![]() * Ik wil dat hij heeeeeeeeel ziek word zal hem leren! > Nou, ik zou het leuker vinden als hij ons zou komen helpen (boos gezicht) ![]() * Het leven is zwaar (beteuterd, tegelijk zuchdend). > Ja da`s wel waar (simone beteuterd) :[ Maarja het leven gaat door (gekke bek trekkend) ![]() * Helaas wel, maar zullen we een gaan uitzoeken hoe het komt dat we zo verdrietig zijn! (opgewekt) ![]() > Goed idee treuzelen heeft geen zin (ze lopen nog steeds met roode ogen het toneel af roode licht gaat uit en word vervangen door mooi geel zacht licht simone en pietje komen weer opgewandeld). * Nou waar zullen we kijken of het daar aan licht? > Misschien is het iets in het bos? * Oke! (Rennen in de coulisse, intussen worden er plastic bomen op het podium gedragen en neergezet er is donker blauw licht aan, opeens gaan de lampen nog veler aan het word groen, opeens staat daar een bos met een raar gevormd huisje) * Wat is het hier toch eigenlijk mooi! > Ja wouw al die takken zijn in bloei, mooi hier hoor. * kom ik zie daar een huisje even kijken wat daar is. (voorzichtig lopen ze over het zachte mos,in het echt gewoon toneel dat groen belicht is, Ze kijken door een enkel raampje naar binnen, * Zo die bewoner zou het wel koud hebben in de winter > Ja er staat niet eens een kacheltje! * maar niemand zou het waarschijnlijk koud hebben hier omdat ik eeh ik bedoel ik zie niemand!? > Heeeeeeeeeeeeeeeee? Maar wat staat dat hier dan (niet ervan bewust dat die gene ook even weg kon zijn). * Zullen we eens heeeel stiekem naar binnen gaan?????? ![]() > oke maar wel heel zachtjes he!!!!!!!!!! ( zachtjes sluipen ze naar binnen met hun ogen gericht op dit kleine huisje dat hier zo alleen stond). *>Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ![]() Wie is dat???? (tweede persoon Oud vrauwtje !) ! Hey hallo hoe gaat het het ermee!? *> eeeeeeeeeeeeeeek! wegwezen! (ze rennen verschrikt van het toneel af, alles word van het toneel gehaald) * ow ow ow ow ow ow ow dat was op het nippertje! > ja maar wacht is even voel jij je nu verdrietig? * eeeem.....nou.....eigenlijk....eeeeem... neeeeeee!!!!!!!!!! Wat heerlijk die vrouw heef ons ervan afgehouden! (opgelucht) ![]() * wat ben ik blij !!! > Ja maar ik voel me wel erg bang piet * Ik....... ooooooook!!!!! ................................. Ja dat was het domme toneelstuk ik weet het ik kan er niks van zo nu is mijn toneelstuk af! p.s.: dit is geschreven voor kinderen he! |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Glee Chick Rock | 186 | 11-10-2011 22:34 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Films, TV & Radio |
Rotterdam Film Festival 2005 legatus | 121 | 07-02-2005 23:22 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |