|
|
Bekijk resultaten poll: Is phone slapping echt of nep? | |||
Ja, het bestaat echt. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 66.67% |
Nee, het is nep. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 33.33% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() lijkt me wel mogelijk. maar geen idee of het waar is. hoop van wel eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Echt, inderdaad, wat Balance zei: ik zie er mensen achterlijk genoeg voor zijn. Waar ben je dan helemaal mee bézig, als je zoiets doet, vraag ik me dan af... Wie... wat gaat er in zo'n brein om op zo'n moment... Het nut... wat is het? ... Nee, ik kom er niet uit. (En nu terug naar Baghdad. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar hoop dat het nep is, belachelijk idee. VK heeft trouwens filmpjes ervan hoorde ik. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Relax man, ik doe gewoon stoer! Je moet niet boos worden!" "Oooh, zei dat dan meteen, ga gerust door hoor!" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en waarom stoppen bij mobieltjes ? laptops zijn ook leuk om te slopen ![]()
|
![]() |
Filmpjes phoneslappers blijkt reclamestunt
Uitgegeven: 19 september 2006 17:00 Laatst gewijzigd: 19 september 2006 17:12 AMSTERDAM - En ineens leek er vrijdag een nieuwe rage geboren: phonebashing of phoneslamming. De met mobieltjes gooiende Amsterdamse scholieren blijken echter door een adverteerder in scène gezet. Diverse media waren er snel bij om in de twee opgedoken filmpjes het bewijs te zien dat er een nieuwe rage zou zijn geboren. "Amsterdamse scholieren wisselen onderling diverse met de mobiele telefoon opgenomen video's uit waarop is te zien hoe een tiener mobieltjes van nietsvermoedende omstanders vernielt", zo meldde onder meer Webwereld. Ook Bright, Metro en het Hart van Nederland besteedden aandacht aan het verse fenomeen. Nu blijkt echter dat Boomerang, bekend van de gratis kaartjes, achter de filmpjes zit. De filmpjes zijn onderdeel van een campagne van een nieuwe dienst, genaamd Freetones. http://www.nu.nl/news/829294/51/Film...lamestunt.html |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|