Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2006, 12:51
koelieboelie
koelieboelie is offline
Als ik nu op enter druk na een zin, dan springt ie 2 regels omlaag ipv. 1 regel. Dus er zit een witte regel tussen als ik weer verder typ.
Alleen als ik shift+enter druk gaat ie 1tje omlaag. Maar dit is irritant. Hoe kan ik het veranderen dat standaad enter 1tje wordt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2006, 13:05
Moonspell
Moonspell is offline

Waarschijnlijk moet je je wordkop ff changen naar standaard.

Succes.
Oud 17-09-2006, 14:39
koelieboelie
koelieboelie is offline

ik heb office 2007 Ik kan wel de 'style' veranderen maar dan ik ook meteen alles veranderd; ruimte tussen letters, kleur, grootte enzz..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 18:43
ILUsion
ILUsion is offline
Je moet bij de stijlinstellingen gaan veranderen (rechtsklikken op je opmaakstijl en dan de onderste optie geloof ik), dan bij paragraph en een of ander After (ja, sorry, weet niet goed meer hoe dat allemaal noemt). Maar ik zou je aanraden om dat allemaal juist niet te doen, als je na elke allinea een witregel hebt, staat dat gewoon veel mooier (en een andere reden om op enter te drukken is er niet, als je manueel witruimte wilt toevoegen, kan dat steeds met Shift+Enter (=forced line break, geen paragraph break)).
Oud 17-09-2006, 19:08
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 17-09-2006 @ 15:39 :
[afbeelding]

ik heb office 2007 Ik kan wel de 'style' veranderen maar dan ik ook meteen alles veranderd; ruimte tussen letters, kleur, grootte enzz..
Ah, gats, wat een lelijke layout. Ik ga het bij XP houden.
Oud 17-09-2006, 19:18
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-09-2006 @ 20:08 :
Ah, gats, wat een lelijke layout. Ik ga het bij XP houden.
Ja het heeft echt een hele andere insteek, maar als je eenmaal gewend bent kun je er echte mooie documenten mee maken!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 19:22
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 17-09-2006 @ 19:43 :
Je moet bij de stijlinstellingen gaan veranderen (rechtsklikken op je opmaakstijl en dan de onderste optie geloof ik), dan bij paragraph en een of ander After (ja, sorry, weet niet goed meer hoe dat allemaal noemt). Maar ik zou je aanraden om dat allemaal juist niet te doen, als je na elke allinea een witregel hebt, staat dat gewoon veel mooier (en een andere reden om op enter te drukken is er niet, als je manueel witruimte wilt toevoegen, kan dat steeds met Shift+Enter (=forced line break, geen paragraph break)).
Ja ik heb gevonden! dankje! En na elke alinea doe ik ook een wit-regel. Nu hoeft niet persé de zin helemaal tot het einde te zijn als ik op enter druk en in dezelfde alinea blijf..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten