Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maarehm.. live teleurstellingen.. SOAD klinkt zoveel beter op CD omdat ze dan met MusicMaker alles netjes achterelkaar kunnen plakken ![]() logisch.. echte live teleurstelling: Deftones Chino zingt altijd vals live, het klinkt gewoon als chaos terwijl de studio-opnames wel goed zijn Laatst gewijzigd op 02-07-2002 om 16:57. |
![]() |
|
SOAD? super vet, die band speelt echt wel strak, maar is vaak gewoon de geluidskwaliteit die alles verpest
voor de rest......ff denken......teleurstellingen Kittie, die zijn gewoon kut live
|
K had compleet SOAD op lowlands gedownload en dat vond ik er wel vet uitzien, ga ik ze live zien in de bierhal vallen ze zwaar tegen ze speelden een hele magere anderhalf uur (eerder een uur en 10 minuutjes) en het was best wel slecht, viel me zwaar tegen, echt mager
|
Verwijderd
|
ALL op deconstruction, had er heel veel van verwacht, ze speelden niet eens zo vals,maar de muziek viel me gewoon ook tegen
Dillnger four in waterfront, ook heel andere muziek en ze speelden ook niet echt boeiend Cave-in was gewoon saai enzo sensefield, saaie podiumuitstraling |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
wat heeft iedereen tegen dat SOAD lowlands optreden?? ok, op TV viel het best wel tegen maar vooraan in de pit was het gewoon feest (mede omdat ik ook al een advance-promo van 4 nummers van Toxicity had die ik al weken aan het luisteren was).
Een optreden is een combinatie van meerdere factoren zoals sfeer, geluid en strakheid waarbij sfeer/feeling vaak een bepalende rol heeft naar mijn mening. Ik heb iig heel erg lopen genieten tijdens dat optreden, maar toen ik het later terugzag op TV was het dus idd best kut. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb gewoon iets tegen die gitarist, klein populistje met onzin als we hate technology.. fuck it maar goed ik stond achter het tweede hek |
![]() |
|
mmm eerst vond ik dreadlock pussy wel kewl, maar toen zag ik ze live en dat vond ik dus echt helemaal nix aan. sinds dien geen dreadlock pussy meer voor mij...
en ben bij een him concert geweest wat kut was. maar ik hou sowieso niet van him, maar een vriendin van me wilde heeeeeeeel graag en betaalde de helft van tkaartje. dus dan ben ik wel weer zo dat ik mn oren laat peinigen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar vond dat inderdaad ook nix; die show erbij, das toch helemaal niet nodig, overdreven gedoe..... de muziek opzich zou toch goed genoeg moeten zijn??? |
![]() |
|
fenix tx in de melkweg (toen met nfg en rx bandits)
ik vind ze zo gaaf en ik had er zo naar uitgekeken... en toens tond ik daar... en die zanger die kon nog maar amper in de microfoon zingen.... en het wa sgewoon niet leuk.... ik had ze een beetje beter verwacht.. ik vond de bassist wel geweldigh... die was zoooooooooooo groot... echt een reus hihi maar verder... mja sum in de 013 was slechter danm toen ze in de melkweg waren...
||
Citaat:
ze speelde gewoon gruweljik slecht, ze zette een fokking slechte show neer en speelde echt niet strak... |
![]() |
|
mm the vandals denk ik.. maar dat was omdat ik ze toen alleen van naam kende en toen waren geloof ik ataris en useless id int voorprogramma en die waren koewl en toen the vandals en daar vonk niks aan dus da was minder..
en verder uhm kmoet toegeven de laatste keer dak de mad caddies zag in spanje dus... maar dat was nie omdat ze slecht speelden maar ik was die week dr voor oowk naar ze geweest in nederland en daaaaaar had ik maanden naar toegeleefd enzow en toen was het oowk geweldig terwijl in spanje was het een paar dagen van te voren eej de deco komt hier dichtbij laat ik maar gaan kijken... dan is je instelling al anders en dan is het nie meer zo super als die eerste keer..
||
Citaat:
' t publiek ook.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
the killers!! bejou | 30 | 16-10-2005 20:41 | |
Muziek |
wat VERBAASDE jou live? Verwijderd | 110 | 03-10-2004 15:32 | |
Muziek |
Statix X - Shadow zone Stevill | 21 | 08-11-2003 22:21 | |
Muziek |
keith caputo Verwijderd | 80 | 12-10-2003 18:01 | |
Muziek |
Wie heeft Hail to the Thief al besteld? Poor Leno | 80 | 16-06-2003 18:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |