Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2006, 13:22
Mestkever
Mestkever is offline
Hallo!

Ik heb een klein probleempje met onze draadloze router van Linksys. We hadden eerst een oude firmware versie op de router staan. Toen heb ik vorige week een nieuwere firmware gedownload en geinstalleerd in de router. Alleen veroorzaakt de nieuwe firmware nogal voor wat problemen.

Probleem 1: Het lampje van WLAN valt ongeveer om de 2 uur uit, en blijft dan uit.

Probleem 2: Als ik opnieuw wil verbinden met het netwerk, kan hij geen netwerk meer vinden.

Nu dacht ik, laat ik de helpdesk van Linksys maar eens bellen, maar het rare is dat: 0900 - 5465797 als ik dit nummer bel dan zegt een stem dat ik 0800 - 020 0101 moet bellen. Als ik dat doe, is het nummer de hele tijd in gesprek. Volgens mij bestaat het nummer niet eens meer.

Weet iemand anders een nummer die het wel doet, want ik kan het niet vinden.

Mijn vragen.
Waar zie ik welke versienummer van de router ik heb?? (Dus bijvoorbeeld 1.0, 1.2 of 2.0

EN NEE IK BEDOEL NIET DE FIRMWAREVERSIE!

Kan iemand mij vertellen hoe ik uit kan zoeken welke firmware wel goed is voor mijn router? Ik vind alleen maar gare topics op GoT.

Tot zover mijn verhaal. Wie helpt me?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2006, 13:29
dafelix
dafelix is offline
op de onderkant van je router (zie manual), de nieuwste firmware voor je model is 't beste
Oud 18-08-2006, 15:05
Mestkever
Mestkever is offline
Citaat:
dafelix schreef op 18-08-2006 @ 14:29 :
op de onderkant van je router (zie manual), de nieuwste firmware voor je model is 't beste
Ik weet het antwoord al, de firmware is corrupt en de hele router is kaduuk.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 15:34
Verwijderd
Bel eens met het helpdesk van Linksys. Tel.nr. 0800-020-0101. Zeer goede ervaring mee opgedaan. (en ook hele slechte.)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 20:30
Mestkever
Mestkever is offline
Volgens mij is het probleem nu opgelost. Ik heb de nieuwste firmware gekregen van ze, en dat met een heel gedoe in de router gekregen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten