Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 22:19
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Kben verliefd op een meisje...iedereen vindt haar wel knap, maar ik moest er natuurlijk weer verliefd op worden. Het duurde iets meer dan een jaar voordat ik met haar begon te spreken....en het grappige is dat ik met haar in de klas zat.

Nu we werden wel vrienden, denk ik toch, maar ik dacht dat ze ook op mij verliefd ging worden. Dat werd ze natuurlijk dus niet. Nu blijf ik teleurgesteld achter ...toch ben ik mezelf dankbaar dat ik haar nooit heb verteld wat ik voor haar voelde.

Nu is men vraag, wie is er al onbeantwoord verliefd geweest?

Edit: En natuurlijk moest ik men titel weer fout schrijven.

Laatst gewijzigd op 02-07-2002 om 22:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2002, 22:37
MacArt
MacArt is offline
strake titel

maar hoe weet je nou dat zei je nooit leuk gevonden heeft, als je het nooit gezegt hebt?

ik heb ook zoiets, ik heb iemand gevonden die volgens mij en vele andere, zegmaar, perfect bij mij past. Ik heb het haar gezegt dat ik verliefd op d'r was, ze vond me wel heel leuk maar was niet verliefd op me etc...
Nu heeft ze een vriendje en ik dus pech. Ik vind haar nu, na ruim een half jaar, noch steeds erg leuk, maar ja..
Maar ik ben wel blij dat ik het haar toen gezegt heb, anders vreet het je op van binnen. Ik heb me er bij neer gelegd we zijn gewoon goede vrienden en ik wacht wel, totdat ze weer 'vrij' is of ik geen speciaale gevoelens meer voor haar heb.
Zolang ze gelukkig is, ben ik blij voor d'r.
Oud 02-07-2002, 22:57
Verwijderd
Ik sluit me, klopt ook allemaal voor mij.

Ze vond mij ook leuk, maarre niet meer ofzo ... ik helemaal wauw van haar zij nu een vriend (een dumbo hoor, neem dat van mij aan)

Maarre, klote dus .......

[je bent niet de enige]
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 23:14
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
Ik sluit me, klopt ook allemaal voor mij.

Ze vond mij ook leuk, maarre niet meer ofzo ... ik helemaal wauw van haar zij nu een vriend (een dumbo hoor, neem dat van mij aan)

Maarre, klote dus .......

[je bent niet de enige]
Dat van die dumbo is bij mij ook het geval. Maar ik laat mezelf niet toe me er mee te bemoeien.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Ben ooit onbeantwoord verliefd geweest. Maar weet je wat nóg erger is? Wederzijds verliefd zijn, en dan tóch op de valreep nog te horen krijgen dat het maar beter bij 'gewone' vriendschap kan blijven, en vervolgens op de tweede plaats komen achter iemand anders. Dát is feest.

Door dat soort dingen ga je je afvragen hoe de voorkant van een Koploper smaakt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 23:27
Verwijderd
Ik word alleen maar onbeantwoord verliefd. Of jongens worden onbeantwoord verliefd op mij. Echt superfrusterend (vooral als je erachter komt dat je toch wel meer voelde voor die ene jongen, maar dat hij toen de hoop opgegeven had en met een ander verkering kreeg )
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 23:29
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:

Dat van die dumbo is bij mij ook het geval. Maar ik laat mezelf niet toe me er mee te bemoeien.
Hé, ik ken het Heb altijd het gevoel dat die leuke meid waarop je verliefd bent altijd weer voor een één of andere macho kiest die er perfect uitziet enzo, zichzelf helemaal toppie vind, en niet iemand waar je op den duur wat aan hebt ...

*tis niet eerlijk!*
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 00:42
Verwijderd
Nog nooit, kben nog maar eens verliefd geweest dusja.. en dat was/is beantwoord
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 00:45
Gargoyle
Gargoyle is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Nog nooit, kben nog maar eens verliefd geweest dusja.. en dat was/is beantwoord
lucky you
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Gargoyle schreef:
lucky you
het leven is niet eerlijk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 22:39
Angeloes
Angeloes is offline
Hey lief,

Ken dat wel; was hartstikke gek op een jongen, Damn die was perfect, smoorverliefd vanaf het moment dat ik hem zag tot eigenlijk nu toe, niet verliefd maar als ik hem zie, tintel tintel
Heb zijn nummer, adres, gepraat met hem, laten merken dat ik gek op hem was en nix hoor, wat een stijfkop
En wel zegge dat ie af wilde spreken en toen we dat deden kwam hij niet opdagen, sindsdien nooit meer wat gehoord van hem

life is sucks, sometimes. kiss loes
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 09:13
EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:

Ikke, en das NIEJ LEUK!
Oud 04-07-2002, 11:43
AtHell
AtHell is offline
verlieft zijn als het onbeantwoord/niet wederzijds is zuigt altijd imo als het niet van twee kanten komt is het gewoon een kut gevoel en is "liefde" op dat moment zeker niet iets moois maar meer iets wat je als het kon zou willen uitkotsen.
Oud 04-07-2002, 14:27
ABrules
ABrules is offline
Tsja te vaak eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 14:28
Hermes
Hermes is offline
Wie niet?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 14:38
Faery
Faery is offline
Citaat:
Hermes schreef:
Wie niet?
Mja, dat zei ik nou ook, een uurtje trug.

Maar nee, maar nee. Terreur, censuur, ...
Oud 05-07-2002, 01:11
notbonefish
notbonefish is offline
ben jaren obsessief 'verliefd' op een paar meisjes geweest, waarbij ik nooit zelf iets heb laten merken. een paar jaar ofzo geleden was er dus een meisje die ik leuk vond, en die mij duidelijk leuk vond. na een jaar was het overduidelijk dat het wat zou kunnen worden, maar 'I chickend out', zogezegd. ik ben er toen een hele tijd depresief van geweest en vol zelfberouw als ik haar ontweek in de gangen.

maar nu heb ik een vriendin waar het vanaf het begin aardig ging, en waarbij we allebei toch wel lieten merken dat we van elkaars gezelschap genoten (hoewel zij toch wel de eerste stappen zette, en zelfs dan: thank god voor Vodka ).

het moraal van dit verhaal is: laat duidelijk merken wat je voor de ander voelt, en afwachten is geen goede strategie: neem de eerste stap!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 03:04
Mark
Mark is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Kben verliefd op een meisje...iedereen vindt haar wel knap, maar ik moest er natuurlijk weer verliefd op worden. Het duurde iets meer dan een jaar voordat ik met haar begon te spreken....en het grappige is dat ik met haar in de klas zat.

Nu we werden wel vrienden, denk ik toch, maar ik dacht dat ze ook op mij verliefd ging worden. Dat werd ze natuurlijk dus niet. Nu blijf ik teleurgesteld achter ...toch ben ik mezelf dankbaar dat ik haar nooit heb verteld wat ik voor haar voelde.

Edit: En natuurlijk moest ik men titel weer fout schrijven.
Precies hetzelfde op het moment..
Oud 05-07-2002, 07:04
lake bodom
lake bodom is offline
wel is op de basisschool in groep 3 en 4 die jonge vondik tot en met groep 5 leuk maar hij mij niet
maarja verder gelukkig nog niet echt overkomen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 09:42
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
oh jewel hoor, toch zeker wel een stuk of 4 keer :/
Oud 05-07-2002, 10:19
stout!
stout! is offline
Citaat:
bonefish schreef:
ben jaren obsessief 'verliefd' op een paar meisjes geweest
Op een paar meisjes? tegelijkertijd ? Apart..
Ja, ik heb één keer meegemaakt dat ik echt verliefd was op een jongen en het niet wederzijds was. En ja, dat is kut. Vooral omdat je jezelf gaat lastigvallen met gedachten over 'hoe mooi het had kunnen zijn'. Ik in ieder geval .
Maar dat is nu wel weer min of meer over, en we zijn nog vrienden.
Oud 05-07-2002, 10:59
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
stout! schreef:

Op een paar meisjes? tegelijkertijd ? Apart..
nee, ik bedoelde achter elkaar (of door elkaar -- 't was heel vaag ), maar wel constant.

Laatst gewijzigd op 05-07-2002 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:21
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik, ik denk dat dat iedereen wel is overkomen/zal overkomen.
Oud 05-07-2002, 16:39
Aurora
Aurora is offline
Ik ben al supervaak onbeantwoord verliefd geweest, tsja.. dat krijg je ervan als je op onbereikbare mensen valt
Oud 05-07-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
bloem schreef:
Ik ben al supervaak onbeantwoord verliefd geweest, tsja.. dat krijg je ervan als je op onbereikbare mensen valt
Altijd nog beter dan verliefd worden op een bereikbaar persoon die vervolgens onder je neus weggekaapt wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2002, 16:53
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
nare man schreef:
Altijd nog beter dan verliefd worden op een bereikbaar persoon die vervolgens onder je neus weggekaapt wordt.
Wel eens verliefd geweest op een homo?

(nu we elkaar toch proberen te overtreffen )
Oud 05-07-2002, 16:59
Verwijderd
Citaat:
bloem schreef:
Wel eens verliefd geweest op een homo?

(nu we elkaar toch proberen te overtreffen )
Eh nee dat niet, wel op een moslimmeisje = ook redelijk onbereikbaar
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 17:03
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
nare man schreef:
Eh nee dat niet, wel op een moslimmeisje = ook redelijk onbereikbaar
Hmmzz ja dat heb ik wel eens gelezen ja.. lijkt me ook niet echt leuk neej Maar goed ik ga maar niet opnoemen op wat voor raar volk ik nog meer ben gevallen
Oud 05-07-2002, 17:06
Verwijderd
LoL Bij mij is de lijst nog redelijk beperkt gelukkig, maarja zowel bereikbaar als onbereikbaar toont over het algemeen weinig interesse in mij...

(Hoewel, is wel lekker rustig )
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 17:07
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
nare man schreef:
LoL Bij mij is de lijst nog redelijk beperkt gelukkig, maarja zowel bereikbaar als onbereikbaar toont over het algemeen weinig interesse in mij...

(Hoewel, is wel lekker rustig )

Misschien heb je wel ladingen geheime aanbidders.. die dan ZO geheim zijn dat je het niet doorhebt.. Volgens mijn vriendin heeft iedereen namelijk een geheime aanbidder.. duz jij vast ook wel
Reageren

Regels voor berichten