Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hoi...
je hebt gelijk.. De laatste tijd is iedereen veel sneller boos en je hoeft maar iemand aan te stoten of je hebt al een pak slaag of flinke bonje.. Ik weet het, ik heb daar ook last van... bij sommige "vrienden" doe ik schijnbaar alles verkeerd en worden ze meteen boos als ik bijv even een avondjuh met andere ben,... Maar vraag me niet wat er aan de hand is maar ik weet wel dat bij mij in de buurt de mensen veel agressiever zijn dan een paar jaar trug.... kussies sweatbear
|
Verwijderd
|
Niets
Daar kun je helemaal NIETS aan doen. Hoe ontzettend frustrerend het ook mag zijn. Je kan er niets aan doen. Waarom vechten mensen sneller? Wat is er gaande dat er zo snel agressie wordt opgewekt? Waarom is iedereen tegenwoordig veel agressiever? Geen idee Maar hoe ziet de toekomst er uit? Je loopt door dezelfde straat als iemand en je wordt al uitgescholden en in elkaar geslagen? Waar gaat dit heen, right? |
![]() |
|
![]() |
hahaha
hier zo iemand die tegenwoordig snel boos wordt da ben ik!! neej egt waar, ik doe het expres, lekker boos worden om een kleine opmerking, kweenie et voelt wel lekker, en dan ben ik nie eens egt boos, voelt gewoon fijn, ff stoom afblazen, maar later doek altijd weer lief hoor ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #29 Spelleider | 443 | 26-02-2007 11:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |