Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dit boek interessant en leuk, maar is meer op het niveau van een willekeurig boek van Dan Brown.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ruiz Zafon heeft mij 2 en een halve dag van m'n paasvakantie gekost, maar van mij mocht het veel meer zijn. het boek wordt maar 1 maal langdradig (ergens waar die blinde meid of zo haar verhaalm over die geheimzinnige schrijver doet, dat deel mocht tot 50 blzn gereduceerd worden. Ik verlang al naar zijn volgende boek! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant is een associatie met Dan Brown niet verwonderlijk. Die neemt bekende kunstwerken/ gebouwen/ steden en bouwt er een verhaal omheen. Maar het is echter niets méér dan een associatie. Ik heb het boek in een ruk uitgelezen, het leest heel lekker, het is meeslepend, er zijn een absoluut een aantal passages die ik hilarisch en origineel vond. Misschien wordt je afgeschrikt door de lange zinsneden (weleens een 'goedkoop thrillertje' gelezen met zinnen van meer dan 8 woorden?) Ik weet niet meer precies hoe het boek eindigde, maar mijn gevoeld dat het einde niet echt top was. Maar over het algemeen echt een aanrader. Hij stijgt zeker qua stijl ver boven de Da Vinci Code uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OMG wat ben ik dan? De slowest reader ever? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote "Ik zoek een boek maar weet de titel / schrijver niet meer!" - topic flyaway | 251 | 26-12-2019 21:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekaanwinsten deel 4 Larry Flint | 500 | 05-03-2009 14:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Jouw boekenlijst ccy | 26 | 26-05-2007 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel XVI Verwijderd | 500 | 17-01-2007 08:17 | |
Verhalen & Gedichten |
De schaduw van de wind [help!] Madeleijn | 3 | 12-10-2006 20:37 | |
Lifestyle |
Wat heb jij vandaag uitgespookt?! zeehond23 | 500 | 09-08-2006 14:18 |