Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2006, 15:16
VVVB
VVVB is offline
Hallo mensen op dit hopelijk leuke forum....

Ik zit met een probleem en ten einde raad heb ik me daarom hier aangemeld...

Dat probleem is kort samengevat als volgt:
as weekend neem ik afscheid van een familie (4 vanaf 13 jaar plus 2 ouders...) aangezien ik een periode wegga...Ik wil hun heel graag iets leuks cadeau doen maar ik heb geen idee wat....

Wie heeft er leuke ideeen voor afscheidscadeau?
Ik kan wel zeggen dat ik me nu erg kut voel dus ik hoop dat iemand me snel uit de brand kan helpen. Je zou me er een ontzettend groot plezier mee doen.

Groetjes VVVB
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2006, 15:25
TopDrop
TopDrop is offline
Hmm, je zou al snel denken aan iets waar ze allemaal iets aan hebben. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld een etentje met zn allen (ik weet niet wat je budget is, dus ik roep maar wat), of iets anders gezelligs.

Als dat om de een of andere reden niet echt een optie is, zou ik kiezen om ze iets persoonlijks van jou te geven. Een aandenken aan jou ofzo. Bijvoorbeeld een fotoboek met foto's waar voornamelijk jij op staat, in combinatie met de personen aan wie je het geeft. En anders een paar losse foto's of een groepsfoto ofzo in een mooi lijstje dat ze ergens kunnen neerzetten of ophangen.

Ik zou denk ik geen chocolaatjes of bloemetjes doen (evt als extra kan natuurlijk wel), omdat ze dan geen blijvend iets hebben. Ok, bij een etentje ook niet, maar dan hebben ze tenminste een goede herinnering aan je, en het is toch een soort 'afscheidsritueel' (weet ff geen beter woord). Je zou eventueel daar dan nog foto's kunnen maken oid.

Oud 14-09-2006, 15:34
VVVB
VVVB is offline
Het gaat dus om 6 personen...en mijn budget zit niet boven de 150 euro, dus het etentje gaat niet door...
Foto's heb ik ook niet gemaakt in die periode, maar ik snap je boodschap erachter wel...
Hartstikke bedankt voor je reactie....ben benieuwd of er nog meer goede ideeen komen....

misschien een gegeven waar je iets mee kan; hun huis is net verbouwd...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 17:00
Verwijderd
Ik zou voor iedereen een persoonlijk briefje schrijven waarin je misschien wat grappige anekdotes aanhaalt of vertelt hoe leuk je het met hem/haar hebt gehad, wat je die persoon allemaal voor goeds toewenst etc etc.
En die cadeautjes zou je dan bijvoorbeeld in een coole vaas kunnen stoppen ofzo, of je koopt een mooie reproductie van een schilderij (of iets anders voor in huis).
Broodmachines zijn ook cool

edit/Enorm lullige spelvout verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 17:14
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Fucking benieuwd naar die spelfout nu
Oud 14-09-2006, 17:49
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-09-2006 @ 18:14 :
Fucking benieuwd naar die spelfout nu
Oud 14-09-2006, 18:07
Balance
Balance is offline
Toen mijn familie emigreerden kreeg ik van hen een foto op posterformaat van mijn twee nichtjes met wie ik heel hecht was. Ik was echt heel blij met die foto en nu jaren later hangt hij nog steeds in mijn kamer. Maar zoiets is natuurlijk alleen leuk als je heel hecht met hen bent, anders zullen ze het maar raar vinden dat je zo'n grote foto van jezelf aan hen geeft.
Oud 14-09-2006, 18:17
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 14-09-2006 @ 18:00 :

En die cadeautjes zou je dan bijvoorbeeld in een coole aars kunnen stoppen ofzo,

edit/Enorm lullige spelvout verwijderd.
Die?
Oud 14-09-2006, 18:29
Boef
Boef is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 14-09-2006 @ 18:00 :
Ik zou voor iedereen een persoonlijk briefje schrijven waarin je misschien wat grappige anekdotes aanhaalt of vertelt hoe leuk je het met hem/haar hebt gehad, wat je die persoon allemaal voor goeds toewenst etc etc.
Ja dat. En ik vind het idee van een apparaat geven ook nog niet zo gek. Moeten ze 't wel gebruiken natuurlijk. Geen stofzuiger oid, maar een ijsmachine of tosti ijzer? Dan denken ze elke keer aan je als ze 't gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 18:36
Verwijderd
Een kat
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 18:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
Boef schreef op 14-09-2006 @ 19:29 :
Ja dat. En ik vind het idee van een apparaat geven ook nog niet zo gek. Moeten ze 't wel gebruiken natuurlijk. Geen stofzuiger oid, maar een ijsmachine of tosti ijzer? Dan denken ze elke keer aan je als ze 't gebruiken.

Een stofzuiger gebruik je neit veel maar een ijsmachine en tosti ijzer wel?
Oud 14-09-2006, 18:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ga lekker uiteten, of maak een plakboek met foto's en ander materiaal in de periode dat je bij hun bent geweest of zo.

En anders bier.
Oud 14-09-2006, 18:52
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
VVVB schreef op 14-09-2006 @ 16:34 :
Het gaat dus om 6 personen...en mijn budget zit niet boven de 150 euro, dus het etentje gaat niet door...
KFC
Oud 14-09-2006, 18:53
RodeKrab
RodeKrab is offline
Hou een soort van picknick ofzo bij een mooi park waarin je leuke dingen doet en misschien nog iets van leuke spelletjes voor de kids

edit: o wacht het zijn er vier die ouder zijn dan 13 jaar i.p.v kinderen in leeftijd van 4-13 Misschien is dan een attractiepark ofzo wel leuk?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 19:10
Verwijderd
Alsnog een foto (laten) maken van jezelf en die ergens in verwerken? Of misschien is er iets dat jullie aan elkaar verbindt (dat je altijd met elkaar sportte of weet ik het wat) en dat je daar iets bij kunt bedenken. Dat is blijvend en ook iets persoonlijks, dat zou ik iig leuker vinden als afscheidscadeau dan een tosti-ijzer.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 19:40
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-09-2006 @ 20:10 :
Dat is blijvend en ook iets persoonlijks, dat zou ik iig leuker vinden als afscheidscadeau dan een tosti-ijzer.
Ik moest hardop lachen bij deze zin
Oud 14-09-2006, 22:23
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 14-09-2006 @ 20:40 :
Ik moest hardop lachen bij deze zin
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 22:37
Verwijderd
Een krat bier.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 22:51
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-09-2006 @ 23:23 :
Waarom?
Tsja, gewoon, ik las je post, en ik zat half niet op te letten, en je laatste woord is opeens tosti-ijzer

Ik weet ook niet waarom
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten