Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Door dat soort dingen ga je je afvragen hoe de voorkant van een Koploper smaakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *tis niet eerlijk!* |
![]() |
|
Hey lief,
Ken dat wel; was hartstikke gek op een jongen, Damn die was perfect, smoorverliefd vanaf het moment dat ik hem zag tot eigenlijk nu toe, niet verliefd maar als ik hem zie, tintel tintel Heb zijn nummer, adres, gepraat met hem, laten merken dat ik gek op hem was en nix hoor, wat een stijfkop ![]() En wel zegge dat ie af wilde spreken en toen we dat deden kwam hij niet opdagen, sindsdien nooit meer wat gehoord van hem ![]() life is sucks, sometimes. kiss loes |
![]() |
|
![]() |
ben jaren obsessief 'verliefd' op een paar meisjes geweest, waarbij ik nooit zelf iets heb laten merken. een paar jaar ofzo geleden was er dus een meisje die ik leuk vond, en die mij duidelijk leuk vond. na een jaar was het overduidelijk dat het wat zou kunnen worden, maar 'I chickend out', zogezegd. ik ben er toen een hele tijd depresief van geweest en vol zelfberouw als ik haar ontweek in de gangen.
![]() maar nu heb ik een vriendin waar het vanaf het begin aardig ging, en waarbij we allebei toch wel lieten merken dat we van elkaars gezelschap genoten (hoewel zij toch wel de eerste stappen zette, en zelfs dan: thank god voor Vodka ![]() het moraal van dit verhaal is: laat duidelijk merken wat je voor de ander voelt, en afwachten is geen goede strategie: neem de eerste stap! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ja, ik heb één keer meegemaakt dat ik echt verliefd was op een jongen en het niet wederzijds was. En ja, dat is kut. Vooral omdat je jezelf gaat lastigvallen met gedachten over 'hoe mooi het had kunnen zijn'. Ik in ieder geval ![]() Maar dat is nu wel weer min of meer over, en we zijn nog vrienden.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Misschien heb je wel ladingen geheime aanbidders.. die dan ZO geheim zijn dat je het niet doorhebt.. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|