Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 12:26
DoornRoosje-oud
DoornRoosje-oud is offline
Hey,

Ik had een vraagje aan alle meiden, zouden jullie in bikini gaan als je een beetje stiae op je bovenbenen hebt? ik heb er een klein beetje last van, en wil eiglijk nie zwemme, maar aan de andere kant, wat kan mij ut ook eiglijk schele?!
wat zouden jullie doen?

bedankt,

Kuzzzzz DoornRoosje
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 12:32
Verwijderd
kheb ut en ik doe het..

who cares

nobody is perfect
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 12:34
Balance
Balance is offline
kzou gewoon gaan zwemmen hoor!

denk je eens in: hoe vaak kijk jij zelf naar mensen hun bovenbenen tijdens het zwemmen? en valt het ooit op dat iemand striae heeft? (en die zijn er zat hoor)
daarnaast zijn er tijdens het zwemmen mensen met vanalles en nog wat! jij doet toch ook niks met gegeven dat jij iemand in een bikini zag die een dikke buik had oid?

je maakt er zelf al gauw een probleem van, das logisch, maar dat moet je proberen niet te doen, want niemand doet iets met het feit dat ze (heel misschien) jou bovenbenen zien met striae! (als het ze dus al opvalt wat me erg onwaarschijnlijk lijkt!)

veel zwemplezier dus
Oud 02-07-2002, 15:01
Verwijderd
ik het het ook en het is idd niet mooi, maarja je kunt moeilijk je hele leven niet gaan zwemmen alleen daarom
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 15:15
autodropje
autodropje is offline
Ik zou gewoon lekker gaan zwemmen hoor!

Iedereen heeft wel iets aan zijn uiterlijk wat er niet ideaal uit ziet, boeie

en wat kunnen mij die andere mensen schelen, als ze mij daarop beoordelen wil ik ze toch niet kennen.
Oud 02-07-2002, 16:33
niem
niem is offline
Als je je dr echt super voor schaamt kan je het altijd nog weg werken

Ga ik ook doen

Coverderm Perfect legs ----> geen Striae meer te zien en het is nog waterproof ook dussssss

anders moet je dat ff kopen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:48
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
DoornRoosje schreef:
Hey,

Ik had een vraagje aan alle meiden, zouden jullie in bikini gaan als je een beetje stiae op je bovenbenen hebt? ik heb er een klein beetje last van, en wil eiglijk nie zwemme, maar aan de andere kant, wat kan mij ut ook eiglijk schele?!
wat zouden jullie doen?

bedankt,

Kuzzzzz DoornRoosje
Jij moet eens weten hoeveel mensen dat hebben! Tuurlijk ga je zwemmen!!! Je laat je door zoiets kleins toch niet tegenhouden???????
Oud 02-07-2002, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
kheb ut en ik doe het..

who cares

nobody is perfect
precies
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 11:02
20marianne12
20marianne12 is offline
Ja joh, gewoon in je bikini gaan, doe ik ook!! Enne als je benen bruin worden, zie je de striae ook minder volgens mij! Dus gewoon lekkr zwemmen!
Oud 03-07-2002, 11:54
Klubbin
Klubbin is offline
Nou ga ik denk ik een domme vraag stellen, maar wat is striae??
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 17:12
xsten
xsten is offline
Bijna iedereen heeft striae en kijk eens hoeveel mensen er zwemmen......... Gewoon doen dus.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 19:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
Klubbin schreef:
Nou ga ik denk ik een domme vraag stellen, maar wat is striae??
Strepen op je huid, een beetje rood/paarsig. Kan ontstaan als je hard ben gegroeid en wanneer de huid niet snel genoeg is meegeroeid (zoiets iig).

Ik zou gewoon in bikini gaan, hoor! Als je bruin bent, valt het minder op denk ik. Daarnaast focussen mensen zich echt niet alleen op je benen, maar ook op de rest van je lichaam/gezicht.
Oud 03-07-2002, 20:20
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
rosi schreef:

Strepen op je huid, een beetje rood/paarsig. Kan ontstaan als je hard ben gegroeid en wanneer de huid niet snel genoeg is meegeroeid (zoiets iig).
gelukkig worden ze na een paar jaar wit

ik ga wel gewoon in bikini, ga het iig niet voor striae laten

misschien wel voor mn cellulitis, maar eigenlijk moet ik me daar gewoon overheen zetten vind ik zelf
Oud 03-07-2002, 20:30
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
ik heb bijna 2 jaar lang nie gezwommen omdat ik me dood schaamde voor die strepen en om dat ik nie zo strak in muh lichaam zit zegmaar ben ik laatst voor het eerst weer gaan zwemmen ( in zwempak) en nou ga ik gw asl ik zin heb en nu in bikini en het boeit me echt geen reet meer. Als iemand er last van heeft kijkt ie maar de andere kant op ofzow iedereen heeft zo zijn minpuntjes
Oud 03-07-2002, 21:40
little lady
little lady is offline
heb ook striae en ik haat het echt
Oud 03-07-2002, 22:03
Verwijderd
Op zich vind ik dat niet zo'n probleem. Schaam me meer voor de puisten op m'n rug, die maar niet weg willen gaan
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 23:18
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
niem schreef:
Als je je dr echt super voor schaamt kan je het altijd nog weg werken

Ga ik ook doen

Coverderm Perfect legs ----> geen Striae meer te zien en het is nog waterproof ook dussssss

anders moet je dat ff kopen
waar koop je dat dan?
en wat is het voor iets?
ik durf me namelijk niet te vertonen in bikini.....
Oud 04-07-2002, 13:16
Griller
Griller is offline
Ik heb dat ook hoor .. heel erg zelfs op mijn Rug maar meestal wordt dat minder als je een tijdje in de zon ligt en tja ik schaam mij er niet voor...
Oud 04-07-2002, 14:58
Janneke1
Janneke1 is offline
Ik heb het sindskort ook een beetje
Kan het ook door steeds afvallen/aankomen enzo..? Denk dat ik het daar van heb..vind het echt niet mooi...maar je ziet het alleen als ik met mn benen wijd ga liggen of zo
Ik ga evengoed gewoon lekker in bikini hoor, boeiuh er zullen wel meer lelijke dingen aan me zijn..littekens enzo..ach kan ik toch niets aan doen?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:13
Klubbin
Klubbin is offline
Citaat:
Janneke1 schreef:
Ik heb het sindskort ook een beetje
Kan het ook door steeds afvallen/aankomen enzo..? Denk dat ik het daar van heb..vind het echt niet mooi...maar je ziet het alleen als ik met mn benen wijd ga liggen of zo
Ik ga evengoed gewoon lekker in bikini hoor, boeiuh er zullen wel meer lelijke dingen aan me zijn..littekens enzo..ach kan ik toch niets aan doen?
Volgens mij als je wijdbeens gaat zitten wordt er niet echt veel aandacht besteedt aan je striae
Oud 04-07-2002, 18:01
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
Citaat:
rabecca schreef:

waar koop je dat dan?
en wat is het voor iets?
ik durf me namelijk niet te vertonen in bikini.....

Dat is te kopen bij Douglas trouwens... heb ut ook, het is wel iets van in de 20 euro..

je klopt het met je vingertoppen in op het stukje huid dat je wil behandelen... \
het is een soort camouflagestift voor op je benen en de rest van je lichaam... ik vind zelf dat het wel werkt... mits je de goeie kleur neemt.. en het beschermt ook nog tegen de zon en is waterproof dus...

(je ziet het wel een beetje zitten hoor als je goed kijkt... ,maar het valt sowieso stukken minder op dan striae...)

Dusssss
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:25
Roos
Roos is offline
Citaat:
Griller schreef:
Ik heb dat ook hoor .. heel erg zelfs op mijn Rug maar meestal wordt dat minder als je een tijdje in de zon ligt en tja ik schaam mij er niet voor...
Ik hoor vaak dat het goed helpt als je je rug 2x per week scrubt, miscshien een idee
Oud 04-07-2002, 19:39
Verwijderd
Waah, heb ik ook, maar ik heb zoiets van... schijt. Eerst wou ik helemaal niet meer in bikini, maar toen was het zo warm dat ik geen andere keus had...

Tis wel lelijk ja, maar idd ik zie het nooit bij anderen, dus ik neem aan dat je het bij mij ook nauwelijks ziet
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 21:19
Verwijderd
je hebt ook bikini's met van die broekjes, sommigen zijn best leuk. Misschien heb je daar iets aan.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 08:53
Verwijderd
Ik heb het ook en ik ga ook gewoon zwemmen en op het strand liggen zonnen. Lekker boeie. Ik heb er trouwens nooit reacties op gehad, dus daar hoef je iig niet bang voor te zijn.
Echt hoor, niemand die er op let, en zo wel: hun probleem.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 14:48
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
ik ga er echt gewoon mee zwemmen hoor! Met een badpak zie je het ook. En als ik een bikini met pijpjes koop... naja, dan moet ik wel erg lange pijpjes hebben voordat je het niet meer ziet, zoveel striae heb ik op m'n bovenbenen. Jammer dan hoor, anders kan ik helemaal niet zwemmen alleen maar daarom.

Ik hoef op niemand indruk te maken
Oud 08-07-2002, 21:00
alpha
alpha is offline
wat een onzin om niet in bikini te gaan! Iedereen heeft het zowat! En inderdaad, met zwempak zie je het ook. Je moet je niks van andere mensen aantrekken joh!
Oud 11-07-2002, 17:59
Verwijderd
heb ik ook last van...
jammer genoeg want het is gewoon super lelijk, maar ik ga gewoon zwemmen hoor...
soms voel ik me dan wel onzeker, maar als mensen er last van hebben dan hebben ze lekker pech!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 13:48
moedergans
moedergans is offline
Ik heb het ook en doe het gewoon! Er zijn zoveel meiden die het ook hebben. Verder moet je mensen lekker laten denken wat ze willen!
Oud 12-07-2002, 15:52
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Ik heb het ook en ga ook in bikini,
maak me meer druk om de littekens op mn armen en benen eigenlijk,
maarrr ik ga het niet laten
Oud 12-07-2002, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Barbabarbara schreef:
maak me meer druk om de littekens op mn armen en benen eigenlijk,
maarrr ik ga het niet laten
Toch heb je dat zelf onder controle .. is moeilijk, dat wel.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 17:34
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Citaat:
******** schreef:
Toch heb je dat zelf onder controle .. is moeilijk, dat wel.
Ik weet niet of ik het zelf in controle heb.
Als ik snij is dat als ik zo boos, in paniek enz enz ben.. dan weet ik niet echt wat ik doe.
Maarrrr ik ben nu al een aantal maanden 'snijvrij' op een paar kleine trugvalletjes na dan.
mja, de littekens blijven
Oud 15-07-2002, 21:23
alpha
alpha is offline
[Offtopic]

Citaat:
Barbabarbara zei:

Ik weet niet of ik het zelf in controle heb.
Als ik snij is dat als ik zo boos, in paniek enz enz ben.. dan weet ik niet echt wat ik doe.
Vraagje: heb je hulp? Ik zou echt hulp zoeken als ik jou was want zonder hulp is terugvallen echt heel makkelijk hoor!
Oud 21-07-2002, 20:10
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Citaat:
alpha schreef:
[Offtopic]

Vraagje: heb je hulp? Ik zou echt hulp zoeken als ik jou was want zonder hulp is terugvallen echt heel makkelijk hoor!
lief van je
maar ik heb inderdaad hulp, t laat allemaal (te) lang op zich wachten, maar t komt eraan.
Heb inmiddels op het strand in Turkije in mn bikini gelegen,
met striae en littekens op mn armen en benen.. en k heb het overleefd.
Over mn striae heb ik niets gehoord,
mn littekens zat commentaar op gehad.. damn dat doet pijn
Oud 21-07-2002, 20:29
SpiritX
SpiritX is offline
Meiden maken zich over het algemeen erg druk over striae geloof ik, terwijl d'r maar weinig jongens zijn volgens mij die überhaupt weten wat het is, laat staan hoe het eruit ziet .
Ik ben geloof ik één van de weinig jongens die er 'last' van heeft. Heb lichte striae op mijn bovenbenen, maar dit zit netjes verborgen onder mijn zwembroek. Ik zou me er trouwens ook niet druk om maken als je het wel zag. D'r zijn behoorlijk wat meisjes die last hebben van striae, maar ik moet zeggen dat ik het nog nooit echt gezien heb......
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:35
Mel P
Mel P is offline
Misschien ben ik een beetje vreemd, maar wat is het eigenlijk? van die soort ribbeltjes in je huid soms? dan zou ik gewoon gaan zwemmen hoor
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:49
little lady
little lady is offline
Zeg maar een soort scheurtjes in je huid, doordat je huid daar te snel gegroeid is..

Zien er uit als btje paars/rooie streepjus..

Regels voor berichten