Advertentie | |
|
![]() |
|
Downloaden bij Microsoft.com, DMG file openen en Messenger naar je programma's slepen, overigens zijn er ook andere clients zoals Adium.
http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en Als je de Nederlands versie wilt moet je dat even selecteren.
Laatst gewijzigd op 22-08-2006 om 16:30. |
![]() |
|
Adium is niet heel bijzonder, en voor de mac moet je nou eenmaal niet bijzondere dingen verwachten van msn. De ontwikkeling van msn voor mac ligt zomaar 2 jaar achter, maar ach, wat fuckt het, al die nieuwe troep heb ik toch niet nodig.
Daarnaast is ichat een geweldig programma, maar dan zit je weer met de beperking dat je alleen met mac-gebruikers kan converseren. Nou je vertelt dat je nieuwe mac gebruiker bent, download even quicksilver, een geweldig makkelijk programma'tje dat het leven van een mac gebruiker nóg iets makkelijker maakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() niet dat het veel met msn te maken heeft, maar toch ![]() en Adium is toch wel de beste all-round messenger client voor de Mac. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
omdat ik alergisch ben voor opensource software? anyhow, ik snap de hint
|
De MSN versie die microsoft uitgeeft voor de Mac is waardeloos.
aMSN komt het meest overeen met de windows versie. http://amsn.sourceforge.net/index.php |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Keuzes, keuzes... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En de nieuwste WLM kan namen veranderen, timestamps toevoegen. Dat je daarnaast bestanden kan versturen is gewoon lekker makkelijk. Als jij een foto wil sturen naar iemand ga je dat dan speciaal ergens op een ftptje zetten om m vervolgens van een ftp te laten downloaden? Beetje zinloze omweg, als je gewoon via het gesprek iets kan sturen. Idem dito voor cammen/bellen en alle andere extra functies. Ondanks dat ik me erger aan functies als buzzer en mega grote smileys, moet ik zeggen dat wlm me goed bevalt, vooral het feit dat je het juist kan customizen. Dat gaat niet zo makkelijk lukken met je zelfgemaakte msn clone. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|