Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 13:52
Rhinus
Rhinus is offline
Ik heb een bepaald soort 'humor'. Lekker bot enzo. 'Vroeger' kon iedereen dat wel waarderen. Maar 'tegenwoorddig' zijn steeds meer mensen steeds sneller helemaal over de rooie. Als je dan zegt dat 't een grapje was. Dan zeggen ze: "Ja, dat wist ik eigelijk ook wel, maar.."

Waarom is iedereen zo gestrest? Wat de neuk is er allemaal met Nederland aan de hand? (lekker gelijk overdrijven). Waarom is iedereen voor zo snel helemaal over de zeik? (Ook met uitgaan enzo. Je moet echt moeite doen om op een avond geen ruzie te krijgen.) 'Vroeger' was dat niet. MAAR WAAROM??!!

Ik ben 17 en ik voel me al een ouwe lul..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2002, 14:05
barkrukkie
barkrukkie is offline
Waarom ben jij zo snel op je tenen getrapt als mensen jouw humor niet meer waarderen

Maar ik vind wel dat je gelijk hebt, vooral met uitgaan is iedereen veel eerder geïrriteerd de laatste tijd. Je hoeft alleen maar naar iemand te kijken en dat vindt hij genoeg reden om met jou te gaan vechten... Wel raar dat dat alleen bij jongens voorkomt (is bij mij tenminste de ervaring)
Oud 02-07-2002, 14:22
Rosie
Rosie is offline
Ja, nu ik er over nadenk...
De samenleving word agressiever. Ik kan er ook niet zo goed tegen als iemand leuk bedoelde geitnjes maakt.. Van die persoonlijke grapjes waar ze je aardig mee kunnen kwetsen.

Ik denk dat het komt omdat iedereen veel gestresster is.. Kijk, als je het druk hebt en weinig slaapt word je saggie en dan kan je minder hebben. Je wordt sneller boos en zoekt soms ook wel ruzie. Ligt van je eigen persoontje af.. kijk en als de een super vrolijk is en de ander iets minder heb je al snel spanningen.
Het is niet voor niets dat in de zomer iedereen vrolijk is. Je hebt vakantie of vakantie in het vooruitzicht, je gaat lekker ontspannen en je kan dingen doen die jij leuk vind..

Ik denk dus dat het komt door de tegenwoordige samenleving.. Iedereen naait elkaar een beetje op.. Merk ik hier tenminste..

Gegroet Rosie
Oud 02-07-2002, 18:28
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik heb een bepaald soort 'humor'. Lekker bot enzo. 'Vroeger' kon iedereen dat wel waarderen. Maar 'tegenwoorddig' zijn steeds meer mensen steeds sneller helemaal over de rooie. Als je dan zegt dat 't een grapje was. Dan zeggen ze: "Ja, dat wist ik eigelijk ook wel, maar.."

Waarom is iedereen zo gestrest?

omdat vroeger iedereen op psychologie net deed of ze problemen hadden.. nu hebben ze ze echt
Oud 02-07-2002, 18:38
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Infaustus schreef:
omdat vroeger iedereen op psychologie net deed of ze problemen hadden.. nu hebben ze ze echt

Ehhh..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 18:59
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Ehhh..
me too
Oud 02-07-2002, 19:40
Verwijderd
Simpel: mensen kunnen niet relativeren.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 19:44
sweatbear
sweatbear is offline
hoi...

je hebt gelijk..

De laatste tijd is iedereen veel sneller boos en je hoeft maar iemand aan te stoten of je hebt al een pak slaag of flinke bonje..

Ik weet het, ik heb daar ook last van... bij sommige "vrienden" doe ik schijnbaar alles verkeerd en worden ze meteen boos als ik bijv even een avondjuh met andere ben,...

Maar vraag me niet wat er aan de hand is maar ik weet wel dat bij mij in de buurt de mensen veel agressiever zijn dan een paar jaar trug....

kussies

sweatbear
Oud 03-07-2002, 02:02
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
nare man schreef:
Simpel: mensen kunnen niet relativeren.
En wat doe je eraan?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 07:19
Verwijderd
Niets

Daar kun je helemaal NIETS aan doen. Hoe ontzettend frustrerend het ook mag zijn. Je kan er niets aan doen.

Waarom vechten mensen sneller? Wat is er gaande dat er zo snel agressie wordt opgewekt? Waarom is iedereen tegenwoordig veel agressiever?

Geen idee
Maar hoe ziet de toekomst er uit?
Je loopt door dezelfde straat als iemand en je wordt al uitgescholden en in elkaar geslagen?

Waar gaat dit heen, right?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 18:49
K
K is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Nederland vernicht.. Ik maak een stripje over de abortuscliniclowns..Mijn klasgenoten vonden het leuk, maar de meesten vonden de titel al kut
klop klop
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 22:03
kleine wicca
kleine wicca is offline
hahaha
hier zo iemand die tegenwoordig snel boos wordt da ben ik!!
neej egt waar, ik doe het expres, lekker boos worden om een kleine opmerking, kweenie et voelt wel lekker, en dan ben ik nie eens egt boos, voelt gewoon fijn, ff stoom afblazen, maar later doek altijd weer lief hoor
Reageren

Regels voor berichten