Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2006, 19:34
tuttebel
tuttebel is offline
Je vriend(in) is vast vaker bij jou thuis geweest, en jij bij de haar/hem. Dus kennis met de ouders is al gemaakt.
Maar mijn ouders kennen zijn ouders nog niet..en dat was ook zo bij mn exen, ze zien elkaar eigenlijk nooit.

Na een tijdje willen mijn ouders zijn ouders toch wel eens zien, hoe zit dat bij jullie? En 'regel' je dan een etentje, zo lekker gedwongen, of laat je je ouders gewoon een keer ophalen bij hem thuis?

Hoe was die ontmoeting, of hoe regel je dat ze elkaar eens een keer zien..of moet dat gewoon natuurlijk gebeuren.
(ik weet dat mijn ouders hier namelijk een punt van gaan maken )
Oud 28-08-2006, 19:39
Verwijderd
Mijn moeder leerde zijn ouders pas kennen toen we het 10 maanden hadden. Hij was toen jarig, dus dat was wel een gelegenheid elkaar te ontmoeten. Het was vooral raar omdat ze helemaal van de ene kant van het land naar de andere kant gingen, voor hem.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 19:40
Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb me dat ook al afgevraagd, na 't lezen van een topic hier waarbij een meisje 't had over haar ouders die bij de ouders van haar vriend op de koffie gingen om kennis te maken, of omgekeerd...

Nu, bij de ouders van de vriend van m'n zus hebben die elkaar ontmoet bij 't afhalen van m'n zus door m'n moeder bij hen thuis, of omgekeerd, ofwel bij één van de twee op kamer... Geen idee eigenlijk.

Vraag me wel af wat m'n ouders zullen denken van m'n "schoon"ouders, eigenlijk.
Oud 28-08-2006, 19:51
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik heb samen met mijn vriend een keer gekookt voor onze ouders (we wonen beide op kamers). Voelde in het begin wel gedwongen, maar leek toch wel een beetje te klikken.
Ik heb 'de ontmoeting' trouwens erg lang uitgesteld, gebeurde pas na 1jaar en 3 maanden. Vond het onzin, en was vooral bang voor het feit dat ze elkaar ook wel eens niet aardig zouden kunnen vinden.
Oud 28-08-2006, 20:03
Flip!
Flip! is offline
Mijn ouders en zijn moeder kende elkaar wel een beetje, mijn moeder voornamelijk van de supermarkt waarin ze werkt.

Maar dat echt met elkaar op de bank zitten begon allemaal toen ik mijn onvoorwaardelijke liefde voor haar zoon verklaarde, en zij was er (toen) zo blij mee dat we er een safari juutje op dronken, en dat we daarna naar mij zouden gaan om het nieuws te bespreken.
Oud 28-08-2006, 20:07
Verwijderd
Zijn ouders nodigden mijn ouders een keer uit, geen idee na hoeveel tijd dat was. Daarna hebben mijn ouders zijn ouders ook eens bij hun thuis uitgenodigd. In het begin was het natuurlijk wat onwennig, maar dat was vrij snel over. Onze ouders zijn heel verschillend, maar het zijn alle vier ook gewoon maar mensen, ik heb er dan ook niet over in gezeten hoe het zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 20:12
♪
♪ is offline
Mijn vader heeft zijn ouders ontmoet toen ik ziek was en opgehaald moest worden. We wonen ruim een uur reizen uit elkaar en ik kon niet met de trein naar huis. Dat was na ongeveer 5 maanden. Het stelde niet veel voor, het duurde ook niet lang. Na een kopje koffie vertrokken we richting huis.

Mijn moeder leerde zijn ouders later kennen, namelijk toen hij vierde dat hij jarig en geslaagd was. Op dat moment hadden we bijna een jaar. Die ontmoeting beviel wel goed, iig ze vonden het erg gezellig.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 20:38
Lynn
Lynn is offline
Mijn ouders hebben de ouders van mijn vriend voor het eerst ontmoet nadat wij bijna een jaar iets hadden, omdat hij jarig was geweest en ze graag uit wilde nodigen. Mijn ouders zijn toen gewoon bij zijn ouders op bezoek gegaan, keertje op een zondagmiddag ofzo. Het klikte prima, ze kunnen nu nog steeds goed met elkaar overweg. Niet dat ze elkaar maandelijks zien, meestal gaan ze alleen bij een verjaardag (van mijn vriend of mij) over en weer en dan is het erg gezellig.
Oud 28-08-2006, 20:42
Nona
Nona is offline
Mijn moeder en zijn moeder hebben elkaar één keer ontmoet, toen mijn moeder me wegbracht naar een spelweek, nog voor we een relatie hadden. Ik zou de laatste avond voor de spelweek bij hem slapen, dan hoefde ik op zaterdagmorgen niet vroeger in de trein dan er een bus zou gaan naar het station.

Verder kennen ze elkaar niet, en dat is ook niet zo vreemd want hij woont in Friesland en wij in Zuid Holland. Begin volgend jaar gaat zijn zus trouwen en houden ze een feest in Vlaanderen, waar de moeder van haar verloofde woont, dus dat lijkt me een mooie gelegenheid om ze op de terugreis eens uit te nodigen. Maar verder is het een beetje onbegonnen werk, om eens vanuit Friesland op de koffie te komen of andersom.
Oud 28-08-2006, 20:45
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Mijn vader heeft zijn ouders al een keertje gezien toen hij me weg bracht naar hem ivm met de vakantie. Verder wonen we ong. een uur met de auto uit elkaar dus komen ze niet zomaar langs. Dit was toen we ong. een half jaar iets hadden. Het klikte wel goed geloof ik.

Wel hebben zijn ouders en mijn moeder het er steeds meer over dat ze elkaar wel leren kennen. Waarschijnlijk komt er binnenkort wel een keertje een ontmoeting. Niet dat ik er tegen op zie want ik denk dat ze het wel met elkaar kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 20:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha, bij mijn laatste ex was het zo dat we nog niet zo lang hadden (een maandje of zo) en mijn ouders zaten toen al gezellig met die pa koffie te leuten. Ze bleef slapen en moest worden opgehaald door hem. Omdat ze door moest naar familie dacht ik: "Ze zullen wel zo weg zijn." Maar toch hebben we nog een aantal uren met zijn allen zitten te babbelen.
Oud 28-08-2006, 20:57
Drez
Drez is offline
Hhhh dat hoeft van mij echt niet hoor. Zijn moeder heeft t er wel eens met hem over gehad geloof ik.
Haha.
Nee.
Oud 28-08-2006, 21:03
mara18
mara18 is offline
Wow.

Ik ben al drie jaar samen met mijn vriend en onze ouders hebben mekaar nog NOOIT gezien.

Zie er het nut niet van in. Ze zullen mekaar wel ontmoeten als we trouwen ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 21:10
Roosje
Roosje is offline
De mama van mijn vriendje was wel benieuwd naar mijn papamama, geloof ik, maar andersom leeft dat niet zo.
Oud 28-08-2006, 21:28
Shredder
Shredder is offline
Haar mama kende mijn mama nog van de peuterspeelzaal. (ja we gaan ver terug ) Verder hebben ze elkaar eens ontmoet toen haar moeder haar kwam ophalen met kerst. Ze was blijven eten en ik zou haar eigenlijk standaard thuisbrengen, maar werd plotseling heel ziek

Maar het klikt wel aardig, ze kunnen wel praten met elkaar, maar ze zien elkaar eigenlijk nooit. Volgens mij is er van beide kanten ook niet echt een behoefte om een vriendschap te gaan ontwikkelen omdat haar dochter en haar zoon een relatie hebben.
Oud 28-08-2006, 21:43
Verwijderd
Mijn ouders hebben de zijne na ongeveer een jaar ontmoet, denk ik, iets minder, omdat mijn ouders me hielpen verhuizen en we van zijn ouders een bureautje kregen. Daarna zijn ze nog een keer naar een concert van hun fanfare komen luisteren en hebben ze elkaar nog eens gezien. Dat was het geloof ik wel, hoewel er nog steeds een plan was dat ze naar mijn vaders band kwamen kijken

Niks afgesproken, dus, het liep gewoon zo. En omdat ze wel nieuwsgierig naar elkaar waren, hebben ze vervolgens natuurlijk wel koffie gedronken
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 22:16
Anaïs
Anaïs is offline
Het valt me op dat dit bij de meesten behoorlijk vroeg gebeurt... In mijn omgeving is dat echt niet te gewente. Je ontmoet elkaars ouders wel, maar de ouders elkaar? Dat is pas na de beslissing om te gaan samenwonen of te trouwen in mijn vriendenkring.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 22:57
Verwijderd
Ze hebben elkaar nog nooit ontmoet
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 22:58
Optima
Optima is offline
waarom, oh waarom, zou je in godsnaam 4 ouders bij elkaar willen hebben? Waarom willen ouders uberhaupt de schoonouders ontmoeten? Ik heb dat soort dingen nooit gesnapt.
Oud 28-08-2006, 23:38
Verwijderd
Oh mijn ouders waren wel eens benieuwd naar de ouders van het meisje wat hier toch wekelijks over de vloer komt, vrij logisch ook. Andersom ook.

Toevallig wilden haar ouders een weekendje naar Delft, en daar woon ik, dus een etentje was vrij snel geregeld.

Klikte goed, was allemaal gezellig, maar geen friends 4 ever gebeuren. Eigenlijk een vrij onboeiende gebeurtenis, buiten dat het gewoon gezellig was.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 01:43
__
__ is offline
onze moeders kennen elkaar alleen geloof ik en ik vind het eigenlijk altijd wel leuk als die elkaar spreken om de een of andere reden en ik zou het denk ik ook wel leuk vinden als onze vaders elkaar zouden leren kennen maar ik zou niet echt weten hoe dat casual en leuk zou gaan ofzo? ach het is geen noodzaak natuurlijk en zeker niet op de korte termijn.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 08:50
zeep007
zeep007 is offline
Mijn moeder kent zijn moeder een beetje, van het ophalen en afhalen en onze verhuizing en zijn moeder lag een keer in het ziekenhuis en mijn moeder is toen een keer op bezoek geweest.

En mijn ouders hebben zijn vader 1 f 2 keer gezien bij het ophalen. (zijn ouders zijn gescheiden)

Verder lukt het me nu al 2 jaar onze verjaardagen 'apart' te vieren, want ik denk dat het een ongemakkelijke situatie gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 08:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Onze moeders hadden elkaar al een keer ontmoet toen zij mij op kwam halen omdat ik met het zusje van mijn (toen nog niet) vriend op vakantie ging. Toen we eenmaal een relatie hadden, vonden wij de ontmoeting niet echt nodig, dus dat hebben we een hele tijd gelaten. Toen we eenmaal 2,5 jaar verder waren, heeft mijn vriend mijn ouders uitgenodigd op zijn verjaardag. Aangezien ik 2 weken eerder jarig ben dan hij, heb ik zijn ouders toen niet uitgenodigd (wat ze kennelijk niet zo leuk vonden, hoorde ik een paar weken geleden). Intussen wonen we samen, dus waarschijnlijk zien ze elkaar weer wanneer we onze verjaardagen vieren.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 09:06
Verwijderd
Mijn ouders zijn na een hele tijd - ik denk dat we toen al samenwoonden - een keer bij zijn ouders op bezoek geweest. Met ons er bij. Dat was erg leuk Zijn ouders bleven 'u' zeggen tegen mijn ouders, super grappig

Daarna zijn ze samen eens met verjaardagen hier geweest, en met de promotie van mijn man zijn we met z'n allen uiteten geweest, en met ons huwelijk ook weer. Mijn schoonzus en mijn ouders klikken echt heel goed samen, heel grappig om te zien Mijn vader buldert altijd van het lachen bij de verhalen van mijn schoonzus
Zijn ouders willen altijd nog eens bij mijn ouders langs gaan, maar aangezien mijn schoonmoeder in een rolstoel zit, is dat een beetje moeilijk; ze kunnen niet zomaar even heen en weer rijden.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 09:10
Yana
Yana is offline
Na één jaar en ruim twee maanden hebben onze ouders elkaar nog nooit gezien, en dat is wat mij betreft prima . Volgens mij gaan ze elkaar zo niet mogen...

Mijn vader heeft daar wel enige interesse in, maar hij is ook zo'n beetje de enige
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2006, 09:15
Nyawa
Onze moeders hadden elkaar al een keer gezien en even kort gesproken op de dansschool bij het afdansen, toen we net drie weken hadden. De rest van de families heeft elkaar leren kennen toen ik geslaagd was voor mijn vwo-examen. Zijn ouders kwamen 's avonds even bij mij langs om me te feliciteren, samen met zijn broertje en zusje, dus gelukkig niet op zo'n gedwongen, plechtige manier. Dat was toen we zo'n zes, zeven maanden samen waren. Ik zag er een beetje tegenop, vooral mijn vader is een heel ander type dan zijn ouders, maar ik geloof dat ze elkaar wel oké vonden.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 10:54
Nuck
Nuck is offline
Die hebben elkaar nog niet ontmoet, lijkt me ook niet echt nodig.
Oud 29-08-2006, 11:15
Konijn
Konijn is offline
Wij kennen elkaar via het forum van een band, en onze eerste ontmoeting was dan ook bij een concert.
Vanaf toen hadden we wat, vijf maanden later gingen we min of meer samenwonen, en zeven maanden later ontmoeten onze ouders elkaar.. bij een concert van diezelfde band waar ze allemaal ook heen gingen .
En nu zien ze elkaar op onze verjaardagen.
Oud 29-08-2006, 11:38
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Optima schreef op 28-08-2006 @ 23:58 :
waarom, oh waarom, zou je in godsnaam 4 ouders bij elkaar willen hebben? Waarom willen ouders uberhaupt de schoonouders ontmoeten? Ik heb dat soort dingen nooit gesnapt.
Interesse, nieuwsgierigheid? Ik kom elk weekend bij mijn vriend over de vloer en hij bij mij, dus ik kan me wel voorstellen dat mijn en zijn ouders benieuwd zijn de oorsprong van "schoondochter/-zoon". Zo raar vind ik dat niet. Niet dat ze beste vriendjes moeten worden, maar ik vind het niet meer dan logisch om ze op verjaardagen en dat soort dingen uit te nodigen als ik er al 3 jaar zeer regelmatig kom.
Oud 29-08-2006, 11:49
vosje16
vosje16 is offline
De ouders van mijn vriend wilden mijn ouders direkt ontmoeten, maar mijn ouders willen er niets van weten; ook niet van mijn vriend (die maar 1 keer bij ons thuis gekomen is) We zijn trouwens al bijna 2 jaar samen...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 12:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ze hebben elkaar nog steeds niet écht ontmoet. Mijn mama heeft zijn vader eens gezien, en zich een keertje voorgesteld aan zijn moeder, toen zij me eventjes thuis bracht. Ze hebben eventjes gepraat en zijn toen ieder weer hun weg gegaan.

Wij zijn nu bijna 2 jaar samen, en kennen elkaar al een stukje langer. We zien het wel wanneer zich een gelegenheid aan doet voor een ontmoeting.

Met ex-en was een ontmoeting over het algemeen zo geregeld. Kwamen ze zelfs regelmatig bij elkaar over de vloer enzo, en zelfs wanneer ze elkaar nu nog tegenkomen blijven ze maar plakken. Walgelijk gewoon!
Oud 29-08-2006, 12:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bijna 3 jaar samen en: nog nooit

Mijn moeder heeft zijn ouders wel een keer gezien, aangezien zijn zusje in het ziekenhuis lag een jaar geleden.
Mijn moeder begint er nu wel af en toe over, of het niet leuk is om elkaar eens een keer te zien.

Ik vind het dan wel handig om bijvoorbeeld met zijn zessen (zijn ouders, mijn ouders en wij twee) uit eten te gaan. Dan ben je toch nog ergens mee bezig (met eten!) in plaats van een drankje op de bank
Oud 29-08-2006, 12:23
borboleta
borboleta is offline
Onze ouders kende elkaar al, en kwamen al geregeld over de vloer bij elkaar. Het verbaasde ze dan ook niks toen wij wat kregen, ze vonden het allebei erg leuk. Dus wij hebben daar verder nooit problemen mee gehad. Ook hoefde we niet te vertellen dat we 'wat' hadden, want dat scheen iedereen zowiezo wel te kunnen zien
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 12:32
WolterB
WolterB is offline
Mijn moeder heeft haar ouders ook nog niet gezien, mijn vader overigens ook niet, maar die zie ik ook stukken minder.

Omdat ze een stuk uit elkaar wonen, zal het waarschijnlijk wel een poos kunnen duren voordat ze elkaar ontmoeten en ik ben ook niet van plan om er iets gedwongends van te maken of het door één van beide kanten op te laten dringen. Ik zie wel wanneer het is en maak me er eigenlijk niet zo heel druk over.
Oud 29-08-2006, 12:42
tuttebel
tuttebel is offline
vind t toch wel frappant dat er mensen zijn die al 3 jaar met elkaar gaan en dat de ouders elkaar nog helemaal niet of nauwelijks kennen..
mijn ouders zijn al gauw ontzettend nieuwsgierig waar dat vriendje van mij vandaan komt.
Oud 29-08-2006, 13:00
Silvie
Silvie is offline
Mijn ouders hebben zijn ouders na 5 maanden gezien. Ze waren gewoon nieuwsgierig naar elkaar. Toen kwamen ze dus na 5 maanden. Gezellig zitten kletsen. Klikte meteen al goed
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 13:03
Verwijderd
Nou. Hij woont op zichzelf, ik woon op mezelf.. onze ouders hebben dus helemaal niets met elkaar te maken. Ik ken de zijne, hij kent de mijne, en mocht het ooit zover komen, ontmoeten ze elkaar wel op een verjaardag van mij of vriend o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 14:32
Verwijderd
ik heb bijna een jaar verkering, en onze ouders hebben elkaar nog nooit gezien. zijn ouders zijn gescheiden, en z'n vader is niet zo vaak thuis, en z'n moeder heb ik zelf ook nog niet vaak gezien.
ze zien elkaar wel een keer 'perongeluk', want ik heb echt een hekel aan zulke dingen.

bij m'n ex was dat anders, onze ouders gingen met elkaar om op een camping, en daardoor leerden wij elkaar ook kennen. en 1 keer in de maand wilden ze persé mee naar hem, want dat was gezellig etc. etc. ramp.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 14:38
Verwijderd
Mijn ouders hebben zijn vader alleen een paar keer kort ontmoet als ze bv. mij kwamen ophalen. Met zijn moeder zijn ze samen naar mijn verjaardag gereden en dus ook samen op mijn verjaardag geweest, dat klikt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 15:48
cagie
cagie is offline
Bij mijn ex hebben mijn ouders, zijn moeder wel ontmoet. We hadden toen iets van een jaar een relatie. Hij ging verhuizen en mijn ouders gingen daarbij helpen. En dat klikte heel erg goed. Tijdens onze relatie aten ze af en toe bij elkaar. Zelfs toen het al een tijdje uit was is mijn ex-schoonmoeder nog gezellig wezen eten bij mijn ouders. De vader en stiefmoeder van hem heeft mijn moeder 5 a 10 minuten gezien toen zij mij weg brachten voor vakantie en die ontmoeting was toen niet zo'n succes.

In mijn huidige relatie is het nog veel te vroeg voor dat soort dingen. Hij heeft mijn ouders nog niet eens ontmoet en ik heb alleen nog maar zijn moeder heel kort gezien.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 16:09
zoef de haas
zoef de haas is offline
Bij mijn ex was t zo dat mijn mam zijn mam heel ff zag toen ze me kwamen ophalen omdat t kutweer was maar dat was 3 minuten na een maand of 3
En later toen het alweer uit was geweest en weer aan ging ik mee op wintersport en toen is mn moeder daar langs geweest maar daar was ik niet bij en dat was ook echt een jaar later ofzo. En toen mn pa me naar hun bracht met mn vakantiezooi heeft ie nog een pilsje meegedronken en hij vond ze wel aardig enzo geloof ik
Ik heb me dr iig nooit echt druk om gemaakt.
Oud 29-08-2006, 16:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is een keer met zijn moeder een nachtje bij mij en mijn moeder komen logeren, gewoon omdat mijn moeder dacht dat het voor haar ook wel leuk was om er eens een dagje uit te zijn, een dagje rond te kunnen kijken in Zeeland enzo Was gewoon lief bedoelt van mijn moeder en ik vond het wel leuk dat ze even kennis konden maken en konden zien waar wij toch wel veel tijd doorbrengen. Het contact ging wel goed, ondanks dat ze heel verschillend zijn kunnen ze het best goed samen vinden geloof ik
Oud 29-08-2006, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 28-08-2006 @ 20:40 :
Nu, bij de ouders van de vriend van m'n zus hebben die elkaar ontmoet bij 't afhalen van m'n zus door m'n moeder bij hen thuis, of omgekeerd, ofwel bij één van de twee op kamer... Geen idee eigenlijk.
Ja ik weet het eigenlijk ook niet helemaal precies... Ons moeke is mij eens bij hen thuis gaan afzetten en is dan mee binnengeweest, dus zowel schoonmamaatje als -papaatje ontmoet. Maar of ons vake ze al ontmoet heeft weet ik eigenlijk niet
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 20:21
Mexx_M
Mexx_M is offline
Mijn ouders kenden zijn ouders al, doordat ik een tijd bevriend ben geweest met zijn zus. En mijn vader en zijn vader hebben dezelfde vrienden.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 18:35
Verwijderd
Mijn ouders hebben zijn ouders pas geleden ontmoet. We waren toen al langer als een jaar samen, en het ging eigenlijk beetje vanzelf. Het was wel gepland, maar niet omdat het moest.
Wij waren naar Antwerpen geweest, mijn ouders kwamen ons in Essen halen (vlak over de grens bij Roosendaal). En hij woont in Breda, dus ze hadden ons bij hem thuis afgezet en meteen maar gebleven voor een kopje koffie. En dat was erg gezellig
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 19:28
lieve
lieve is offline
Mijn vriend en ik kenden elkaar daarvoor al van ziens. Hij zat steeds een jaar hoger op school dan ik.
En ik was/ben beste vrienden met zijn nichtjes. Dus op fuiven kwam hij steeds even goede dag zeggen.

Maar onze ouders kennen elkaar al langer.
Onze vaders hebben samen nog gevoetbald. En onze moeders die hebben samen in het oudercomité gezeten op school.
En mijn vader en zijn moeder zijn verre familie van elkaar.

Dusja... het was gewoon nog eens gezellig bijpraten voor die bende.
En sinds enkele maanden werken onze vaders ook samen aan een zelfde project.
Het is wel leuk!!!!

Dus de kennismaking verliep anders dan bij andere koppels.

Groetjes Lieve,xxx
Oud 30-08-2006, 20:40
Verwijderd
Ik heb een vriend die ik al 2,5 jaar heb ongeveer (jaja blabla uitgeweest en weer aan lang verhaal) en mijn ouders kennen de zijne wel maar doen nooit wat samen ofzo. Prima zo
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 00:32
Dexter_M
Dexter_M is offline
Met me exvriend heeft het een paar maanden geduurd voordat mijn en zijn moeder elkaar hebben ontmoet.
en ging heel erg goed, is nu zelfs een goede vriendin van me moeder geworden, gaan samen stappen, winkelen enzo
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 14:00
Verwijderd
Onze moeders hebben elkaar vrij snel ontmoet omdat we zijn moeder toevallig tegenkwamen onderweg. Ze heeft me ook wel eens naar huis gebracht als het met bakken uit de hemel kwam en dan bleef ze ook wel even zitten. Daar kwam ze dan ook mijn vader tegen. Ook is ze wel eens op verjaardagen geweest waar je elkaar dan ook tegenkomt.
Zijn vader kennen ze ook, die hebben ze gezien op de bruiloft en daar heeft mijn vader toen een hele tijd mee gepraat.
Niets geregeld dus, kwam er gewoon van en verliep helemaal prima.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 15:13
Verwijderd
Ik zou er echt alles aan doen om te voorkomen dat ze elkaar ontmoeten.

Mijn ouders zijn echt zo anders dan de zijne, ik zou me echt doodschamen. Ik merk dat verschil echt erg als ik bij mijn vriend ben. Zijn ouders praten gewoon echt over vanalles heel intelligent mee, en ze lachen gewoon met z'n allen, en schuwen enige diepgang ook niet. Mijn ouders zijn echt helemaaaal niet zo.
Ze mogen elkaar zien met het huwelijk, maar dat vind ik echt genoeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten