Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Veiligheid is alleen betrekkelijk in de grote steden. Of je nou een jongen of meisje bent, twintig of 50 jaar. Je zult daar gewoon op moeten letten. Zolang je niet laat zien dat je iets op zak hebt is het prima. En geef mensen geen vuur, sigaretten, kleingeld etc. Verder: geweldig land. Mooiste ervaring van mijn leven.
||
Citaat:
ik ga zelf deze zomer "south africa 2007", van johannesburg naar kaapstad, 18 dagen, doen. en ik kan niet wachten <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil nog wel even wat kwijt over het reizen per auto. Mijn indruk was dat dit toch ook zeer veilig is, mits je niet verdwaald raakt in de haven van Durban s' nachts ![]() Het reizen an sich is ook schitterend. Zelf heb ik enorm genoten van het rijden in de bergen in het noorden (Nelspruit/Sabi/Pietermaritzburg). Ah hell, ik typ dit alleen maar omdat ik zelf eigenlijk gewoon nog een keer terug wil.
|
Thx voor alle info en comments! Hebben besloten toch een georganiseerde groepsreis te doen en wel met Shoestring. 29 dagen Zuidelijk-Afrika: http://www.shoestring.nl/www/index.p...eiscode=GRSSZA
Heb er nu al zin in!!
||
Citaat:
en over de veiligheid.. het lijkt veilig daar. sommige delen van het land is echt net een soort eurpoa. maar echt ik heb gekke dingen meegmaakt, dus ik denk dat die veiligheid een soort van illusie is. maar goed als je met een organisatie reist is t natuurlijk een ander verhaal! iig > ENJOY!
Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 14:42. |
![]() |
||
Citaat:
ik zou je aanraden om in kaapstad te gaan studeren, omdat daar uitgaan super is, je zit aan eht strand en nouja ik hou gewoon meer van grote steden. in eht begin lijkt stellenbosch alleen maar mooi en prachtig, is het ook, maar na verloop van tijd realiseer je je wel hoe je eigenlijk gevangen zit in die stad. de inwoners (wit) zijn ontzettend conservatief, racistisch en bekrompen zijn. racisme is gigantisch en ja daardoor en het feit dat het gevaarlijk is, word je gewoon beperkt in je doen en laten. je hebt waanzinnig minder vrijheid dan hier in nederland, maar ik denk dat eht goed is geweest om het leven in zo'n samenleving te ervaren, waardeer ik nederland ook weer meer door. al met al > superervaring, verschrikkelijk veel geleerd (en dan vooral over mezelf, onderlinge relaties en shit en het land, zijn bewoners en gevolgen van de geschiedenis), heel interessante mensne ontmoet, veel vrienden gemaakt, mooie reizen gemaakt en TEVEEL GELACHEN! dus ik zou je het aanraden om sowieso in het buitenland te gaan studeren! zuid afrika is miss net ff anders vanwege haar geschiedenis. zo en nu ben ik wel klaar
||
Citaat:
Je kunt van te voren zien welke mensen er ongeveer meegaan (man/vrouw en leeftijd) dus als je een beetje een groep uitzoekt waar jonge mensen mee gaan... Tuurlijk is het ook een kwestie van geluk, maar met een beetje aanpassingsvermogen kom je een heel eind!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Severe Acute Respiratory Syndrome (Atypical Pneumonia) Rabbi Daniel | 77 | 11-05-2003 20:43 |