![]() |
||
Citaat:
Ik zou gewoon in bikini gaan, hoor! Als je bruin bent, valt het minder op denk ik. Daarnaast focussen mensen zich echt niet alleen op je benen, maar ook op de rest van je lichaam/gezicht.
||
Citaat:
![]() ik ga wel gewoon in bikini, ga het iig niet voor striae laten misschien wel voor mn cellulitis, maar eigenlijk moet ik me daar gewoon overheen zetten vind ik zelf ![]()
|
ik heb bijna 2 jaar lang nie gezwommen omdat ik me dood schaamde voor die strepen en om dat ik nie zo strak in muh lichaam zit zegmaar
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en wat is het voor iets? ik durf me namelijk niet te vertonen in bikini..... ![]() ![]()
|
Ik heb het sindskort ook een beetje
![]() Kan het ook door steeds afvallen/aankomen enzo..? Denk dat ik het daar van heb..vind het echt niet mooi...maar je ziet het alleen als ik met mn benen wijd ga liggen of zo ![]() Ik ga evengoed gewoon lekker in bikini hoor, boeiuh er zullen wel meer lelijke dingen aan me zijn..littekens enzo..ach kan ik toch niets aan doen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat is te kopen bij Douglas trouwens... heb ut ook, het is wel iets van in de 20 euro.. je klopt het met je vingertoppen in op het stukje huid dat je wil behandelen... \ het is een soort camouflagestift voor op je benen en de rest van je lichaam... ik vind zelf dat het wel werkt... mits je de goeie kleur neemt.. en het beschermt ook nog tegen de zon en is waterproof dus... (je ziet het wel een beetje zitten hoor als je goed kijkt... ,maar het valt sowieso stukken minder op dan striae...) Dusssss ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ga er echt gewoon mee zwemmen hoor! Met een badpak zie je het ook. En als ik een bikini met pijpjes koop... naja, dan moet ik wel erg lange pijpjes hebben voordat je het niet meer ziet, zoveel striae heb ik op m'n bovenbenen. Jammer dan hoor, anders kan ik helemaal niet zwemmen alleen maar daarom.
Ik hoef op niemand indruk te maken ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als ik snij is dat als ik zo boos, in paniek enz enz ben.. dan weet ik niet echt wat ik doe. Maarrrr ik ben nu al een aantal maanden 'snijvrij' op een paar kleine trugvalletjes na dan. mja, de littekens blijven
||
[Offtopic]
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik heb inderdaad hulp, t laat allemaal (te) lang op zich wachten, maar t komt eraan. Heb inmiddels op het strand in Turkije in mn bikini gelegen, met striae en littekens op mn armen en benen.. en k heb het overleefd. Over mn striae heb ik niets gehoord, mn littekens zat commentaar op gehad.. damn dat doet pijn
|
Meiden maken zich over het algemeen erg druk over striae geloof ik, terwijl d'r maar weinig jongens zijn volgens mij die überhaupt weten wat het is, laat staan hoe het eruit ziet
![]() Ik ben geloof ik één van de weinig jongens die er 'last' van heeft. Heb lichte striae op mijn bovenbenen, maar dit zit netjes verborgen onder mijn zwembroek. Ik zou me er trouwens ook niet druk om maken als je het wel zag. D'r zijn behoorlijk wat meisjes die last hebben van striae, maar ik moet zeggen dat ik het nog nooit echt gezien heb...... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Bikini, tankini of badpak? Guinie | 54 | 11-07-2011 17:34 | |
De Kantine |
saaither #674 Verwijderd | 500 | 20-08-2009 00:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Striemen Snoezeke | 16 | 29-04-2004 18:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie baalt hier ook zo van straie/cellulitis?? another supergirl | 70 | 29-02-2004 19:55 | |
Liefde & Relatie |
niet helemaal strak, onaantrekkelijk? SHAZZ | 73 | 01-05-2003 08:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Accepteer Je Lichaam Topic! DarkCat | 53 | 28-02-2002 17:49 |