Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is heel onwaarschijnlijk dat dit ook maar iets met een update te maken heeft hoor, die zorgen er over het algemeen niet voor dat je PC niet meer opstart.
Wat je nog zou kunnen proberen is de PC opstarten vanaf de Windows XP CD-ROM en een zgn. "repair install" uit te voeren. Zie ook hier: http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ps/doug92.mspx Als dat allemaal ook niks uithaalt dan zal er vrees ik toch niet veel anders opzitten dan Windows helemaal opnieuw te installeren; als je maar één partitie op je harde schijf hebt (dus alleen een C:-schijf) dan betekent dat inderdaad dat je die helemaal leeg zult moeten maken en dus gegevens kwijt raakt. Je kunt ze echter nog wel redden, ik kan daar twee manieren voor bedenken:
||
Offtopic:
Citaat:
Want dit bevat samba (inloggen op windows netwerken), ftp, ssh, enz. Je kan ook kijken naar My Mini windows, dat op welbekende hiren's bootcd staat
Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 19:05. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Toshiba laptop: windows xp start niet meer Verwijderd | 13 | 08-01-2009 17:57 | |
Software & Hardware |
[xp] Start niet meer op Verwijderd | 4 | 18-10-2007 21:25 | |
Software & Hardware |
[Win XP] start niet meer op Tjaan | 6 | 16-10-2006 17:31 | |
Software & Hardware |
Windows start niet meer op. Igorrrai | 17 | 19-07-2006 17:37 | |
Software & Hardware |
[Linux] Windows XP start niet meer Verwijderd | 11 | 22-02-2006 23:01 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Start niet meer op! Augustus | 1 | 15-09-2004 18:59 |