![]() |
|||
Iemand Defcon al gespeeld? Het spel is te krijgen via Steam en is best vet, het is een strategie spel van de makers van Darwinia.
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Cinematic Trailer Gameplay Trailer Defcon is voor 10 euro online te bestellen via Steam, je kunt dan meteen spelen (downloaden) en krijgt het spel opgestuurd. Defcon kent online en lan multiplayer en meerdere spel modii http://www.everybody-dies.com/
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vanochtend een potje gespeeld, was erg leuk maar ik was nog niet erg goed bezig en nogal snel door m'n nukes heen. Ik speelde ook als Azie, was een beetje lastig omdat Afrika, Europa en Rusland alledrie tegenstanders waren...Ik ben toch nog 2e geworden omdat ik m'n steden redelijk goed wist te beschermen.
||
Citaat:
![]() De Radar beelden |
![]() |
||
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/WarGames_%28game%29 "A real-time strategy game with the same name was released for Windows in 1998." Op die titel doelde ik eigenlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zorg dat je de verdediging rond de steden concentreert, zet niet een silo naast één of ander prut stadje zoals bij n-amerika en rusland zo mooi kan zodat "daar ook maar één staat" dit heeft totaal geen nut. Verder moet je er rekening mee houden dat als jij begint te schieten je dus geen luchtverdediging hebt met die silo. Speel je nou tegen 1 cpu, en hij begint massal met silo's te vuren dan kun jij daar gerust wat op kwakken. Klik voor het gemaak af en toe de "Nukes" view aan en uit, kun je ff zien waar je nog niukes hebt. succes,
||
Citaat:
Neeee! eindeloze grafiekjes klik klik klik klik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Opzich vind ik die --- --- --- --- wel grappig bij die nukes ![]()
|
|