Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb trouwens wel vaak dromen dat ik een goed cabaretier ben, heeeel vaag ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk het wel!
Ik kan veel, heel snel en nog met denken erbij zeggen. Met zegt altijd tegen me dat ik veel te veel lul en dat ik verkoper of presentator of cabaratier moet worden, maar daar moet je weer een soort van kunstopleiding in doen enzo, en daar heb ik dan nou net weer GEEN zin in! Maar ik denk wel dat ik het zou kunnen... Ik weet het niet hoor, wil niet over komen als iemand met veel eigendunk ![]() Grzz...
|
![]() |
ik heb het wel in me serieus, ik ben zo adrem dat ik later pas in de gaten heb waarom de mensen nu lachen, en zelf moet ik bijna nooit lachen om me eigen grapjes, ik maak ook altijd videos en doe dan echt iedereen na, oude mannetjes, asowijven, bekakte dame, klein meisje, schooier, labiele gozer met een fries accent, een jongen met turks accent ga zo maar door, ik doe gewoon van alles en iedereen na, en op school willen de leerlingen en leraren zien dat ik hun nadoe, dan neem ik een leraar en dan doe ik die na, dan ligt iedereen dubbel want al zeg ik het zelf, het lijk gewoon sprekend, dat komt omdat als ik naar iemand kijk het onbewust opneem, ik hoor hoe diegene een bepaald woord uitspreekt, waar hij de klemtonen legt en welke gebaren die maakt.......ach ja ik heb t in me maar of ik het ook wil.........
|
![]() |
het vervelendste vind ik toch, zelf je lach inhouden...
Ik ben ook iemand die veeeeeeelste veel lult, en soms zelf nieteens door heb wat ik precies zeg...niet dat t slap gelul is, integendeel... veel mensen vragen ook of ik in m'n vrijetijd t woordenboek uit m'n hooft probeer te leren ofzo aangezien ik altijd uit m'n worden kom en altijd meteen een felle reactie trug geef als ieman iets tegen me zegt.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Het kleinkunst forum . wil jij cabaratier worden ? X-Ray | 1 | 11-01-2002 13:21 |