Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2006, 15:40
remy476
remy476 is offline
Ik ben gisteren naar de intro geweest van de universiteit. We kregen daar ook een rondleiding door de bibliotheek. Er zijn daar een aantal internetadressen aan de orde gekomen met de mededeling dat we van die adressen een kopie zouden krijgen. Nu was het zo dat we (ons studiegroepje van blok 1) die adressen niet gekregen hebben.

*Een vraagje aan een studen van de unimaas: Wat zijn de belangrijkste internetadressen die ik gedurende het komende jaar nodig heb.

*Waar kan ik me aanmelden om mee te kunnen doen aan een blokperiode/toetsing

*En wat beteken de letters UB , SSC en LAW als ik in mijn postvak van de uni kijk. ( dit was de enige site die ik onnthouden heb)

alvast bedankt
Oud 29-08-2006, 15:46
Martine1986
Martine1986 is offline
ik ben dan wel geen student aan de unimaas meer, maar volgens mij zijn de websites niet veranderd;

webmail.unimaas.nl
www.eleum.unimaas.nl
www.ub.unimaas.nl

Dit is wat ik me iig nog kan herinneren, misschien dat iemand anders nog wat toe te voegen heeft..

En volgensmij ben je voor het eerste jaar voor alle vakken +examens automatisch ingeschreven.

UB= universiteitsbibliotheek
SSC= studenten service centrum
en LAW is denkik gewoon de faculteit van rechten? Maar dat is maar een gokje

Laatst gewijzigd op 29-08-2006 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 15:48
Verwijderd
UB = Universiteits Bibliotheek
SSC = Studenten Service Centrum
LAW = afkorting van de rechtenfaculteit

Google moet je toch écht wel onder de knie hebben hoor