Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2006, 13:41
Xx.MeeE.xX
Xx.MeeE.xX is offline
Hallo iedereen,

Stel je hebt een goede vriend/vriendin (van een ander geslacht) waarmee je het heel goed kan vinden. Je hebt veel gepraat en weet al heel wat van elkaar af. Als je paar keer hebt afgesproken blijkt dat hij/zij verlieft op je is! Qua karakter vind je hem/haar helemaal top! en zou je wel wat meer willen.. maar hij/zij is niet (laat ik het zo zeggen) 'bepaalt aantrekkelijk'. Wat zou je dan doen? denken van: 'ach, wat maakt het ook uit', of zou je het liever niet willen omdat je bang bent voor schut te staan bij andere mensen?

Was wel benieuwd wat andere mensen eraan zouden doen..
Kuzz MeeEXx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2006, 13:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Als hij verliefd op jou is en jij wil meer, dan lijkt het me simpel... Maarja, als jij je aan zijn uiterlijk stoort en bang bent voor gek te lopen met hem, dan ben je toch niet zo verschrikkelijk gek op hem als je misschien denkt. Persoonlijk vind ik het aardig oppervlakkig om daarom maar geen relatie met hem aan te gaan.

Maar ik val dan ook niet op mensen die ik niet aantrekkelijk vind, want dat gaat nou eenmaal samen bij mij. Ik kan niet iemand leuk vinden, terwijl ik hem niet aantrekkelijk vind. Ik val op het totaalplaatje en als ik iemand écht leuk vind, vind ik hem blijkbaar ook aantrekkelijk. Of hij dat voor anderen nou wel of niet is.
Oud 21-09-2006, 21:37
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
oki, oki.. het oog wil ook wat.. Maar
1) als je verliefd bent zie je dat niet.
2) Uiterlijk vervaagd uiteindelijk helemaal.

Maak je je druk om je vrienden (dan zijn het geen vrienden, als ze negatief reageren)
Of vind je hem/haar zelf "lelijk" "niet zo aantrekkelijk?"

De ware.. ik denk dat je dat pas kan zeggen of iemand de ware was, als je dood bent... tja, ik weet niet...

Laatst gewijzigd op 21-09-2006 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 21:49
Optima
Optima is offline
over 5 jaar is het een hunk en dan kan je jezelf wel voor je kop slaan dat je hem hebt laten lopen
Oud 21-09-2006, 22:20
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Xx.MeeE.xX schreef op 21-09-2006 @ 14:41 :
Hallo iedereen,

Stel je hebt een goede vriend/vriendin (van een ander geslacht) waarmee je het heel goed kan vinden. Je hebt veel gepraat en weet al heel wat van elkaar af. Als je paar keer hebt afgesproken blijkt dat hij/zij verlieft op je is! Qua karakter vind je hem/haar helemaal top! en zou je wel wat meer willen.. maar hij/zij is niet (laat ik het zo zeggen) 'bepaalt aantrekkelijk'. Wat zou je dan doen? denken van: 'ach, wat maakt het ook uit', of zou je het liever niet willen omdat je bang bent voor schut te staan bij andere mensen?

Was wel benieuwd wat andere mensen eraan zouden doen..
Kuzz MeeEXx
Ik zou eerst de dt-regel leren en daarna zou ik gewoon doen waar ik zin in heb.
Oud 21-09-2006, 22:50
Verwijderd
oef, wat zou ik me schamen als mijn vriendin er niet uitziet als een graatmager anorexia modelletje.....

ergo, je bent niet verliefd ergo hij is de ware niet voor je

overigens: de ware bestaat niet
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 23:03
Verwijderd
Als je hem écht leuk vindt, dan zie je dat uiterlijk niet meer.
Je vindt 'm dus niet leuk genoeg
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 07:46
igfy
igfy is offline
Als je je inderdaad eerder druk gaat maken over wat andere mensen denken, zul je wel niet echt verliefd zijn, dan maakt je dat namelijk helemaal niets meer uit.
Oud 22-09-2006, 11:15
Muchacha
Muchacha is offline
Als je al moet afwegen of je uberhaupt iets zou beginnen met hem, dan ben je niet hotteldebottel verliefd, en voor minder doe ik het niet. Dan mag iemand nog potlelijk zijn, als ik verliefd op hem ben, vind ik hem het mooist van de wereld. Zoals bij Thee Muts loopt verliefdheid en aantrekkelijkheid ook samen bij mij.
Oud 22-09-2006, 11:31
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
bespaar hem een vriendin die zich voor hem schaamt maar..
Oud 22-09-2006, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 22-09-2006 @ 12:15 :
Als je al moet afwegen of je uberhaupt iets zou beginnen met hem, dan ben je niet hotteldebottel verliefd, en voor minder doe ik het niet. Dan mag iemand nog potlelijk zijn, als ik verliefd op hem ben, vind ik hem het mooist van de wereld. Zoals bij Thee Muts loopt verliefdheid en aantrekkelijkheid ook samen bij mij.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:23
I C U
I C U is offline
Als jij 'm niet aantrekkelijk vindt, houdt 't op. Denk ik zo. Tenminste, een goser kan nog zo ontzettend aardig zijn, als ik 'iets' mis, gaat het niet werken. Je moet wel naast 'm wakker worden, enzo. Als je niet met 'm hand in hand over straat durft omdat je bang bent dat je voor lul loopt, houdt 't al helemaal op.

Het is niet zo dat je anderen voor je moet laten bepalen wat aantrekkelijk is of niet. Als jij zoiets hebt van: 'Hé, hij is leuk!', zou ik ervoor gaan. De wereld heeft altijd een mening.
Oud 22-09-2006, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 21-09-2006 @ 23:50 :
overigens: de ware bestaat niet
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 16:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 22-09-2006 @ 17:08 :
Hoe weet jij dat ?

De ware is niet 1 persoon opzich, het betekend simpelweg dat er iemand is die perfect bij je past , op alle vlakken.

Om maar meteen te zeggen dat er niemand is die zo goed bij elkaar passen, is een beetje loos.
Dat hangt er maar net vanaf hoe jij 'de ware' definieerd. Jij hanteerd blijkbaar deze uitleg van 'de ware', maar er zijn vast mensen die iets anders denken of voelen bij dat begrip. En dus kunnen zij ook van mening zijn dat 'de ware' volgens hun begrip wel of niet bestaat.

Beetje loos om er vanuit te gaan dat jouw begrip 'Het' begrip is
Oud 22-09-2006, 19:55
CoolJessy
CoolJessy is offline
Ga nou eens bij jezelf goed na... Zie je deze jongen als jou vriend of als een vriend?

Vind je hem leuk en aardig maar gewoon vrienden, NIET DOEN! Ook niet uit medelijden, ook niet omdat je denkt "Hij is qua innerlijk zo leuk en aardig en vriendschap is toch de basis van een relatie..." en vooral: Praat jezelf niet aan dat je wel verliefd bent als je dat niet bent!
Heb het zelf eens gedaan en kan je vertellen dat was geen goede ervaring; heeft 4 weken geduurt en daarna ruim een half jaar voordat die vriendschap weer enigzins normaal was...

Als je hem wel leuk vind maar bang bent voor de mening van anderen zou ik zeggen... Waar trek je je van aan? Iedereen heeft een andere smaak en mening en zij kennen die persoon niet zoals jij. Beetje minder onzeker en meer schijt aan de wereld mag wel... Maar als jij denkt dat je je gaat schamen voor hem kan je het beter helemaal niet doen...

Het uiterlijk is niet alles maar een relatie moet wel gebaseerd zijn op echte gevoelens... Niet alleen maar op vriendschap!
Oud 22-09-2006, 20:33
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 22-09-2006 @ 17:08 :
Hoe weet jij dat ?

De ware is niet 1 persoon opzich, het betekend simpelweg dat er iemand is die perfect bij je past , op alle vlakken.

Om maar meteen te zeggen dat er niemand is die zo goed bij elkaar passen, is een beetje loos.
Definieer: 'perfect op alle vlakken'.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:57
tropical
tropical is offline
smaken verschillen, mijn vriendin had een vriend en hij was echt lelijk <daar kon hij ook niets aan doen maja> maar ze hadden iets met elkaar. Mijn (ex)vriend is aantrekkelijk <dat vond ik> maar mn vriendinnen vonden em lelijk dus ja je voldoet toch nooit aan iemand eisen
Oud 22-09-2006, 20:57
Faerie
Faerie is offline
Tja, het is misschien wel oppervlakkig om iemand af te wijzen omdat hij niet zo aantrekkelijk is, maar ikzelf moet mijn vriend gewoon aantrekkelijk vinden. Tuurlijk is het karakter veel belangrijker, maar denk bijvoorbeeld qua seksueel gebied, sorry maar dan zou ik me denk ik niet zo geweldig voelen bij iemand die erg lelijk is. En idd zoals iemand anders ook al zei: je moet er hand in hand mee op straat durven lopen enzo, en als je je dan voor hem schaamt is natuurlijk ook niet goed..

Maar kun jij het echt super goed met hem vinden en heb je echt het gevoel dat je dit in principe niet kunt missen, ga er dan voor!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:05
Iduna
Iduna is offline
Nou, het lijkt me wel dat je hem enigzins aantrekkelijk moet vinden, anders is dat wel een struikelpunt.

Als je heel erg verliefd bent, dan boeit die buitenkant niet zo veel, maar eerlijk is eerlijk, het oog wil ook wat. Maar wat jij aantrekkelijk vindt, vindt een ander misschien 'lelijk'.
Vaak zit het 'm in 'iets hebben' zoals mooie ogen of een leuke lach. Dat in combinatie met een zeer leuke persoonlijkheid is erg prettig.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 06:45
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 23-09-2006 @ 00:42 :
Als je hetzelfde over dingen denkt en hetzelfde voelt voor elkaar, en gewoon op 1 lijn zit, en de vonk is er, noem ik dat dus redelijk perfect.
en mensen zullen ook nooit meer veranderen....

je bent wel heerlijk naief
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 06:55
bamiPoep
bamiPoep is offline
lelijke mensen zijn een afknapper jah
Oud 23-09-2006, 17:08
Myuki
Myuki is offline
nooit doen, een relatie beginnen met iemand die je niet aantrekkelijk vindt.

Offtopic: al heb ik persoonlijk van die ervaring wel veel geleerd
Oud 23-09-2006, 18:12
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 23-09-2006 @ 09:48 :
Omfg, dat zeg ik niet.

Denk jij echt dat iedereen die getrouwd is en gelukkig is, allemaal zo erg verschillen met hun partner? Leuk leven hebben ze allemaal dan, als alles zo moeilijk gaat ..

Wat ben je weer heerlijk naief
wat je bedoelt is dus dat alles lekker makkelijk moet gaan.

ja, en dat doet het ook echt, aan een stuk door in een huwelijk.

beste man, je moet mij niet voor naief uitmaken, want dat ben ik geenzins, hooguit wat cynisch
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 20:34
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 21-09-2006 @ 14:50 :
Als hij verliefd op jou is en jij wil meer, dan lijkt het me simpel... Maarja, als jij je aan zijn uiterlijk stoort en bang bent voor gek te lopen met hem, dan ben je toch niet zo verschrikkelijk gek op hem als je misschien denkt. Persoonlijk vind ik het aardig oppervlakkig om daarom maar geen relatie met hem aan te gaan.

Maar ik val dan ook niet op mensen die ik niet aantrekkelijk vind, want dat gaat nou eenmaal samen bij mij. Ik kan niet iemand leuk vinden, terwijl ik hem niet aantrekkelijk vind. Ik val op het totaalplaatje en als ik iemand écht leuk vind, vind ik hem blijkbaar ook aantrekkelijk. Of hij dat voor anderen nou wel of niet is.
Oud 23-09-2006, 21:29
Vice
Vice is offline
Citaat:
Myuki schreef op 23-09-2006 @ 18:08 :
Oud 23-09-2006, 21:44
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Myuki schreef op 23-09-2006 @ 18:08 :

Offtopic: al heb ik persoonlijk van die ervaring wel veel geleerd
ja, dat heb ook 'n keer gedaan, foute boel was dat niet aan beginnen dus!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten