Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2006, 11:57
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Een aantal van jullie zal hem inmiddels wel een keer gezien of gedraaid hebben, ik draai hem op dit moment als dual boot, gewoon omdat ik benieuwd was.

Ik moet zeggen; ik ben geschokt. Niet alleen is dit (enorme) besturingssysteem log en traag bij een normale installatie, de baanbrekende vernieuwingen als het gaat om interface zijn nou ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. Er draait dus standaard een enorme 3D-toepassing die zichzelfd desktop noemt (dwm.exe, 22 MB) en het voegt grafisch en functioneel gewoon absoluut niets toe! De glazen randjes van vensters lijken grappig, maar zijn zeer onpraktisch, omdat je maar met moeite kunt lezen wat er staat en dus eerst je scherm moet maximaliseren voordat je de venstertitel kunt lezen. Daarnaast verandert alles naar een lelijk soort glimmend zwart als je maximaliseert en moet hij ineens de 3D-toepassing afsluiten als je een programma opent dat z'n eigen vensterranden definieert. De enige échte functie van de 3D-interface lijkt het snel grafisch switchen tussen vensters, maar om daar nou 20 MB van je geheugen voor op te geven...

Leuke addities zijn dan wel weer de thumbnails in de startbalk en de sidebar met wat aardige gadgets, maar degenen die zoiets regelmatig zullen gebruiken hadden dat in Windows XP ook al geïnstalleerd. Natuurlijk is het aardig dat er nu meer brede ondersteuning zal gaan komen voor 64-bit systemen (al moet ik ook nog afwachten op wat voor termijn dat gaat gebeuren), maar Vista weet mij niet te overtuigen. Ik draai dus een 64-bit versie en heb het gevoel dat het nog steeds zo is (ik draai Windows XP ook op 64-bit) dat 32-bit applicaties als VLC en dergelijke simpelweg trager draaien dan onder de traditionele Windows XP.

Inmiddels heb ik alles uitgeschakeld dat de PC onnodig trager maakt en hoewel er onderhuids echt wel wat verbeteringen te vinden zullen zijn, zou ik nooit de volle mep betalen voor Windows Vista. Windows XP-64 doet het prima bij mij.
Oud 14-09-2006, 12:03
freyk
freyk is offline
Zie ook oude topic: Windows Vista
Oud 14-09-2006, 12:15
Gimme more beer
Ja, maar dit gaat niet over de bèta, dit gaat over de RC1
Oud 14-09-2006, 12:36
Enlightenment
Enlightenment is offline
Die grafische zooi in Vista, is dat uit te schakelen? (net zoals de XP-theme in Windows XP ook is uit te schakelen)

En hoe sta je tegenover Composite/XGL? Als je sowieso tegen 'eyecandy' bent dan is het logisch dat je Vista qua UI geen verbetering vindt.
Oud 14-09-2006, 13:01
Gimme more beer
Ik weet niet of je het met een vinkje kunt uitschakelen, ik wil wel weer eens kijken wanneer ik het lef heb verzameld om het weer op te starten. Ik heb gewoon overbodige services uitgeschakeld.

Ik vind grafische meuk leuk. Maar dan wel voor heel even. XGL is cool, maar ook daarvoor geldt dat ik er na twee dagen genoeg van heb en weer lekker "oldschool" ga. Als deze grafische onzin nou mooi, cool en "smooth" was geweest, dan vind ik het prima. Dit is gewoon een onsamenhangende brei van zinloze snufjes.
Oud 14-09-2006, 19:56
M@rco
M@rco is offline
Jij vindt 22MB enorm? Uit welke eeuw stam jij?
Oud 14-09-2006, 20:49
Nietzman
Nietzman is offline
RC1, heeft die niet nog een shitload aan debug dingen aan boord die 'm gigantisch vertragen?

En ja, dat het een lelijk onhandig ding is lijkt me logisch. Maar dat neem je als Windowsgebruiker voor lief, toch?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 22:18
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 14-09-2006 @ 21:49 :
En ja, dat het een lelijk onhandig ding is lijkt me logisch. Maar dat neem je als Windowsgebruiker voor lief, toch?
Je Apple-extremisme begint irritant te worden. Kritisch zijn is prima, maar lever dan gefundeerde kritiek. Dit is echt zo kinderachtig.
Oud 14-09-2006, 22:26
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 14-09-2006 @ 23:18 :
Je Apple-extremisme begint irritant te worden. Kritisch zijn is prima, maar lever dan gefundeerde kritiek. Dit is echt zo kinderachtig.
Als ik jou was zou ik er een punt van maken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 13:10
Gimme more beer
Citaat:
M@rco schreef op 14-09-2006 @ 20:56 :
Jij vindt 22MB enorm? Uit welke eeuw stam jij?
Voor een desktop manager die niets kan vind ik dat veel te groot. Even ter illustratie: een clean install zonder andere software draaien kost je 500 MB van je physical memory. Dat vind ik te veel. Ik draai niet voor niets lightweight programma's waar mogelijk.
Oud 15-09-2006, 13:11
Gimme more beer
Citaat:
Nietzman schreef op 14-09-2006 @ 21:49 :
RC1, heeft die niet nog een shitload aan debug dingen aan boord die 'm gigantisch vertragen?
RC1 is een Release Candidate. Als het goed is is dit dus de versie die opgeleverd zou kunnen worden.
Oud 15-09-2006, 15:11
Nietzman
Nietzman is offline
Hmm, vreemd. Hij draait hier ook niet echt sneller dan die eerdere betas die ik draaiende heb gehad, dus daarom dacht ik dat er nog eea aan zou staan. (En een RC is toch in feite meer een soort van definitieve-beta, ik had gedacht dat ze bij de RTM pas alle debug-meuk er uit zouden slopen.)

Ti's niet echt een snelheidsduivel nee.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 17:21
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-09-2006 @ 14:10 :
Voor een desktop manager die niets kan vind ik dat veel te groot. Even ter illustratie: een clean install zonder andere software draaien kost je 500 MB van je physical memory. Dat vind ik te veel. Ik draai niet voor niets lightweight programma's waar mogelijk.
Tja, het is inderdaad niet veel meer dan eyecandy; de één vindt het leuk en de ander zet het uit. Maar als ik mag vragen, wat is het nut van zoveel mogelijk geheugen vrijhouden? Ongebruikt geheugen is immers verspild geheugen. Bovendien werkt het geheugenmanagement van Windows echt niet met een "vol = vol"-principe, dus je kunt wel stellen dat het totaal nutteloos is om zoveel mogelijk vrij proberen te houden.
Oud 15-09-2006, 18:41
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
M@rco schreef op 15-09-2006 @ 18:21 :
Tja, het is inderdaad niet veel meer dan eyecandy; de één vindt het leuk en de ander zet het uit. Maar als ik mag vragen, wat is het nut van zoveel mogelijk geheugen vrijhouden? Ongebruikt geheugen is immers verspild geheugen. Bovendien werkt het geheugenmanagement van Windows echt niet met een "vol = vol"-principe, dus je kunt wel stellen dat het totaal nutteloos is om zoveel mogelijk vrij proberen te houden.
Nou die eyecandy kun je niet zomaar eruit schoppen als je het geheugen voor iets anders kunt gebruiken. Heel ander dan bij file buffercache waarbij je 1) de cache kunt wegdonderen en 2) dirty buffers als een razende kunt wegschrijven om ruimte vrij te maken, zonder te swappen (wat sowieso meer een noodzakelijk kwaad is).
Oud 16-09-2006, 12:15
Gimme more beer
Citaat:
M@rco schreef op 15-09-2006 @ 18:21 :
Zo moeilijk is het toch niet? Ik heb hier nu dus een windows versie die kaal 200 MB geheugen inneemt en een windows versie die 500 MB inneemt. Ik doe vaak verschillende dingen tegelijk en het is echt beroerd als je dat moet doen met WMP, Photoshop, Nero 7 en dergelijke andere programma's open. Als je windows dan ook nog eens 500 MB gaat slurpen (voor veel mensen 50% van hun geheugencapaciteit), ben je helemaal ver van huis.

Ja, het spijt me zeer, maar als ik een OS wil hebben dat er 1337 uitziet, kies ik wel voor OS X. Het gaat mij toch voornamelijk om de functionaliteit.
Oud 18-09-2006, 09:02
M@rco
M@rco is offline
Ik heb even de laatste paar posts verwijderd, laten we nu allemaal weer lief doen. <3
Oud 03-10-2006, 13:54
DxpZ
DxpZ is offline
Kun je bij deze RC1 ook de spraak besturing testen/gebruiken, lijkt mij erg leuk om te proberen namelijk!
Oud 03-10-2006, 15:31
Gimme more beer
Citaat:
DxpZ schreef op 03-10-2006 @ 14:54 :
Kun je bij deze RC1 ook de spraak besturing testen/gebruiken, lijkt mij erg leuk om te proberen namelijk!
Ja, dat kan.
Oud 03-10-2006, 19:10
DxpZ
DxpZ is offline
Ik wil windows vista graag op een andere partitie zetten. Vraagt hij dit tijdens de installatie?
Oud 03-10-2006, 19:26
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
microsoft heeft gewoon voor zichzelf een probleem gecreerd he : XP voldoet over het algemeen prima, dus waarom zou je een nieuwe windows kopen ?

Misschien dat MS verwacht dat mensen het snappen dat er een nieuwe windows is en dat je die zou moeten kopen, maar de gemiddelde windows-gebruiker snapt dat denk ik niet : die ziet het net zoiets als dat de fabrikant van hun auto verwacht dat ze een nieuw stuur in hun auto zetten, puur omdat het mooier is.

ik weet t, dat is kort door de bocht, maar he, zo denken veel mensen wel, als het om computers gaat.
Oud 03-10-2006, 19:36
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 03-10-2006 @ 20:26 :
microsoft heeft gewoon voor zichzelf een probleem gecreerd he : XP voldoet over het algemeen prima, dus waarom zou je een nieuwe windows kopen ?
(...)
mis, precies 'tzelfde zoals altijd gebeurd:

1) Eerst word elke nieuwe PC *verplicht* met de nieuwste versie (Vista dus) meegeleverd
2) Software word op Vista afgesteld (nieuwste versies van MNS Mess, Office, Outlook, hardware etc kunnen alleen op Vista worden gedraaid)
3) Office Vista komt uit die de backwardscompatibilty breekt met XP, oftewel, alles wat in Office Vista (alleen te draaien op Windows Vista) gemaakt is, kan niet/slecht geopend worden op Office XP
4) Support voor XP word opgeheven, of op 'n laag pitje gezet
5) Wachten tot genoeg mensen zijn oversgestapt, dan de nieuwste OS 'perongeluk' laten uitlekken en kan je weer bij 1 beginnen

@TS:

Nee, vista niet geprobeerd, moet ook zeggen dat ik 't persoonlijk lelijk uit vind zien (fancy shit, vast wel uit te schakelen) en ik microsoft nu echt beu begin te worden; niet zozeer door hun slechte OS (OS' zijn okay), maar door hun rotstreken en misbruik van hun posititie (just my 2 cents)
Oud 03-10-2006, 19:55
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
dafelix schreef op 03-10-2006 @ 20:36 :
1) Eerst word elke nieuwe PC *verplicht* met de nieuwste versie (Vista dus) meegeleverd
Vind ik niet meer dan logisch eigenlijk, waarom een verouderd product meeleveren? Het is overigens niet waar, XP-licenties blijven nog tot 2 jaar na de release van Vista te koop voor OEMs (en 1 jaar voor consumenten). Niks verplicht. Dat de consument het uiteindelijk wel zal willen hebben en naar de concurrent gaat als er geen Vista bij de nieuwe PC zit is een ander verhaal.
Citaat:
2) Software word op Vista afgesteld (nieuwste versies van MNS Mess, Office, Outlook, hardware etc kunnen alleen op Vista worden gedraaid)
Dat is de grootste onzin, zo is het nog nooit gegaan. Alle huidige programma's van MS draaien ook prima op Windows 2000; dat Windows 9x niet meer wordt ondersteund kun je ze moeilijk kwalijk nemen. Het moet een kéér ophouden, bovendien is 9x brakke oude troep.
Citaat:
3) Office Vista komt uit die de backwardscompatibilty breekt met XP, oftewel, alles wat in Office Vista (alleen te draaien op Windows Vista) gemaakt is, kan niet/slecht geopend worden op Office XP
Ten eerste heet dat Office 2007, en ten tweede gaat ook dat niet gebeuren. Het formaat is met 2007 wel iets gewijzigd, maar er is een update voor Office 2003 en eerder om dat op te vangen, of je kunt gewoon in Office 95-t/m-2003-formaat saven.
Citaat:
Dat valt ook reuze mee. Mainstream support voor XP blijft nog 2 jaar na de release van Vista, extended support nog eens 5 jaar nadat dat is afgelopen.
Citaat:
5) Wachten tot genoeg mensen zijn oversgestapt, dan de nieuwste OS 'perongeluk' laten uitlekken en kan je weer bij 1 beginnen
Ze mogen geen nieuwe producten maken ofzo? Windows XP stamt uit 2001 en voordat Vista goed en wel op de markt is zal het wel 2007 zijn, dan is het dus bijna 6 jaar meegegaan. Niet lang genoeg?

Sorry, maar dit gaat echt helemaal nergens over. Gefundeerde kritiek is prima, maar als je met 5 punten komt die stuk voor stuk volkomen uit de lucht zijn gegrepen is er toch iets mis...

Laatst gewijzigd op 03-10-2006 om 23:57.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 20:33
Gimme more beer
Citaat:
DxpZ schreef op 03-10-2006 @ 20:10 :
Ik wil windows vista graag op een andere partitie zetten. Vraagt hij dit tijdens de installatie?
Natuurlijk.
Oud 03-10-2006, 22:00
DxpZ
DxpZ is offline
De voice recognition is geweldig. Vanaf de bank je muziek kiezen door te schreeuwen!
Oud 03-10-2006, 22:02
DxpZ
DxpZ is offline
Citaat:
dafelix schreef op 03-10-2006 @ 20:36 :
mis, precies 'tzelfde zoals altijd gebeurd:

Ja, dat doet ie goed die ouwe Bill Echt slimme (sneaky) gast!
Oud 04-10-2006, 09:03
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
M@rco schreef op 03-10-2006 @ 20:55 :
(...)
Sorry, maar dit gaat echt helemaal nergens over. Gefundeerde kritiek is prima, maar als je met 5 punten komt die stuk voor stuk volkomen uit de lucht zijn gegrepen is er toch iets mis...
ze zijn niet uit de lucht gegrepen, het is zoals ik zie hoe 't gebeurd, dat jij daarin een ietwat andere visie hebt respecteer ik

en natuurlijk mogen ze nieuwe software ontwikkelen, graag zelfs, maar imho moeten ze iets minder naar hun geld-lade kijken
Oud 04-10-2006, 09:36
Gimme more beer
Citaat:
dafelix schreef op 04-10-2006 @ 10:03 :
ze zijn niet uit de lucht gegrepen, het is zoals ik zie hoe 't gebeurd, dat jij daarin een ietwat andere visie hebt respecteer ik

en natuurlijk mogen ze nieuwe software ontwikkelen, graag zelfs, maar imho moeten ze iets minder naar hun geld-lade kijken
Wat lul je nou? Het is toch een bedrijf? Een monopoliepositie mag je gebruiken, je mag hem alleen niet kunstmatig in stand houden of misbruiken (mededingingswet). Ik vind ook dat de OS-markt altijd neigde naar een natuurlijk monopolie, op basis van het feit dat een OS redelijk universeel moet zijn om succesvol te zijn. Met de nieuwe technieken is dat een beetje achterhaald, maar ik blijf erbij dat Microsoft gewoon een bedrijf is dat streeft en moet streven naar winst.
Oud 04-10-2006, 09:44
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
dafelix schreef op 04-10-2006 @ 10:03 :
Dat heeft niet zozeer met een visie te maken, het is gewoon de werkelijkheid niet. Niemand is verplicht zijn PC's met Vista te leveren, er is geen Vista-only hardware danwel software, Office 2007 draait ook gewoon op XP en is bovendien backwards compatible, support voor XP verdwijnt niet ineens (er komt volgend jaar zelfs nog een SP3) en dat ze zo af en toe een nieuw OS introduceren vind ik best wel logisch.
Oud 04-10-2006, 09:48
Verwijderd
GMB, post eens screenshots zodat ik kan zien hoe irritant en non-functioneel dat desktopgedrocht is.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 10:15
Gimme more beer
Citaat:
Piloff schreef op 04-10-2006 @ 10:48 :
GMB, post eens screenshots zodat ik kan zien hoe irritant en non-functioneel dat desktopgedrocht is.
Ik zoek wel even screenshots, want ik heb geen zin om nu Vista te gaan kickstarten

Zodadelijk moet ik nog duwen
Oud 04-10-2006, 10:16
Gimme more beer
Citaat:
M@rco schreef op 04-10-2006 @ 10:44 :
Dat heeft niet zozeer met een visie te maken, het is gewoon de werkelijkheid niet. Niemand is verplicht zijn PC's met Vista te leveren, er is geen Vista-only hardware danwel software, Office 2007 draait ook gewoon op XP en is bovendien backwards compatible, support voor XP verdwijnt niet ineens (er komt volgend jaar zelfs nog een SP3) en dat ze zo af en toe een nieuw OS introduceren vind ik best wel logisch.
Sterker nog, mijn vader gebruikt nog windows 98 en dat gaat uitstekend
Oud 04-10-2006, 10:22
Gimme more beer

Het 3D-element, window switching

Het startmenu.

Een see-through venster en de sidebar.

That's it, wat betreft visual crap.
Oud 04-10-2006, 10:43
Nietzman
Nietzman is offline
Ik vraag me bij window switching vooral af of ze ooit eens van de term 'anti-aliasing' hebben gehoord.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 10:58
Gimme more beer
Ja, kijk maar even naar de buildversie. Bij de RC1 is dat beter.
Oud 04-10-2006, 11:23
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-10-2006 @ 10:36 :
Wat lul je nou? Het is toch een bedrijf? Een monopoliepositie mag je gebruiken (...)
ja, daar ligt 't verschil, jij noemt 't gebruiken, ik noem 't misbruiken;
en een OS-markt hoeft niet persee monopolist zijn, dat slaat nergens op; zijn de mobiele telefoon aanbieders monopolisten? Nee! En kun je met 'n KPN abbonnement naar 'n T-Mobile telefoon bellen? Of van een Nokia naar 'n Siemens? Er hoeft niet maar 1 grote OS te zijn

Citaat:
M@rco schreef op 04-10-2006 @ 10:44 :
(...)Niemand is verplicht zijn PC's met Vista te leveren(...)
Nope, niet meer. Voorheen mochten winkels alleen microsoft spul verkopen als zij op elke nieuwe PC Windows installeerden, er mochten geen PC's zonder OS of met 'n andere OS (zelfs geen dual-boot) geleverd, of anders mochten zij geen enkel product van microsoft verkopen; jij zal 't waarschijnlijk slim noemen, ik noem dat misbruik makend van je positie

Maargoed, ik denk niet dat dit topic 't juiste topic is om hierover te discusseren, ik ga graag verder in discussie though
Oud 04-10-2006, 15:45
DxpZ
DxpZ is offline
Ik wil het spraak herkenning eigenlijk wel voor xp? is er zoiets? komt er zoiets?!
Oud 04-10-2006, 16:09
Gimme more beer
Citaat:
DxpZ schreef op 04-10-2006 @ 16:45 :
Ik wil het spraak herkenning eigenlijk wel voor xp? is er zoiets? komt er zoiets?!
Dat kun je met losse programma's wel bereiken.
Oud 04-10-2006, 17:43
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
dafelix schreef op 04-10-2006 @ 12:23 :
ja, daar ligt 't verschil, jij noemt 't gebruiken, ik noem 't misbruiken;
en een OS-markt hoeft niet persee monopolist zijn, dat slaat nergens op; zijn de mobiele telefoon aanbieders monopolisten? Nee! En kun je met 'n KPN abbonnement naar 'n T-Mobile telefoon bellen? Of van een Nokia naar 'n Siemens? Er hoeft niet maar 1 grote OS te zijn

Nope, niet meer. Voorheen mochten winkels alleen microsoft spul verkopen als zij op elke nieuwe PC Windows installeerden, er mochten geen PC's zonder OS of met 'n andere OS (zelfs geen dual-boot) geleverd, of anders mochten zij geen enkel product van microsoft verkopen; jij zal 't waarschijnlijk slim noemen, ik noem dat misbruik makend van je positie

Maargoed, ik denk niet dat dit topic 't juiste topic is om hierover te discusseren, ik ga graag verder in discussie though
Omdat jij alleen kijkt uit je eigen perspectief. Jij kan je schijnbaar niet inleven dat ms een gigantisch team marketing mensen heeft die heel de dag niks anders doen dan brainstormen van hoe ze nog beter hun product kunnen verkopen en hoe ze nog verder de omzet kunnen vergroten. Want daar draait het allemaal om voor microsoft. En daar zijn jij en ik de 'dupe' van.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 18:32
Gimme more beer
Of wij daar de dupe van zijn, weet ik niet. Er komt een dag dat Microsoft écht de concurrentie aan zal moeten met de Open Source markt. De Open Source wereld levert gratis besturingssystemen die langzaam aan steeds beter en gebruiksvriendelijker worden. Uiteindelijk levert dat ófwel een Microsoft Windows op die van nóg hogere kwaliteit is, óf een lagere prijs.
Oud 05-10-2006, 22:25
DxpZ
DxpZ is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-10-2006 @ 19:32 :
Of wij daar de dupe van zijn, weet ik niet. Er komt een dag dat Microsoft écht de concurrentie aan zal moeten met de Open Source markt. De Open Source wereld levert gratis besturingssystemen die langzaam aan steeds beter en gebruiksvriendelijker worden. Uiteindelijk levert dat ófwel een Microsoft Windows op die van nóg hogere kwaliteit is, óf een lagere prijs.
Dan kunnen de Open Source programma's ook geld voor de "netzo-geod-als-windows" programma's gaan vragen

Laatst gewijzigd op 06-10-2006 om 14:23.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 00:45
DxpZ
DxpZ is offline
De functie dat je snel tussen vensters kunt switchen (zie afbeelding).

Is zoiets ook voor Windows XP beschikbaar?
Oud 07-10-2006, 09:49
M@rco
M@rco is offline
Ja, wel eens van Alt + Tab gehoord?

Als je ook het venster waar je naartoe switcht wil zien dan moet je hier de Alt-Tab Replacement downloaden. Werkt prima

Laatst gewijzigd op 07-10-2006 om 10:42.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 10:03
freyk
freyk is offline
En vensters [onder elkaar] [naast elkaar] [trapsgewijs] schikken
(rechtermuisknop op een leeg plekje van je start-balk, wanneer je vensters open hebt staan)
Met een linux-distributie & xgl en mac osx kan het ook.

Zijn er nog meer functionele dingen met deze versie vernieuwd , behalve de eye-candy en widgets?

Ik ben bang dat leken problemen zullen krijgen met deze "3d" vensters.
Dit is bij vista nog niet zo erg, maar stel je voor dat later microsoft toekomstige bureablad iets word zoals sphere xp.
(Toekomstige topic: "Help, ik kan mijn vensters niet meer vinden")
Maar hoop dat het zo bij Looking glass van sun blijft.

Offtopic:
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-10-2006 @ 19:32 :
De Open Source wereld levert gratis besturingssystemen
Voor de gecompileerde applicaties/systemen mogen ze ook geld voor vragen, zolang de code vrij blijft -> ``free'' as in ``free speech,'' not as in ``free beer.''

Laatst gewijzigd op 07-10-2006 om 10:16.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 10:46
DxpZ
DxpZ is offline
Als je ook het venster waar je naartoe switcht wil zien dan moet je hier de Alt-Tab Replacement downloaden. Werkt prima

Inderdaad

Laatst gewijzigd op 07-10-2006 om 10:58.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:36
koelieboelie
koelieboelie is offline
werken de meeste programmas gewoon onder windows vista? zoals msn, office, nod32, nero enz.

of; zijn er programmas die niet meer werken?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 13:01
DxpZ
DxpZ is offline
msn iig wel!
Reageren

Regels voor berichten